XXL Nutrition

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Bezoekers in dit topic

Ik moet nog zeggen, respect hiervoor hoor.:bow: Ik zou dit echt niet op kunnen brengen op dit moment en heb daar geen discipline voor nu.

---

20200801 Push

- OHP:

10 x 60 kg
4 x 8 x 70 kg
Set 3 en 4 net aan :wl:

- Guillotine Press:
4 x 10 x 100 kg

- Incline DB Press:
4 sets 42 kg
Beetje pompsets :p

- Bayesian Flye (Seated, Cable):
3 x 15 x 25 kg/side

- Machine Lateral/Side Raise SS Bent-Over Raise:
3 sets 11.25 kg SS 7.5 kg
Na laatste set dropsets tot aan lege machine :fire:

- Bench Dips:
4 sets met dropsets BW+75-50-25-0 kg
Start @0.30
In b4 willekeurig commentaar en gebash:P

- Cable Rope Triceps Pushdown (normal en dan close grip)
4 sets 50 en dan 65 kg

- Cable Rope Abs Crunches:
4 sets 120 kg
Na laatste set dropset 100 kg, deze voelde ik het beste, dus maar een bonusset gedaan na korte rust
1 extra set 100 kg :grinny:

- Cardio: 33 minuten crosstrainer + fietsen naar gym/huis
Filmpjes aan het kijken tijdens cardio:
Ik ben op dit kanaal gekomen doordat meerdere mensen, volgens mij o.a. vntl , mij Scott Stevenson aanraadde. :thumbs:

Ik stond richting het einde van m'n training en na afloop zo lang te kletsen dat ik 3,5 uur in de gym was ofzo. :roflol: Ik merk dat soms gedurende de training de batterij ergens halverwege op begint te raken, maar dat ik daarna ineens weer een boost krijg en in de flow kom. Tijdens cardio ook (een beetje het runner's high-idee). :D

Even een update van hoe het toe nu gaat en de contest:
Ik moet zeggen dat ik op zich niet ontevreden ben en echt wel vertrouwen heb in een goed resultaat :), maar ik moet wel reëel zijn en blijven. Sommige mensen hier denken dat ik superdedicated en gedisciplineerd ben, maar ik merk dat ik dat niet meer zo ben als dat ik vroeger was. Ik zit nog niet op een uur cardio per dag, gebruik te vaak een PWO voor m'n training en wil m'n eten lekker houden en gebruik daarom XXL-Light Sausjes, te veel dingen met veel zout etc. Qua training: ik train wel nu 7 dagen per week en elke dag in ieder geval een half uur cardio; ik sla geen oefeningen over en ben best lang bezig iedere dag. Op zich gaat dat niet slecht; abs pak ik sinds kort weer structureel mee, hiermee ben ik tijdens de bulk soms wat nalatig geweest; vroeger deed ik wel veel meer abs en structureel.

Om eerlijk te zijn, moet ik ook wel reëel zijn v.w.b. mijn fysiek en de contest. Mijn benen schaam ik mij gewoon echt voor. Ze zijn nog steeds klein en amper definitie (ook niet op een laag VP), ook al boek ik wel langzaam progressie. Verder heb ik nog wel wat massa, ik kom maar niet onder de 104 kg, maar zo oogt het niet. M'n armen o.a. zijn ook echt klein en amper gegroeid afgelopen jaar. Verder heb ik overall wel de nodige massa gepakt afgelopen jaar. Als ik kijk naar de andere deelnemers, moet ik gewoon eerlijk zijn dat bijvoorbeeld Strive4muscle een veel betere fysiek heeft en om dat enkel te wijten aan langer AAS-gebruik en op hogere dosis en andere middelen (hgh), vind ik een slap excuus. Qua benen staan de meeste er beter voor dan ik; Simsalabimmusclesforsewin is way beyond my league en ook Ano_261020 heeft zeker betere benen. Als ik rekening houd met wel/niet natty en leeftijd, heeft Ano_261020 zo'n veel betere fysiek. Maar ik doe mijn best en zorg dat ik m'n beste 'ik' neer zet op de shoot. :D

In de gym kreeg ik nog wel complimenten over dat ik erg droog en vasculair was, maar dat was niet van bodybuilders en o.a. van een paar mensen met wat overgewicht, dus zegt niet zo heel veel. Ik moet ook zeggen: mijn armen en schouders ogen al gauw droog. Buik komt pas later en rug als laatste. M'n benen vertonen überhaupt geen definitie. :sad:

Verder merk ik dat zo'n PSMF-dag als gisteren best vol te houden is. Vandaag zit ik weer even op 2500-2600 kcal, maar ik heb nu nog zo weinig op vandaag dat ik merk dat ik vandaag ook wel PSMF had kunnen doen. In het weekend is het een stuk gemakkelijker; ik kom later uit mijn bed en klooi eerst wat aan in huis en ben lang trainen in de middag. Daarom ga ik morgen weer een PSMF-dag doen. Ook al heeft het wellicht nadelen, ik heb het gevoel dat voor stubborn fat het een goeie methode is. Komende week heb ik een paar langere dagen voor m'n werk, waarbij ik pas laat in de avond train, dus die dagen ga ik liever niet te laag. Idealiter denk ik dat je op two weeks out in principe zo goed als klaar zou moeten zijn. Nu haal ik dat niet. Door komende week wat extra gas te geven dus, zodat kan ik wel kijken hoe ik er volgende week voor sta en er deze week alles aan doen voor dat laatste beetje extra gas. De motivatie om even dieper te gaan en meer cardio te doen is er in ieder geval en ik weet dat het er nu op aan komt. :)

Al met al, zo negatief als het wellicht overkomt, is het niet. Mijn trainingen gaan prima, krachtverlies is beperkt en ik heb nog meer massa dan verwacht. Wel ging het cutten naturel sneller, maar ik vind het ook wel lastig te vergelijken. Ik ben zelf ook benieuwd naar het resultaat. Ik weet dat ik veel vocht vasthoud en hoe ik die laatste week aanpak maakt veel uit; ik weet echter (nog) niet 100% zeker wat het beste werkt. Vorige keer was wel goed uitgepakt op de traditionele manier met depleten en laden en vochtafdrijven, maar ik lees ook wel veel ervaringen en onderbouwingen die dit afraden en zout/vocht etc. meer constant houden tot het einde.
Je hoef absoluut niet ontevreden te zijn kerel! Je hebt de afgelopen periode echt wel sprongen gemaakt als ik ga vergelijken met hoe je er bij stond bij de dbb bij platinum ;) Ook hoe je alles beschrijft laat zien hoe bewust en dedicated je met alles bezig bent. Kwestie van gedisciplineerd en consequent bezig blijven is het nu ;)

Ik vind je compliment trouwens echt top, tuurlijk hebben PEDs een grote bijdrage in de snelheid waarmee je groeit, herstelt en de look wat het je geeft. Maar als de basis zoals je hierboven beschrijft niet goed is gaat het resultaat van de middelen je vies tegenvallen, ik zie genoeg gasten voorbij komen die komen en gaan... halve inzet, voeding die gewoon kak is en met middelengebruik proberen te compenseren.

Wel gek dat het cutten je naturel makkelijker afging? Wellicht is dat te wijten aan het vocht wat je nu meer vasthoudt. Nu dat je enhanced bezig bent betekent wel dat je iets agressiever kunt zijn in je calorietekort... als waterretentie te erg blijft is het gebruik van een AI misschien wel op z’n plaats om de laatste weken wat harder te ogen en het subq vocht te verliezen.

Over Vocht afdrijven en laden de laatste weken kan ik vrij kort zijn. Voor een wedstrijd heb ik er altijd voor gezorgd 2-3 weken uit al zo goed als klaar te staan en wat dingen uit te proberen met laden. Als je zo goed als klaar staat hoef je ook geen trucjes uit te halen met vocht afdrijven en hou je alles constant. Als je nog (teveel) vocht vasthoudt dan is depleten/vochtafdrijven en laden op de tradionele manier wel op z’n plaats. Ga het roer niet 360 graden omdraaien in je laatste week want dan ga je jezelf voor een hele grote gok zetten. Dood zonde in mijn ogen.

Veel succes de laatste weken! Een voordeel heb je, ik leanbulk de contest gewoon door. Probeer m’n shape wel te behouden, maar in alle waarschijnlijkheid sta ik er de 25ste wat buffer/voller maar softer bij :p
 
Wel gek dat het cutten je naturel makkelijker afging? Wellicht is dat te wijten aan het vocht wat je nu meer vasthoudt. Nu dat je enhanced bezig bent betekent wel dat je iets agressiever kunt zijn in je calorietekort... als waterretentie te erg blijft is het gebruik van een AI misschien wel op z’n plaats om de laatste weken wat harder te ogen en het subq vocht te verliezen.

Over Vocht afdrijven en laden de laatste weken kan ik vrij kort zijn. Voor een wedstrijd heb ik er altijd voor gezorgd 2-3 weken uit al zo goed als klaar te staan en wat dingen uit te proberen met laden. Als je zo goed als klaar staat hoef je ook geen trucjes uit te halen met vocht afdrijven en hou je alles constant. Als je nog (teveel) vocht vasthoudt dan is depleten/vochtafdrijven en laden op de tradionele manier wel op z’n plaats. Ga het roer niet 360 graden omdraaien in je laatste week want dan ga je jezelf voor een hele grote gok zetten. Dood zonde in mijn ogen.
Bedankt voor je compliment, waardeer het zeer! :thumbs:
Ik denk ook dat het cutten natural misschien niet per se gemakkelijker ging, maar dat ik nu gewoon meer massa vasthoud en soms een paar weken op hetzelfde gewicht blijf en toch droger word, dus dat is eigenlijk alleen maar positief.:) Verder was m'n cut toen wel wat eenzijdiger en deed ik iets meer cardio. Het is ook wel lastig te vergelijken, misschien ben ik nu wel bijna even droog, I don't know. Ik heb wel het gevoel dat de traditionele manier (laden, depleten, vochtafdrijven) bij mij wel werkt, want ik houd gewoon veel vocht vast; verder maakte destijds het leegtrekken en daarna laden veel verschil, dus wellicht doe ik het toch weer een beetje op die manier. Ik denk ook dat het per persoon verschilt. Als je er voor de laatste week al top bij staat, zou ik inderdaad geen gekke dingen meer doen en niet veel meer aanpassen.

Ik heb zelf net even huidplooien gemeten. Normaal doe ik dit niet, want het is een beetje 'houtje-touwtje' met zo'n goedkoop plastic ding en zelf heb ik hier te weinig ervaring mee. Wat ik meette mat:
- Buik: 3 mm
- Zij: 5 mm
- Onderrug: 6 mm --> dit is het verrekte bij mij, maar met komende week gas geven moet toch iets eraf gaan
- Borst: 3 mm (misschien 3,5)
- Biceps: 3 mm
- Triceps: 2-3 mm
- Quads: 3 mm
Overigens hecht ik niet te veel waarde aan deze meting, want het is onnauwkeurig en uiteindelijk gaat het om wat de spiegel zegt.

---

20200802 Pull

- Chest-Supported T-Bar Row:

2 sets 50 kg
2 sets 55 kg
Goeie contractie

- Semi-Supinated Wide-Grip Lat Pulldown:
4 sets 85-80-75-75 kg, wat lichter en strikter gegaan (met hold)

- Hammer Strength MTS Front Pulldown:
4 sets 70 kg
Dropset 60 kg

- Small-Grip (Semi-Supinated) Machine Row (Plate-Loaded):
2 sets 100 kg
2 sets 90 kg

- Sumo DL:
5 x 5 x 150 kg
Touch-and-Go, easy reps

- Rotation Bar Biceps Curl:
4 sets 38 kg
Na set 3 en 4 dropset 28 kg

- Cable Rope Hammer Curl:
3 sets 60 kg
Dropset 55 kg

- Cable Shrugs:
3 sets 100 kg/side

Ik werd toen even aan de praat gehouden (of eigenlijk, raakte in gesprek), waardoor ik in tijdnood kwam (was ik al een beetje). Een buffe gast vond mij een klein beetje het type fysiek van Wesley Visser hebben :P. Bleek dat ie vroeger z'n coach is geweest. :)

- Cardio: 15 minuten crosstrainer op redelijke intensiteit en toen ging de gym dicht. Geen probleem, want het was superlekker weer, dus een half uurtje extra met een omweg naar de supermarkt gefiets. :cool: Alhoewel het niet op dezelfde intensiteit als de crosstrainer was, waaide het redelijk en had ik 2 mooie viaducten, dus ik keur het helemaal goed als cardio. :loopband:

Voel me echt weer top op PSMF, 500 kcal PWO en zojuist 400 kcal Post-WO.

Nu even m'n grooste meal koken en dan nog wat case"ine pre-bred, kom ik op 1700-1750 kcal. :)
Morgen weer even wel lekker carbs eten, 2600 kcal zal het ongeveer worden. Komende week nog 2-3 PSMF dagen, althans, doen wat nodig is om er over een week goed bij te staan (voor Peak Week).
 
Ik moet nog zeggen, respect hiervoor hoor.:bow: Ik zou dit echt niet op kunnen brengen op dit moment en heb daar geen discipline voor nu.

---

20200801 Push

- OHP:

10 x 60 kg
4 x 8 x 70 kg
Set 3 en 4 net aan :wl:

- Guillotine Press:
4 x 10 x 100 kg

- Incline DB Press:
4 sets 42 kg
Beetje pompsets :p

- Bayesian Flye (Seated, Cable):
3 x 15 x 25 kg/side

- Machine Lateral/Side Raise SS Bent-Over Raise:
3 sets 11.25 kg SS 7.5 kg
Na laatste set dropsets tot aan lege machine :fire:

- Bench Dips:
4 sets met dropsets BW+75-50-25-0 kg
Start @0.30
In b4 willekeurig commentaar en gebash:P

- Cable Rope Triceps Pushdown (normal en dan close grip)
4 sets 50 en dan 65 kg

- Cable Rope Abs Crunches:
4 sets 120 kg
Na laatste set dropset 100 kg, deze voelde ik het beste, dus maar een bonusset gedaan na korte rust
1 extra set 100 kg :grinny:

- Cardio: 33 minuten crosstrainer + fietsen naar gym/huis
Filmpjes aan het kijken tijdens cardio:
Ik ben op dit kanaal gekomen doordat meerdere mensen, volgens mij o.a. vntl , mij Scott Stevenson aanraadde. :thumbs:

Ik stond richting het einde van m'n training en na afloop zo lang te kletsen dat ik 3,5 uur in de gym was ofzo. :roflol: Ik merk dat soms gedurende de training de batterij ergens halverwege op begint te raken, maar dat ik daarna ineens weer een boost krijg en in de flow kom. Tijdens cardio ook (een beetje het runner's high-idee). :D

Even een update van hoe het toe nu gaat en de contest:
Ik moet zeggen dat ik op zich niet ontevreden ben en echt wel vertrouwen heb in een goed resultaat :), maar ik moet wel reëel zijn en blijven. Sommige mensen hier denken dat ik superdedicated en gedisciplineerd ben, maar ik merk dat ik dat niet meer zo ben als dat ik vroeger was. Ik zit nog niet op een uur cardio per dag, gebruik te vaak een PWO voor m'n training en wil m'n eten lekker houden en gebruik daarom XXL-Light Sausjes, te veel dingen met veel zout etc. Qua training: ik train wel nu 7 dagen per week en elke dag in ieder geval een half uur cardio; ik sla geen oefeningen over en ben best lang bezig iedere dag. Op zich gaat dat niet slecht; abs pak ik sinds kort weer structureel mee, hiermee ben ik tijdens de bulk soms wat nalatig geweest; vroeger deed ik wel veel meer abs en structureel.

Om eerlijk te zijn, moet ik ook wel reëel zijn v.w.b. mijn fysiek en de contest. Mijn benen schaam ik mij gewoon echt voor. Ze zijn nog steeds klein en amper definitie (ook niet op een laag VP), ook al boek ik wel langzaam progressie. Verder heb ik nog wel wat massa, ik kom maar niet onder de 104 kg, maar zo oogt het niet. M'n armen o.a. zijn ook echt klein en amper gegroeid afgelopen jaar. Verder heb ik overall wel de nodige massa gepakt afgelopen jaar. Als ik kijk naar de andere deelnemers, moet ik gewoon eerlijk zijn dat bijvoorbeeld Strive4muscle een veel betere fysiek heeft en om dat enkel te wijten aan langer AAS-gebruik en op hogere dosis en andere middelen (hgh), vind ik een slap excuus. Qua benen staan de meeste er beter voor dan ik; Simsalabimmusclesforsewin is way beyond my league en ook Ano_261020 heeft zeker betere benen. Als ik rekening houd met wel/niet natty en leeftijd, heeft Ano_261020 zo'n veel betere fysiek. Maar ik doe mijn best en zorg dat ik m'n beste 'ik' neer zet op de shoot. :D

In de gym kreeg ik nog wel complimenten over dat ik erg droog en vasculair was, maar dat was niet van bodybuilders en o.a. van een paar mensen met wat overgewicht, dus zegt niet zo heel veel. Ik moet ook zeggen: mijn armen en schouders ogen al gauw droog. Buik komt pas later en rug als laatste. M'n benen vertonen überhaupt geen definitie. :sad:

Verder merk ik dat zo'n PSMF-dag als gisteren best vol te houden is. Vandaag zit ik weer even op 2500-2600 kcal, maar ik heb nu nog zo weinig op vandaag dat ik merk dat ik vandaag ook wel PSMF had kunnen doen. In het weekend is het een stuk gemakkelijker; ik kom later uit mijn bed en klooi eerst wat aan in huis en ben lang trainen in de middag. Daarom ga ik morgen weer een PSMF-dag doen. Ook al heeft het wellicht nadelen, ik heb het gevoel dat voor stubborn fat het een goeie methode is. Komende week heb ik een paar langere dagen voor m'n werk, waarbij ik pas laat in de avond train, dus die dagen ga ik liever niet te laag. Idealiter denk ik dat je op two weeks out in principe zo goed als klaar zou moeten zijn. Nu haal ik dat niet. Door komende week wat extra gas te geven dus, zodat kan ik wel kijken hoe ik er volgende week voor sta en er deze week alles aan doen voor dat laatste beetje extra gas. De motivatie om even dieper te gaan en meer cardio te doen is er in ieder geval en ik weet dat het er nu op aan komt. :)

Al met al, zo negatief als het wellicht overkomt, is het niet. Mijn trainingen gaan prima, krachtverlies is beperkt en ik heb nog meer massa dan verwacht. Wel ging het cutten naturel sneller, maar ik vind het ook wel lastig te vergelijken. Ik ben zelf ook benieuwd naar het resultaat. Ik weet dat ik veel vocht vasthoud en hoe ik die laatste week aanpak maakt veel uit; ik weet echter (nog) niet 100% zeker wat het beste werkt. Vorige keer was wel goed uitgepakt op de traditionele manier met depleten en laden en vochtafdrijven, maar ik lees ook wel veel ervaringen en onderbouwingen die dit afraden en zout/vocht etc. meer constant houden tot het einde.
Niet te onzeker kerel! Je hebt echt wel een goed fysiek hoor.

Ziet er allemaal ook erg bruut uit in dat filmpje:thumbs: En qua discipline..tja, daar kan ik nog steeds gewoon wat van leren zeg maar, dus het kan altijd (veel) erger..
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik moet zeggen dat ik toen ik vanochtend mezelf even in de spiegel beoordeelde, ik m'n pens nog behoorlijk opgeblazen vind. M'n huidplooien zijn op m'n rug na wel redelijk dun, dus hopelijk valt de hoeveelheid vet mee. Ik zie in ieder geval wel dat ik niet zo shredded ben als op m'n wedstrijd en de vorige contest, dus er is nog werk aan de winkel en waarschijnlijk moet ik genoegen nemen met twee procentjes meer. Gisteren woog ik voor het eerst beneden de 104 kg (103.5), maar vanochtend weer 104.4. Nou moet ik ook zeggen dat ik gisterochtend een goede stoelgang had en dat heb ik niet elke dag meer. :roflol:

20200803 Legs

- Front Squat:

5 x 5 x 100 kg
Ik voelde me een beetje een pannenkoek, weinig energie (ondanks dat ik vandaag weer carbs had, had een goeie portie brinta op), maar wel prima kracht en uitvoering. Dat gevoel ging gelukkig weg gedurende de eerste oefening. :)

- Incline Squat Machine:
10, 10, 11, 12 x 150 kg (+1)
Zonder strekken, spanning erop houden, pompsets.
Meer reps dan vorige keer :yes: , quads staan maximaal in de fik. :fire:
Het vaatdoekgevoel is nu wel helemaal weg, wat een lekkere pomp. :)
De muziek leverde hier ook een goede bijdrage aan.

- One-Leg Pendulum Leg Press:
1 set 35 kg, te zwaar :roflol: (kwam misschien ook doordat ik de seat in z'n voorste stnad had gezet)
3 sets per side x 25 kg

- Leg Extension:
2 sets 50 kg
2 sets 45 kg
Dropset met hold en langzaam zakken

- Lying Leg Curl:
4 sets 20 kg/side
Dropset met hold en langzaam zakken. Ik ben bang dat ik vannacht morgen een paar keer eraan herinnerd ga worden waar m'n hammies ook alweer zitten. :p

- Seated Calf Raise:
4 sets 55-50 kg met dropsets

- Adductor Machine SS Abductor Machine:
3 x 15 x 75 kg + band (+hold) SS 3 x 15 x 80 kg (+hold)

- Cardio: 35 minuten crosstrainer (+fietsen naar gym/huis)
Redelijk leeg, maar abs skippen mag niet meer

- Machine Abs:
3 sets x 55 kg

Heerlijk lange training. :D

2350 kcal vandaag, morgen weer een low-dag. :)
 
Laatst bewerkt:
Netjes :thumb: Die front squat blijf ik knap vinden!
 
Ik moet zeggen dat ik toen ik vanochtend mezelf even in de spiegel beoordeelde, ik m'n pens nog behoorlijk opgeblazen vind. M'n huidplooien zijn op m'n rug na wel redelijk dun, dus hopelijk valt de hoeveelheid vet mee. Ik zie in ieder geval wel dat ik niet zo shredded ben als op m'n wedstrijd en de vorige contest, dus er is nog werk aan de winkel en waarschijnlijk moet ik genoegen nemen met twee procentjes meer. Gisteren woog ik voor het eerst beneden de 104 kg (103.5), maar vanochtend weer 104.4. Nou moet ik ook zeggen dat ik gisterochtend een goede stoelgang had en dat heb ik niet elke dag meer. :roflol:

20200803 Legs

- Front Squat:

5 x 5 x 100 kg
Ik voelde me een beetje een pannenkoek, weinig energie (ondanks dat ik vandaag weer carbs had, had een goeie portie brinta op), maar wel prima kracht en uitvoering. Dat gevoel ging gelukkig weg gedurende de eerste oefening. :)

- Incline Squat Machine:
10, 10, 11, 12 x 150 kg (+1)
Zonder strekken, spanning erop houden, pompsets.
Meer reps dan vorige keer :yes: , quads staan maximaal in de fik. :fire:
Het vaatdoekgevoel is nu wel helemaal weg, wat een lekkere pomp. :)
De muziek leverde hier ook een goede bijdrage aan.

- One-Leg Pendulum Leg Press:
1 set 35 kg, te zwaar :roflol: (kwam misschien ook doordat ik de seat in z'n voorste stnad had gezet)
3 sets per side x 25 kg

- Leg Extension:
2 sets 50 kg
2 sets 45 kg
Dropset met hold en langzaam zakken

- Lying Leg Curl:
4 sets 20 kg/side
Dropset met hold en langzaam zakken. Ik ben bang dat ik vannacht morgen een paar keer eraan herinnerd ga worden waar m'n hammies ook alweer zitten. :p

- Seated Calf Raise:
4 sets 55-50 kg met dropsets

- Adductor Machine SS Abductor Machine:
3 x 15 x 75 kg + band (+hold) SS 3 x 15 x 80 kg (+hold)

- Cardio: 35 minuten crosstrainer (+fietsen naar gym/huis)
Redelijk leeg, maar abs skippen mag niet meer

- Machine Abs:
3 sets x 55 kg

Heerlijk lange training. :D

2350 kcal vandaag, morgen weer een low-dag. :)
Dat doe ik je niet na op zo weinig kcals :p
(de front squats anders ook niet hoor :p)
 
20200804 Push

- Low Incline DB Press:

4 sets 46 kg

- Seated DB SHoulder Press:
5 sets 36 kg

- Incline Machine Press:
4 sets 90 kg
Dropset 80 kg

- Pec Deck:
4 sets 65 kg (ca. 15 reps/set)

- Machine Side Raise SS Bent-Over Raise:
4 sets 11.25 kg/side SS 7.5 kg/side
Dropsets tot lege machine :fire:

- Cable Rope Triceps Pushdown (normal/close-grip):
4 sets 55/65 kg

- Triceps Cable Rope Overhead Extension:
4 sets 40 kg

- Cable Rope Abs Crunches:
3 sets 120 kg
Dropset 100 kg

- Cardio: 31 minuten crosstrainer + fietsen naar huis

1721 kcal, low carb. Gek genoeg voel ik mij hier heerlijk op. :D Tijdens m'n training trek ik wel leeg, maar na cardio heb ik zo'n energiek gevoel. Fysiek wel moe, maar voldaan en voel me heerlijk. Eetlust is ook lager, dat is wel fijn. :yes:

Morgen geen tijd om te trainen, maar aangezien ik al wat weken 7 dagen/week train, is een rustdag niet erg. Toch heb ik geen low-dag (2300-2400) en wel carbs, aangezien ik 8-9 uur vergadering heb en 's avonds salsales (incl. 1 uur wandelen), dus kom wel aan m'n beweging. :) Donderdag zelfde hoeveelheid kcals en vergadering, maar 's avonds weer trainen. :D

Ik denk ik dat ik vrijdag een dagje vrij neem gezien het weer en nog wat huishoudelijke dingen te doen (en trainen natuurlijk). Vrijdag weer low, waarschijnlijk zaterdag en zondag ook. Vanaf maandag aankijken hoe laag ik de laatste week ga. :)

Sommige mensen ogen erg plat zonder carbs, maar ik merk juist dat ik eindelijk wat meer definitie zie en minder bloated ben. Vocht en zout is nu nog wel erg hoog, daar ga ik volgende week nog wel wat aan veranderen. (Sinds afgelopen weekend is trouwen dextro intra-WO en creatine eruit.)

Een buffe gast in de gym (op slippers, wel goeie fysiek, type Armani-shirtje, is vroeger de coach van Wesley Visser geweest) gaf nog wat tips. Hij zei dat CLA wel meerwaarde heeft en adviseerde voor het slapengaan geperste grapefruit te drinken (nu tijdens de cut). Ik heb niet nagezocht; wellicht deels bro-science, wellicht zit er wat in, eens kijken. Iemand ervaring mee?

Edit: https://www.ergogenics.org/claarch.html
 
Skatermarvin at vlgs mij wel regelmatig grapefruit. Maar geen idee of er wat achter zat.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik kreeg het van mijn coach ook in mijn voedingschema. Net als ananas. Zou helpen tegen vochtophoping en vetverlies bevorderen. Kan nooit 100% zeggen of het echt werkt maar ik ging heel goed op dat schema.
Ik eet het nog steeds elke dag :p
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Grapefruit kan impact hebben op de werking van bepaalde geneesmiddelen en of supplementen. Dit komt door het enzym CYP3A4.

Wellicht dat hij het daarom aanraadde?
 
Ik drink nu zelf ook puur grapefruitsap en paardebloem thee om vocht af te drijven (met mijn fysiek heeft depleten etc nog geen nut) en merk wel dat ik er baat bij heb.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik drink nu zelf ook puur grapefruitsap en paardebloem thee om vocht af te drijven (met mijn fysiek heeft depleten etc nog geen nut) en merk wel dat ik er baat bij heb.
Bedankt! Die thee heb ik ook, net als brandnetelthee. Verder veel asperges en broccoli eten. En witvis elke dag.

---

Ik ben even aan het kijken voor een professionele fotoshoot. Ik had eerder van iemand op dit forum het aanbod gekregen foto’s te maken, maar dat bleek een grap te zijn. :(

Ik overweeg nu Kenneth Fotografie:
Het is wel een stukkie rijden (Purmerend), maar ziet er goed en professioneel uit. Ook is alles voorhanden, gewichten om te pompen, veel ervaring met bodybuidlingfotografie en voordeel dat je zowel 150 onbewerkte als 10 bewerkte foto’s krijgt.

Dichter bij huis is Jeroen de Beer:
Echter krijg je hier maar 5 bewerkte foto’s (tenzij bijbetalen) een geen onbewerkte. Overall gezien spreek Kenneth mij ook meer aan. Heeft iemand ervaring met één van deze?

Verder even zitten kijken naar tanning. Voor deze eenmalige shoot, lijkt deze mij wel redelijk geschikt:

Tips en adviezen zijn welkom. Poseren heb ik nog niet echt geoefend, te weinig tijd gehad en gewoon te lui voor, we zien wel hoe het gaat.:p
 
Ga jij echt naar een fotograaf voor de foto’s van de contest? Damn :bang:
 
wovano heeft eerder bij jeroen de beer gedaan dacht ik.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Jeroen is heel goed. Tenzij je zelf ervaring hebt met fotomodel spelen zeker een aanrader. Hij zegt je precies hoe je moet staan etc.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven