Fitness Seller

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Zo deed ik het. Eventueel de avond voor je shoot blikje cola en pizza, maar dat vind ik altijd wel tricky. Glas wijn kan ook. :)
Hield je dat goed vol? Ik heb toen voor de dbb-shoot vanaf 18u savonds niet meer gedronken. Ben uiteindelijk om 4/5u sochtends opgestaan om de fotos te trekken omdat ik het niet meer trok van de dorst. Veel erger gevoel dan honger vind ik.

• #1.523
Hield je dat goed vol? Ik heb toen voor de dbb-shoot vanaf 18u savonds niet meer gedronken. Ben uiteindelijk om 4/5u sochtends opgestaan om de fotos te trekken omdat ik het niet meer trok van de dorst. Veel erger gevoel dan honger vind ik.
Ik mocht 0,5 L de dag voor de wedstrijd. Ging prima. Viel alles mee. Op wedstrijddag pas na 18.00 uur echt gedronken.

Dave Palumbo biedt voor 100 USD peak week begeleiding aan. Misschien heb je er wat aan :o Krijg nu een beetje het idee dat je zelf ook niet zo goed weet hoe en wat. 100 usd is toch niet veel geld voor iets waar je al zo veel tijd en moeite in hebt gestopt

• Haha
Waarderingen: BB_
  • #1.527
Dave Palumbo biedt voor 100 USD peak week begeleiding aan. Misschien heb je er wat aan :o Krijg nu een beetje het idee dat je zelf ook niet zo goed weet hoe en wat. 100 usd is toch niet veel geld voor iets waar je al zo veel tijd en moeite in hebt gestopt
Ik heb bijna alles in m'n hoofd, enkel vocht (en natrium ) zijn veel verschillende opvattingen over. En ik volg inderdaad niet zoveel Social media en podcasts, YouTube. Weinig tijd voor. Dan nog hoor je tegenstrijdige adviezen.

Van @Shadow Project begrijp ik hierboven dat het easy zou moeten zijn aan furosemide te komen. Ben benieuwd.
Jumping to conclusions much? In dat stuk waar je het had over je gear wordt precies 0x enige vorm van diuretica aangehaald, maar alleen AAS, daar reageerde ik op.

Pharma producten is altijd wat lastiger. Maar ongetwijfeld prima in korte tijd aan te geraken als je een paar redelijke bronnen hebt.

• Like
  • #1.529
Jumping to conclusions much? In dat stuk waar je het had over je gear wordt precies 0x enige vorm van diuretica aangehaald, maar alleen AAS, daar reageerde ik op.

Pharma producten is altijd wat lastiger. Maar ongetwijfeld prima in korte tijd aan te geraken als je een paar redelijke bronnen hebt.
AAS is niet het issue. Je citeerde ook mijn post over furosemide. Dat is het enige dat ik zoek , maar ik doe het nu met aldactone.

Ik koos er bewust voor enkel Winny en Tren ACE te bestellen, omdat mijn Pharmacombestelling nog wel onderweg is en dat al een ruime hoeveelheid is (kreeg extra). Financieel gaat het laatste tijd nogal hard (niet zozeer AAS hoor).

AAS is niet het issue. Je citeerde ook mijn post over furosemide. Dat is het enige dat ik zoek , maar ik doe het nu met aldactone.

Ik koos er bewust voor enkel Winny en Tren ACE te bestellen, omdat mijn Pharmacombestelling nog wel onderweg is en dat al een ruime hoeveelheid is (kreeg extra). Financieel gaat het laatste tijd nogal hard (niet zozeer AAS hoor).
Geld moet rollen maat

• Like
Screenshot_20200808-132859_WhatsApp.jpg

Was net eens wat achter dat merk aan het zoeken, in de google lijst staat er een bijna identieke site die echt goed oogt maar dan ph...comlaPs ipv ph...comlabs :)

Wtf :o Ik keek net even hoeveel 1 vial Mast E 200 kost in euro’s waar B vandaan besteld. Gekke shit.

Dat is echt wel een goede deal

• Like
  • #1.539
Ik hier nog even op terug te komen. Je hebt ongetwijfeld meer kennis dan ik, ben ik zeker van.

Ik heb info gezien/gelezen van o.a. John Meadows, JP, Layne Norton, Scott Stevenson, diverse wedstrijdatleten op dit forum, @Galen , paar NK-atleten die ik ken en gewoon traditionele deplete-laadschema's. De opvattingen en meningen en theorieën zijn echt zo verschillend.

Ik denk dat je voornamelijk zelf moet ontdekken wat voor jou werkt. Ik heb 2x eerder dit gedaan en de laatste keer beviel goed, maar sta open voor andere inbreng. :) Ik zal komende week even posten wat mijn plan is.

• #1.540
Terug
Naar boven