- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
*Diet coke
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*Diet coke
Oke ik kom ook
Scheelt wel kosten m.b.t. het etentje, though.
Haha 100€ sos is zo weg, 100€ eten red ik nie

veel heiliger dan mij zul je ze niet snel vinden ,ik drink gvd nog geen eens koffieTientje pep heb je meer aan dan €100 sos

veel heiliger dan mij zul je ze niet snel vinden ,ik drink gvd nog geen eens koffie
Pep is nie zo mijn ding haha wel een zwak voor sos

Maar van barkie sos kan je iig nog slapen hoorde ik van een maat
Memories...
Duurt wel een paar uur voordat je slaapt hoor. En met pep moet je idd van te voren al plannen dat je niet slaaptMaar van barkie sos kan je iig nog slapen hoorde ik van een maat

Op een gegeven moment weet je precies wanneer je het laatste moet nemen zodat je over X aantal uur kan slapen 
Een maat rookte altijd ff dikke jonko en ging koDuurt wel een paar uur voordat je slaapt hoor. En met pep moet je idd van te voren al plannen dat je niet slaapt
"Als ik nu, om 07:00, nou het laatste lijntje neem, dan kan ik vanavond rond ongeveer 23:00 uur slapen"Op een gegeven moment weet je precies wanneer je het laatste moet nemen zodat je over X aantal uur kan slapen
![]()

Twee mogelijkheden:

Tegen de middag aan kon ik langzaam aan weer wat eten, en begin van de avond begon ik soortvan moe achtig te worden. Ook een stuk minder cravings naar meer speed trouwens.Dat was met sos niet met speedTwee mogelijkheden:
- Zijn pep was kut
- Hij was zo gewend aan pep dat je inderdaad gewoon kan slapen
Al moet ik zeggen, ik begon ook met blowen zodra ik s'ochtends vroeg de laatste lijn genomen hadTegen de middag aan kon ik langzaam aan weer wat eten, en begin van de avond begon ik soortvan moe achtig te worden. Ook een stuk minder cravings naar meer speed trouwens.

Haha slaappillen doen ook wonderen maar al met al niet heel gezond allemaal
Koek koek..ECA erbij..3
Geintje. 1 + ECA
Ik voelde m niet inslaan , gewoon lekker getraind.