MuscleMeat

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Idealiter cut je in de zomer en bulk je in de wintermaanden of gewoon de rest van het jaar. Met 40 graden helemaal onder het zweet kilo’s kip met rijst rammen is echt kut.

• Like
Waarderingen: BB_
Idealiter cut je in de zomer en bulk je in de wintermaanden of gewoon de rest van het jaar. Met 40 graden helemaal onder het zweet kilo’s kip met rijst rammen is echt kut.

met een lekker sausje eroverheen lukt het mij met 50 graden ook nog wel hoor :rolleyes:

Can confirm. Echt kilo's clean voedsel weg te rammen in deze zomermaanden is niet te doen. Sausje of niet. Maar brabo heeft al een tijdje geen gevulde maag meer gehad. Dan denk je altijd dat je als een varken kan eten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.506
Ik zit diverse topics en info te lezen. Ik heb wel een goed beeld bij depleten en laden, enkel vocht en zout zit ik nog over in dubio. En nee, vocht en zout constant houden is voor mij niet de manier. Eerst vocht ophogen en op het eind afbouwen werkt wel, maar hetgeen ik naar op zoek ben is of en zo ja, wanneer en hoeveel vocht en zout tijdens het laden meerwaarde kan hebben. Ik heb vernomen dat je met carbs zonder zout en vocht niet hetzelfde resultaat bereikt als met. @Galen: jij nog een linkje of advies voor een traditioneel laadschema. Ik las dat je adviseerde 100 ml water/ kg BW. Voor hoeveel dagen zou je dit doen en 1 dag voor de shoot vocht pas beperken? Ik eet op dit moment nog wel echt veel zout en ga dit wat minderen. Ben nu nog een vochtballon. Een pizza de avond voor shoot zie ik ook wel aangeraden worden (deed @wovano volgens mij ook), maar vind ik toch ook wat tricky.

Verder weet ik nu al dat ik toch weer de terughoudend ga zijn met laden. :P

Ik zit diverse topics en info te lezen. Ik heb wel een goed beeld bij depleten en laden, enkel vocht en zout zit ik nog over in dubio. En nee, vocht en zout constant houden is voor mij niet de manier. Eerst vocht ophogen en op het eind afbouwen werkt wel, maar hetgeen ik naar op zoek ben is of en zo ja, wanneer en hoeveel vocht en zout tijdens het laden meerwaarde kan hebben. Ik heb vernomen dat je met carbs zonder zout en vocht niet hetzelfde resultaat bereikt als met. @Galen: jij nog een linkje of advies voor een traditioneel laadschema. Ik las dat je adviseerde 100 ml water/ kg BW. Voor hoeveel dagen zou je dit doen en 1 dag voor de shoot vocht pas beperken? Ik eet op dit moment nog wel echt veel zout en ga dit wat minderen. Ben nu nog een vochtballon. Een pizza de avond voor shoot zie ik ook wel aangeraden worden (deed @wovano volgens mij ook), maar vind ik toch ook wat tricky.

Eerst een andere vraag vooraf: zou je furosemide willen gebruiken (of torasemide als je het kunt krijgen)? Dat werkt veel beter en dan maakt het weinig uit wat je voor de rest doet eerlijk gezegd :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #1.508
Eerst een andere vraag vooraf: zou je furosemide willen gebruiken (of torasemide als je het kunt krijgen)? Dat werkt veel beter en dan maakt het weinig uit wat je voor de rest doet eerlijk gezegd :roflol:
Plastablet/diuretica? Zat ik wel aan te denken, maar hoe kom ik eraan. :thinking:

• #1.510
Ik zat 100 Tren E, 200 Mast E en 200 Test E.
Ik heb e.e.a. in bestelling, maar dat is allemaal verder vertraagd. Het plan was over te gaan op 200 Tren Ace, 200 Mast P en winstrol.
Ik heb via iemand die ik dankbaar ben wel snel elders gear kunnen krijgen, en heb nu Tren E en winstrol. Aangezien ik geen Mast P heb, heb ik besloten de mix van 100 Tren E, 200 Mast E en 200 Test E die ik al zette te blijven zetten en hier 100 Tren Ace en winstrol aan toe te voegen (dus 200 Tren, 200 Mast, 200 Test); dit voor een kleine 2 weken. Mast los heb ik niet en m'n bestelling waarvan ik dacht 'm deze week zeker binnen te hebben is nog verder vertraagd. Iedealiter was ik gestopt met Test.
Dan heb ik het niet binnen een week. :(
Jij moet echt wat beter gaan zoeken naar bronnen :p.
Waarom niet gewoon ace en winny omhoog en dan mast gewoon weglaten en dus test ook?

Broccolirijst :thumbd::no:

• Haha
Waarderingen: BB_
  • #1.514
Jij moet echt wat beter gaan zoeken naar bronnen :p.
Waarom niet gewoon ace en winny omhoog en dan mast gewoon weglaten en dus test ook?
Tja, ik heb niet echt connecties. Verder is het normaal buiten deze omstandigheden geen issue en heb ik aan 1 leverancier genoeg. AAS had ik voldoende besteld, maar was ineens vertraagd. Toen heb ik ervoor gekozen snel elders winstrol en ACE te kopen en Mast P achterwege te laten.

Dus enkel Tren Ace en Winstrol?
Ik ken er die Test gewoon laten doorlopen tot aan de wedstrijd.

Ik doelde vnl op furosamide.

Laatst bewerkt:
  • #1.516
Hahaha zoeken is niet eens echt nodig dat is zo easy as 123😂
Tuurlijk kan AAS wel sneller, maar heb al genoeg dat onderweg is en iets met geld (Mast is niet goedkoop).

V.w.b. furosamide ben ik benieuwd. Vanuit het buitenland gaat m nu niet snel worden, misschien per aangetekende post.

Gezien je niet aan furosemide kan komen, de natty weg: inderdaad is zo'n 100 ml water per kg lichaamsgewicht een goede richtlijn. Dit doe je normaliter 2-3 dagen voor je shoot/wedstrijd. Je moet daarbij ook op je natriuminname letten, deze moet zo min mogelijk fluctueren - zorg ervoor dat deze al iets langer constant is. In principe maakt het niet echt uit hoeveel natrium je neemt, zolang het niet héél weinig, of juist heel veel is. Maar bijv. 5 g per dag is prima. De dag voor je shoot ga je dan je natriuminname sterk beperken (minder dan 1 g over de hele dag), maar je houdt je waterinname nog hetzelfde. Op de dag zelf vervolgens zowel je natrium- als waterinname zoveel mogelijk beperken. Dat kan afzien worden. Als je 's ochtends je shoot heel vroeg hebt, is dat een beetje zinloos; begin er dan de avond ervoor al mee.

Verder; carbloading met 8-12 g/kg lichaamsgewicht, vezels tot 48 uur van tevoren beperken, en evt. creatine toevoegen. Beetje alcohol kan je wat losser maken en zorgen dat je aders wat zichtbaarder worden, maar als je helemaal niks aan drank gewend bent kun je dit in de regel beter niet doen.

• #1.518
Gezien je niet aan furosemide kan komen, de natty weg: inderdaad is zo'n 100 ml water per kg lichaamsgewicht een goede richtlijn. Dit doe je normaliter 2-3 dagen voor je shoot/wedstrijd. Je moet daarbij ook op je natriuminname letten, deze moet zo min mogelijk fluctueren - zorg ervoor dat deze al iets langer constant is. In principe maakt het niet echt uit hoeveel natrium je neemt, zolang het niet héél weinig, of juist heel veel is. Maar bijv. 5 g per dag is prima. De dag voor je shoot ga je dan je natriuminname sterk beperken (minder dan 1 g over de hele dag), maar je houdt je waterinname nog hetzelfde. Op de dag zelf vervolgens zowel je natrium- als waterinname zoveel mogelijk beperken. Dat kan afzien worden. Als je 's ochtends je shoot heel vroeg hebt, is dat een beetje zinloos; begin er dan de avond ervoor al mee.

Verder; carbloading met 8-12 g/kg lichaamsgewicht, vezels tot 48 uur van tevoren beperken, en evt. creatine toevoegen. Beetje alcohol kan je wat losser maken en zorgen dat je aders wat zichtbaarder worden, maar als je helemaal niks aan drank gewend bent kun je dit in de regel beter niet doen.
Bedankt!!!thumbs:

g
Grotendeels in lijn met mijn plan. vanaf maandag wilde ik natrium reduceren tot 5 gram, zelfs zonder zout toevoegen zit ik hier al snel aan. V.b.w. vezels ga ik vnl rijst, bambix(de juiste) en rijstwafels (zoutarm) eten tijdens het laden. Ikzelf had vocht al eerder gedropt. Jij zegt dus de dag voor de shoot nog zo veel water? Ikzelf had dat al gedropt dan. Creatine-tip had ik elders gelezen van jou, goed tbv vocht in je spieren.:) Glas wijn had ik ook al genoteerd. :)

Vorige keer had ik de dag voor de wedstrijd 0,5L gedronken en dag zelf 2 slokken cola.

Laatst bewerkt:
  • #1.519
Aldactone kan ik wel aankomen. Ik lees wel dat je dat meerdere dagen of hogere dosering moet gebruiken.

Van @Shadow Project begrijp ik hierboven dat het easy zou moeten zijn aan furosemide te komen. Ben benieuwd.

Dat dacht ik ook, de dag VOOR de shoot niks meer drinken. Maar ik heb er verder geen verstand van

Terug
Naar boven