- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Kai Greene doet ook veel met grapefruits, en kijk hoe hij eruit zietSchijnt wel wat (bro-)science achter te zitten, maar wat precies weet ik niet meer

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kai Greene doet ook veel met grapefruits, en kijk hoe hij eruit zietSchijnt wel wat (bro-)science achter te zitten, maar wat precies weet ik niet meer

Vorige keer heb ik met de zelfontspanner aardappelselfies gemaakt, maar dat vind ik zonde van een 18 weken cut en depleten en laden etc.Ga jij echt naar een fotograaf voor de foto’s van de contest? Damn![]()
Creatine is eruit laatste 2 weken i.v.m. vocht vasthouden.O.a. creatine wordt ook beter opgenomen icm grapefruitsap
Waar baseer je dat op?O.a. creatine wordt ook beter opgenomen icm grapefruitsap
Bedankt. Ik zal eens vragen wat mogelijk is, zou graag wat meer foto's willen. Kun je daar ook goed oppompen, bij mij maakt een wereld van verschil?Jeroen is heel goed. Tenzij je zelf ervaring hebt met fotomodel spelen zeker een aanrader. Hij zegt je precies hoe je moet staan etc.
Het is wel een stukkie rijden (Purmerend), maar ziet er goed en professioneel uit.
Zeker, zelf had ik de gymshoot met 10 foto's. Meer foto's kun je altijd bij bestellen. Hij heeft in zijn studio gewoon een eigen gym. Je kunt zelf met ideeën voor foto's komen, maar hij heeft ook zat ideeën als jij niks meer weet.Bedankt. Ik zal eens vragen wat mogelijk is, zou graag wat meer foto's willen. Kun je daar ook goed oppompen, bij mij maakt een wereld van verschil?
Ah, bedankt. Ik zag op de site dat een gymshoot wat duurder is dan een studioshoot en inderdaad meer foto's. Ik ga even informeren.Zeker, zelf had ik de gymshoot met 10 foto's. Meer foto's kun je altijd bij bestellen. Hij heeft in zijn studio gewoon een eigen gym. Je kunt zelf met ideeën voor foto's komen, maar hij heeft ook zat ideeën als jij niks meer weet.
Vanaf 2:00 kan je een beetje een indruk krijgen van Jeroen z'n studio. Ziet er solide uit imo.
Inb4 wovano die zegt dat hij een shit fysiek heeft. Heeft een goed fysiek imo maar proporties kloppen niet helemaal. Moker droog wel.ik vind zijn fysiek op een of andere manier echt heel raar
Op benen na wel indrukwekkend imo
Ik ook.Ben benieuwd naar het resultaat man!
Laatste loodjes. Nog even knallen.