MuscleMeat

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
20200808 Push

- Flat DB Press:

3 sets 46 kg
2 sets 42 kg (44 ontbreekt)

- Incline DB Press:
4 sets 42 kg

- Seated DB Shoulder Press:
3 sets 36 kg
2 sets 32 kg

- Seated DB Front Raise SS Side-Raise (slightly bent-over):
3 sets 10 kg SS 10 kg
1 set 10 kg - drop 8 SS 8 kg (standing) - drop 6 kg

- Standing Cable Crossover:
4 sets 35-40 kg

- Bench Dips:
3 sets met dropsets BW+75-50-25-0 kg
Gewichten gleden van benen af (zweet enzo)
1596911502427.png

- Cable Rope Triceps Pushdown (normal SS close-grip bent-over):
4 sets 55 kg SS 65 kg

- Cardio: crosstrainer 33 minuten + fietsen naar huis

- Machine Abs:
3 supersets 55 kg

Erg lang bezig, pfff. Ben traag aan het worden, was warm, amper carbs. Toch ging het nog prima, laatste weekje. :)

1721 kcal, semi-PSMF
Morgen laatste semi-PSMF dag. Ik denk dat ik er goed aan toe maandag wat meer carbs te eten (geen echte refeed though), 200 gram, misschien iets meer. Daarna begint het echte depleten.

Ik heb al redelijk ingedachten hoe ik komende week ga doen. Ik zal het hieronder komende week verder aanvullen:):
Maandag (Leg Day + 45-60 minuten cardio):
Carbs 200-220 gram (i.v.m. net 3 semi-PSMF gehad, en al aardig depleted/leeggetrokken)
Eiwitten 250 gram
Vetten 50 gram
Natrium: 5 gram

Dinsdag-woensdag-donderdag (Trainen, ook nog wel benen + minstens 45 minuten cardio)
Depleten
Macro's volgen, heb wel een richtlijn in mijn hoofd (eiwitten 250 gram of iets meer, carbs 100 gram (of iets minder), vetten 50 gram)
Elke dag shape check en evt. macro's aanpassen
Natrium: 5 gram
8-10 liter water

Vrijdagochtend laatste training (volledige UB + cardio indien nodig) (ik prefereer om zo kort voor de shoot nog wel te trainen)
Direct daarna beginnen met laden, minstens 800 gram carbs
Vetten en eiwitten volgen
Natrium: 5 gram of iets minder
Water afbouwen

Zaterdag:
Laden, 1000 gram carbs
Vetten en eiwitten volgen
0,5 liter water
's avonds tanning aanbrengen (over-night)

Zondag:
T.b.d., afhankelijk van shape, niet drinken tot aan shoot, eventueel beetje cola vooraf
Tannen
Vanaf 15:00 uur kan ik oppompen, 16:00 shoot

Ik vul komende week even de macro's in, heb het wel een beetje in mijn hoofd.

Voedings tijdens depleten zal vnl zijn (nu ook al):
- Asperges
- Broccoli
- Ui
- Koolvis (veel)
- Ei
- Ei-eiwit
- Kwark (misschien halverwege de week minderen)
- Whey
- Grapefruit (geperst)
- Ananas evt.
- Kurkuma, rozemarijn, madame jeanette/adjuma
- Brandnetelthee, paardenbloem

Voeding tijdens laden zal vnl zijn:
- Witte rijst
- Rijstwafels (zoutarm) met jam
- Nutricia (wat voorheen Bambix was), de 6m+ variant met weinig vezels
- Wat koolvis voor de eiwitten en beetje asperges
- Misschien wel ergens een muffin
- Ochtend voor de shoot waarschijnlijk pannenkoeken met stroop; afhankelijk van shape bacon (zout, dus t.b.d.)
- Glas rode wijn avond voor shoot en/of paar uur voor shoot
- Magnesiumshots achter de hand i.v.m. kramp
- Direct na shoot isotone sportdrank i.v.m. vocht en zout/mineralen aanvullen

Daarna lekker cheaten en veel drinken :)

Morgen nog wat literatuur doorlezen en besluiten wat mijn macro's worden komende week. Per dag shapecheck en bijsturen. Het was een goede call gisteren/vandaag/morgen nog 3 PSMF-dagen te doen. Dit maakt mij wel ready voor peak week. Vanochtend voor het eerst beneden de 103 kg en ook gelijk 101.7 kg. :grinny:

Even wat anders, hoe ervaar jij cardio terwijl je aan de Trenbolone zit?

• Like
Waarderingen: BB_
  • #1.544
Even wat anders, hoe ervaar jij cardio terwijl je aan de Trenbolone zit?
Ik merk absoluut geen verschil. Ja, ik zweet me de t*ring, maar met dit weer zweet ik al voordat ik in de gym ben en ik moet zeggen dat ik in bed nauwelijks zweet, terwijl ik natty vroeger altijd zwetend wakker werd (year round). HIIT is ook geen issue, maakt eigenlijk geen verschil met natty. Ik ga meestal overigens niet te diep met cardio, niet nodig voor de vetverbranding, maar ik hou wel wel van een beetje intensiteit (weerstand+tempo), dus ik ben niet zoals sommigen aan het peddelen zonder versnelde ademhaling of druppel zweet. Nou valt mijn dosering wel mee, maar sinds afgelopen week van 100 naar 200 mg gegaan.

Vanochtend trouwens voor het eerst kuche-kuche tijdens de injectie. :p
Het voelde ook al alsof er wel pip zal komen, dus die cardio heeft me mogelijk nog wel goed gedaan (stijfheid eruit). Gelukkig gisteren benen getraind tot de max, dus maandag pas weer (PPL). :p

Van 100mg tren ga je idd niks merken

Die flessen gaan echt zo snel stuk. Ben gekapt met het kopen ervan in 2 weken 3 van die dingen gesloopt

• #1.547
Absoluut niet. Je moet die ruggedized/gecoatte kopen, niet die standaard plastic. Deze is prima , maar ik kan niet verwachten dat ie 75 kg plates aankan. :p
Ja ik had zo een van rubber achtig materiaal. Niet die doorzichtige plastic. Allemaal stuk. Nu gewoon over gegaan op 2 liter water flessen, kost een stuk minder

• #1.550
Training vanmiddag. Afgelopen dagen lekker met dit weer in de middag getraind, gelukkig wel binnen. :p

20200809 Pull

- Semi-Supinated Wide-Grip Lat Pulldown:

5 sets 70-75-75-80-80 kg
Strikt, goede contractie

- HS MTS Front Pulldown:
4 sets 65 kg
Deze voelt heerlijk in de lats

- Chest-Supported Wide-Grip T-Bar Row:
4 sets 55 kg
Dropset 50 kg

- Machine Row (Small-Grip, Semi-Supinated):
2 sets 100 kg
2 sets 90 kg

- Sumo DL:
5 x 5 x 150 kg op tempo

- Rotation Bar Biceps Curl:
4 sets 33 kg
Dropset 28 kg na set en 3 en 4

- One-Arm Cable Rope Hammer Curl:
4 sets 35 kg - drop 30 kg

- Cable Shrugs:
4 sets 100 kg/side

- Cable Rope Abs Crunches (Kneeling):
3 sets 115 kg
Drop 100 kg

- Cardio: 35 minuten crosstrainer + fietsen naar huis

Lekkere training.:)
Peak week, aftellen enzo. :cheer:

Semi-PSMF-dag: 1700 kcal
Morgen hoger en even beetje carbs aanvullen: 2300-2400 kcal
Dinsdag-woensdag: depleten op 1850 kcal
Donderdag: depleten op 1650 kcal
Vrijdag-zaterdag(-zondag): carb loaden

Hoe gaat een semi-supinated grip precies? Ik kan mij geen tussenweg inbeelden tussen pronated en supinated. :)

Na PSMF dagen van 1700 kcal en depleten op evenzoveel zal de load en (cheat na de shoot?) echt een verademing zijn.. Mooi vooruitzicht!
Twee dagen laden genoeg trouwens? Ik merk dat ik toch echt wel 3 dagen nodig had voor optimaal laden. Niet bang dat je na je shoot piekt?

• Like
  • #1.552
Hoe gaat een semi-supinated grip precies? Ik kan mij geen tussenweg inbeelden tussen pronated en supinated. :)

Na PSMF dagen van 1700 kcal en depleten op evenzoveel zal de load en (cheat na de shoot?) echt een verademing zijn.. Mooi vooruitzicht!
Twee dagen laden genoeg trouwens? Ik merk dat ik toch echt wel 3 dagen nodig had voor optimaal laden. Niet bang dat je na je shoot piekt?
Bedankt. Mogelijk piek ik te laat inderdaad, ik ben gauw te terughoudend te met laden, een angst die niet nodig is. Overigens heb ik vrijdag-zaterdag om heel de dag te laden en deels zondag. De shoot is zondag om 16:00 uur, dus zondag op tijd een ontbijt met pannenkoeken, veel stroop en waarschijnlijk bacon o.i.d.

Semi-supinated kan op diverse manieren. Een V-Bar bijvoorbeeld (small) of onderstaande waarmee ik Wide-Grip Lat Pulldown pakte. Ik zie nu dat ie ook wel Parallel bar wordt genoemd. Ook een foto van de plate-loaded row waarbij de grip semi-supinated is.
1597001249119.png

1597001365552.png

Knallen BB. Laatste loodjes!

• Like
Nog een weekje bikkelen!! :thumb:

• Like
  • #1.555
Semi-supinated kan op diverse manieren. Een V-Bar bijvoorbeeld (small) of onderstaande waarmee ik Wide-Grip Lat Pulldown pakte. Ik zie nu dat ie ook wel Parallel bar wordt genoemd. Ook een foto van de plate-loaded row waarbij de grip semi-supinated is.
Wat is dan het verschil met neutral?

Bij semi supinated denk ik eerder aan de arm positie bij bijvoorbeeld EZ bar curls.

Terug
Naar boven