- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik wil ook een andere auto die rolt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil ook een andere auto die rolt.

:

Ik merk absoluut geen verschil. Ja, ik zweet me de t*ring, maar met dit weer zweet ik al voordat ik in de gym ben en ik moet zeggen dat ik in bed nauwelijks zweet, terwijl ik natty vroeger altijd zwetend wakker werd (year round). HIIT is ook geen issue, maakt eigenlijk geen verschil met natty. Ik ga meestal overigens niet te diep met cardio, niet nodig voor de vetverbranding, maar ik hou wel wel van een beetje intensiteit (weerstand+tempo), dus ik ben niet zoals sommigen aan het peddelen zonder versnelde ademhaling of druppel zweet. Nou valt mijn dosering wel mee, maar sinds afgelopen week van 100 naar 200 mg gegaan.Even wat anders, hoe ervaar jij cardio terwijl je aan de Trenbolone zit?

Absoluut niet. Je moet die ruggedized/gecoatte kopen, niet die standaard plastic. Deze is prima , maar ik kan niet verwachten dat ie 75 kg plates aankan.Die flessen gaan echt zo snel stuk. Ben gekapt met het kopen ervan in 2 weken 3 van die dingen gesloopt

Ja ik had zo een van rubber achtig materiaal. Niet die doorzichtige plastic. Allemaal stuk. Nu gewoon over gegaan op 2 liter water flessen, kost een stuk minderAbsoluut niet. Je moet die ruggedized/gecoatte kopen, niet die standaard plastic. Deze is prima , maar ik kan niet verwachten dat ie 75 kg plates aankan.![]()
Had er één keertje 2 in 1 week stukJa ik had zo een van rubber achtig materiaal. Niet die doorzichtige plastic. Allemaal stuk. Nu gewoon over gegaan op 2 liter water flessen, kost een stuk minder

Bedankt. Mogelijk piek ik te laat inderdaad, ik ben gauw te terughoudend te met laden, een angst die niet nodig is. Overigens heb ik vrijdag-zaterdag om heel de dag te laden en deels zondag. De shoot is zondag om 16:00 uur, dus zondag op tijd een ontbijt met pannenkoeken, veel stroop en waarschijnlijk bacon o.i.d.Hoe gaat een semi-supinated grip precies? Ik kan mij geen tussenweg inbeelden tussen pronated en supinated.
Na PSMF dagen van 1700 kcal en depleten op evenzoveel zal de load en (cheat na de shoot?) echt een verademing zijn.. Mooi vooruitzicht!
Twee dagen laden genoeg trouwens? Ik merk dat ik toch echt wel 3 dagen nodig had voor optimaal laden. Niet bang dat je na je shoot piekt?
Bedankt. Ik heb eigenlijk het zwaarste al gehad door die low dagen en morgen wat meer. Depletion trainingen zonder supps en stims worden enkel pittig, maar t zit tussen de oren. Als het nog 1 week is, is het easy..

Wat is dan het verschil met neutral?Semi-supinated kan op diverse manieren. Een V-Bar bijvoorbeeld (small) of onderstaande waarmee ik Wide-Grip Lat Pulldown pakte. Ik zie nu dat ie ook wel Parallel bar wordt genoemd. Ook een foto van de plate-loaded row waarbij de grip semi-supinated is.
Geen. BB_ noemt neutral semi-supinated als ik die foto zie.
O, jij noemt Semi-Supinated neutral. Weer wat geleerd.Geen. BB_ noemt neutral semi-supinated als ik die foto zie.