Fitness Seller

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

  • Topic starter BB_
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 121K
  • Volgers 78

Bezoekers in dit topic

O.a. creatine wordt ook beter opgenomen icm grapefruitsap
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ga jij echt naar een fotograaf voor de foto’s van de contest? Damn :bang:
Vorige keer heb ik met de zelfontspanner aardappelselfies gemaakt, maar dat vind ik zonde van een 18 weken cut en depleten en laden etc.
 
Jeroen is heel goed. Tenzij je zelf ervaring hebt met fotomodel spelen zeker een aanrader. Hij zegt je precies hoe je moet staan etc.
Bedankt. Ik zal eens vragen wat mogelijk is, zou graag wat meer foto's willen. Kun je daar ook goed oppompen, bij mij maakt een wereld van verschil?
 
Het is wel een stukkie rijden (Purmerend), maar ziet er goed en professioneel uit.

Dichtbij mij in de buurt. Daarna trainen, als je nog in staat bent tot... :p

Dichter bij huis is Jeroen de Beer:

Over Jeroen hoor ik goede berichten. Enkele bekende hebben een shoot bij hem gedaan en waren daar te spreken over. Een van hen was onervaren en werd goed begeleid tijdens het nemen van de foto's.
 
Bedankt. Ik zal eens vragen wat mogelijk is, zou graag wat meer foto's willen. Kun je daar ook goed oppompen, bij mij maakt een wereld van verschil?
Zeker, zelf had ik de gymshoot met 10 foto's. Meer foto's kun je altijd bij bestellen. Hij heeft in zijn studio gewoon een eigen gym. Je kunt zelf met ideeën voor foto's komen, maar hij heeft ook zat ideeën als jij niks meer weet.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Zeker, zelf had ik de gymshoot met 10 foto's. Meer foto's kun je altijd bij bestellen. Hij heeft in zijn studio gewoon een eigen gym. Je kunt zelf met ideeën voor foto's komen, maar hij heeft ook zat ideeën als jij niks meer weet.
Ah, bedankt. Ik zag op de site dat een gymshoot wat duurder is dan een studioshoot en inderdaad meer foto's. Ik ga even informeren.
 
@ Galen: je hebt gelijk. Is toch niet zo'n goede keuze blijkbaar. Is iets wat er in is blijven hangen bij mij van vroeger.
Ik ben het met je eens dat in bepaalde gevallen grapefruit de opname kan verbeteren (afremend effect op het CYP3a4 enzym).

Maar dit is niet de reden waarom je wel/niet creatine met grapefruitsap moet nemen. De reden is de lage pH van citrusachtige vruchten.

Op het moment dat je creatine in grapefruitsap (of ander citrusvruchtensap) mengt begint de afbraak naar creatine. Verder bevat grapefruitsap gewoon te weinig glucose om voor een goed transport te zorgen.

Even weer uitgaand van druivensap, dan heeft druif 16% suiker tegen 0.2% zuur, terwijl grapefruit 6% suiker tegen 2% zuur.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Galen : heb jij kennis met CLA en zo ja, wat is jouw mening hierover? Weggegooid geld of niet?
 
Vanaf 2:00 kan je een beetje een indruk krijgen van Jeroen z'n studio. Ziet er solide uit imo.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Vriend van mij heeft ook bij Jeroen foto's laten maken. Hij was er erg tevreden over en zoals hierboven al gezegd heb je genoeg mogelijkheden om wat te pompen e.d.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Vanaf 2:00 kan je een beetje een indruk krijgen van Jeroen z'n studio. Ziet er solide uit imo.

ik vind zijn fysiek op een of andere manier echt heel raar

Op benen na wel indrukwekkend imo
 
ik vind zijn fysiek op een of andere manier echt heel raar

Op benen na wel indrukwekkend imo
Inb4 wovano die zegt dat hij een shit fysiek heeft. Heeft een goed fysiek imo maar proporties kloppen niet helemaal. Moker droog wel.
 
Kwam net langs de Plus, een van de weinige supermarkten waar je nog groene asperges vindt. Hele schap leeggekocht, elke dag vanaf nu (en broccoli):
1596655799635.png
 
wovano Onit hoxyz 2Stronk : bedankt voor jullie reacties!

Ik heb beiden benaderd, aangezien het er bij beide top uit ziet. Eigen gym, veel ervaring, tips en adviezen, relaxte sfeer, goeie reviews. :)
 
Wanneer wil je de shoot plannen?
 
wovano Onit hoxyz 2Stronk : bedankt voor jullie reacties!

Ik heb beiden benaderd, aangezien het er bij beide top uit ziet. Eigen gym, veel ervaring, tips en adviezen, relaxte sfeer, goeie reviews. :)

Ben benieuwd naar het resultaat man!

Laatste loodjes. Nog even knallen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven