AndroidHealthClinic

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

tanning, bewerkte prof foto's...is je shape zo kut dan?

Zag ik jou nou in het Wilhelmina park lopen rond 0730? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.484
tanning, bewerkte prof foto's...is je shape zo kut dan?
Daar heb je me. Ben niet ontevreden, maar had graag iets beter gewild/gehoopt.

Nu nog vochtig, trekt komende week weg. Benen zijn kut, de rest is ik denk wat ik tot op heden ben geweest wel het best, maar nog niet waar ik wil zijn. Wel een goed meetmoment en een test voor een echte wedstrijd. Ik ga niet 18 weken cutten voor een paar aardappelselfies in de badkamer. Ik hoop goed te pieken eind volgende week.

• #1.485

Nu nog vochtig, trekt komende week weg. Benen zijn kut, de rest is ik denk wat ik tot op heden ben geweest wel het best, maar nog niet waar ik wil zijn. Wel een goed meetmoment en een test voor een echte wedstrijd. Ik ga niet 18 weken cutten voor een paar aardappelselfies in de badkamer. Ik hoop goed te pieken eind volgende week.
Groot gelijk.

Zal hier mss al wel eens gevraagd zijn, maar heb je melanotan al eens bekeken? Met dit weer ben je op een weekje goed mooi bruin.

• #1.488
Zal hier mss al wel eens gevraagd zijn, maar heb je melanotan al eens bekeken? Met dit weer ben je op een weekje goed mooi bruin.
Ik prefereer de zon en zie de noodzaak van melatonan niet in. Alleen nog geen tijd gehad om te zonnen. :p
Voor de shoot en een wedstrijd tan ik wel.

Ik word van mijzelf snel bruin en aangezien ik al AAS gebruik probeer ik daarnaast zo min mogelijk middelen te gebruiken welke een risico voor mijn gezondheid kunnen opleveren .

@ Galen: je hebt gelijk. Is toch niet zo'n goede keuze blijkbaar. Is iets wat er in is blijven hangen bij mij van vroeger.
Ik ben het met je eens dat in bepaalde gevallen grapefruit de opname kan verbeteren (afremend effect op het CYP3a4 enzym).
Ik heb volgens mij nergens gezegd dat grapefruit de opname kan verbeteren van wat dan ook; dus geen idee hoe je het eens met me kunt zijn daarover.

Het CYP3A4-enzym heeft trouwens niets met opname te maken. Bepaalde stofjes in grapefruit remmen het CYP3A4-enzym. Dit kan ertoe leiden dat medicatie dat afgebroken wordt door dit enzym minder snel wordt afgebroken. Ook kan het ertoe leiden dat bepaalde medicatie, wat nog geactiveerd dient te worden in het lichaam door dit enzym, minder snel wordt geactiveerd. Zo kan het leiden tot verhoogde, dan wel verlaagde, concentraties van de actieve stof van een medicijn. Dat heeft alleen dus niets met opname te maken, maar met metabolisme.

Maar dit is niet de reden waarom je wel/niet creatine met grapefruitsap moet nemen. De reden is de lage pH van citrusachtige vruchten.

Op het moment dat je creatine in grapefruitsap (of ander citrusvruchtensap) mengt begint de afbraak naar creatine.
Je vliegt nu opeens van een suggestie waarom je het wél moet nemen met gratefruitsap, naar een suggestie waarom je het juist niet zou moeten nemen met gratefruitsap. Ook wat je hier zegt klopt niet. Het verval van creatine naar creatinine bij een pH-waarde van 1.4 is 55 dagen, 8 dagen bij een pH-waarde van 3.7 en 41 dagen bij een pH-waarde van 6.8. Die paar minuten in je glas met gratefruitsap is totaal verwaarloosbaar.

Verder bevat grapefruitsap gewoon te weinig glucose om voor een goed transport te zorgen.
Glucose (of welke suiker dan ook) is niet nodig voor goed transport. De opname is hoe dan ook vrij goed. Grote hoeveelheden suiker kunnen het, als gevolg van de grote insulineafgifte die het tot gevolg hebben, het wat verbeteren. Je moet dan denken aan zo'n 100 gram glucose, of een combinatie van zo'n 50 gram glucose met wat eiwit. Geen enkel glas van wat dan ook bevat zulke hoeveelheden.

Even weer uitgaand van druivensap, dan heeft druif 16% suiker tegen 0.2% zuur, terwijl grapefruit 6% suiker tegen 2% zuur.
Ik heb echt geen idee wat je hier bedoelt.

In elk geval, het maakt niet uit of je het nu wel of niet met grapefruitsap neemt.

Laatst bewerkt:
  • #1.492
Druk dagje. Heerlijke training gehad in de avond, ik zal morgen loggen (pull). Morgen een vrije dag genomen , wat aanklooien in huis , trainen en zonnen. Lekker veel cardio met dit weer. 10 days out. Ik voel me top.:)

Nu eten. :meal:
2 borden.
IMG_20200806_230735.jpg
En nog een bak kwark te gaan. 2300 kcal. Komende 3 dagen 1750 kcal en dan zien waar we staan. :)

• #1.493
Doe je gearwise nog iets specifieks laatste paar weken?
Ja.
Ik zat 100 Tren E, 200 Mast E en 200 Test E.
Ik heb e.e.a. in bestelling, maar dat is allemaal verder vertraagd. Het plan was over te gaan op 200 Tren Ace, 200 Mast P en winstrol.
Ik heb via iemand die ik dankbaar ben wel snel elders gear kunnen krijgen, en heb nu Tren E en winstrol. Aangezien ik geen Mast P heb, heb ik besloten de mix van 100 Tren E, 200 Mast E en 200 Test E die ik al zette te blijven zetten en hier 100 Tren Ace en winstrol aan toe te voegen (dus 200 Tren, 200 Mast, 200 Test); dit voor een kleine 2 weken. Mast los heb ik niet en m'n bestelling waarvan ik dacht 'm deze week zeker binnen te hebben is nog verder vertraagd. Iedealiter was ik gestopt met Test.

---
Gisteren
20200806 Pull

- Chest-Supported T-Bar Row:

2 x 12 x 50 kg
2 x 12 x 55 kg
Net aan

- Small-Grip (Semi-Supinated) Machine Row (Plate-Loaded):
4 sets 100 kg
Dropset 80 kg

- Hammer Strength MTS Front Pulldown:
9, 8 x 70 kg
10, 9 x 60 kg

- Wide-Grip Lat Pulldown:
4 sets 80-75 kg, wat lichter en strikter gegaan

- Straight-Arm Lat Pulldown:
3 sets 75 kg (15+ reps/set)

- Rotation Bar Biceps Curl:
2 sets 38 kg
2 sets 33 kg
Na set 3 en 4 dropset 28 kg

- Cable Rope Hammer Curl:
4 sets 60 kg

- Cable Shrugs:
3 sets 100 kg/side

- Cable Rope Abs Crunches:
3 sets 100 kg

- Cardio: 20 minuten crosstrainer + bijna anderhalf uur buiten gewandeld.

Prima training, ging heerlijk, ondanks lange dag. :D

2237 kcal

---
Vandaag
20200807 Legs

- Front Squat:

5 x 5 x 100 kg
Ging erg moeizaam en beetje lelijk vandaag, maar we hebben het gefixt. Volgende beentraing geen squat meer, maar machine / Leg Press.

- SLDL:
4 x 10 x 140

- Incline Squat Machine:
10, 10, 11, 11 x 150 kg
Constante spanning

- Leg Extension:
4 x 12 x 50 kg
Dropset 40 kg met hold

- Seated Leg Curl:
4 sets 45 kg
Dropset 35 kg met hold

- Abductor SS Adductor Machine:
3 x 15 x 75 kg + band SS 85 kg

- Seated Calf Raise:
4 sets 55-50 kg met dropset

- Cardio: 36 minuten crosstrainer + buiten fietsen (ook ruim een half uur)

De squats gingen even moeizaam, de rest van de training wel weer prima, maar wel erg langzaam en lang getraind. :p

PSMF 1405 kcal
Morgen en zondag weer laag, misschien iets hoger, max. 1700 kcal. Shape wordt beter nu, enkel nog veel vocht op m'n buikje.

Vanaf maandag depleten en daarna laden. Elke dag een uur cardio. Volgende week zondag fotoshoot, dus 9 days out. Stiekem al best wel aan het aftellen. :grinny:

Dit soort dingen eten, die hüttenkäse gaat als een lekkere snack voelen. drool:
Kwark ook. Verder brandnetelthee enzo.
1596824799301.png

• Like
Waarderingen: BB_
Leuk de foto van de boodschappen

• Like
Waarderingen: BB_
Vanaf maandag depleten en daarna laden. Elke dag een uur cardio. Volgende week zondag fotoshoot, dus 9 days out. Stiekem al best wel aan het aftellen. :grinny:
Succes, bij 35 graden. Wat ben ik blij dat ik m'n cut in april/mei heb gedaan. Heerlijk cardio-weer toen.

• #1.498
Succes, bij 35 graden. Wat ben ik blij dat ik m'n cut in april/mei heb gedaan. Heerlijk cardio-weer toen.
Ideaal. Ik heb het niet koud. Tijdens m'n wedstrijd was het enige moment dat ik een trui droeg (september), loop normaal altijd met korte mouwen of overhemd. Daarnaast is met warm weer de eetlust minder en lekker veel drinken. Het enige is dat ik volgend weekend niet/nauwelijks mee drink, kijken hoe dat wordt. :P
Voor cardio is het nu ook prima, binnen op de crosstrainer, lekker buiten fietsen of een ochtendwandeling. Ik vind cutten van mei-augustus/september ideaal. Ga meestal ook pas eind september op vakantie, dus dat sluit goed aan./

Volgens mij liggen er wat tenen op de grond.

Ja.
Ik zat 100 Tren E, 200 Mast E en 200 Test E.
Ik heb e.e.a. in bestelling, maar dat is allemaal verder vertraagd. Het plan was over te gaan op 200 Tren Ace, 200 Mast P en winstrol.
Ik heb via iemand die ik dankbaar ben wel snel elders gear kunnen krijgen, en heb nu Tren E en winstrol. Aangezien ik geen Mast P heb, heb ik besloten de mix van 100 Tren E, 200 Mast E en 200 Test E die ik al zette te blijven zetten en hier 100 Tren Ace en winstrol aan toe te voegen (dus 200 Tren, 200 Mast, 200 Test); dit voor een kleine 2 weken. Mast los heb ik niet en m'n bestelling waarvan ik dacht 'm deze week zeker binnen te hebben is nog verder vertraagd. Iedealiter was ik gestopt met Test.

---
Gisteren
20200806 Pull

- Chest-Supported T-Bar Row:

2 x 12 x 50 kg
2 x 12 x 55 kg
Net aan

- Small-Grip (Semi-Supinated) Machine Row (Plate-Loaded):
4 sets 100 kg
Dropset 80 kg

- Hammer Strength MTS Front Pulldown:
9, 8 x 70 kg
10, 9 x 60 kg

- Wide-Grip Lat Pulldown:
4 sets 80-75 kg, wat lichter en strikter gegaan

- Straight-Arm Lat Pulldown:
3 sets 75 kg (15+ reps/set)

- Rotation Bar Biceps Curl:
2 sets 38 kg
2 sets 33 kg
Na set 3 en 4 dropset 28 kg

- Cable Rope Hammer Curl:
4 sets 60 kg

- Cable Shrugs:
3 sets 100 kg/side

- Cable Rope Abs Crunches:
3 sets 100 kg

- Cardio: 20 minuten crosstrainer + bijna anderhalf uur buiten gewandeld.

Prima training, ging heerlijk, ondanks lange dag. :D

2237 kcal

---
Vandaag
20200807 Legs

- Front Squat:

5 x 5 x 100 kg
Ging erg moeizaam en beetje lelijk vandaag, maar we hebben het gefixt. Volgende beentraing geen squat meer, maar machine / Leg Press.

- SLDL:
4 x 10 x 140

- Incline Squat Machine:
10, 10, 11, 11 x 150 kg
Constante spanning

- Leg Extension:
4 x 12 x 50 kg
Dropset 40 kg met hold

- Seated Leg Curl:
4 sets 45 kg
Dropset 35 kg met hold

- Abductor SS Adductor Machine:
3 x 15 x 75 kg + band SS 85 kg

- Seated Calf Raise:
4 sets 55-50 kg met dropset

- Cardio: 36 minuten crosstrainer + buiten fietsen (ook ruim een half uur)

De squats gingen even moeizaam, de rest van de training wel weer prima, maar wel erg langzaam en lang getraind. :p

PSMF 1405 kcal
Morgen en zondag weer laag, misschien iets hoger, max. 1700 kcal. Shape wordt beter nu, enkel nog veel vocht op m'n buikje.

Dit soort dingen eten, die hüttenkäse gaat als een lekkere snack voelen. drool:
Kwark ook. Verder brandnetelthee enzo.
1596824799301.png
Succes met het laatste stukje! Benieuwd naar de foto’s!

Terug
Naar boven