- Waardering
- 10.932
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is jouw neutral grip.

Euh nee, dat zit er tussen in. Zou quarter-pronated zijn als ik iets moet bedenken.Bij semi supinated denk ik eerder aan de arm positie bij bijvoorbeeld EZ bar curls.
Tegenovergestelde, dus handpalmen naar buiten? Klinkt pijnlijk.
Eindelijk, ik heb Bertus op de kast!

niet goed opgelet denk ik.Zou me niet verbazen als @Bert de contest dit jaar gaat pakken, aan toewijding ligt het in ieder geval niet en volgens mij is zijn fysiek ook sterk verbeterd. Helaas dat de gunfactor hier op het forum wel een grote rol speelt, de grammar nazi in Bert kan het hierdoor nog wel eens verpesten.
Agh ja zo is het en blijft het.niet goed opgelet denk ik.
baas b wil graag het forum verlaten na de contest etc.
contest is toch nooit eerlijk geweest. er gaat een mail uit naar alle leden iedereen mag opeens stemmen terwijl er geen log is gevolgd.
goedkope vleeskeuring.
ik doe toch alleen maar mee voor mijzelf, vind het leuk dat de logjes dan mooi actief zijn.
Agh ja zo is het en blijft het.
Anders moeten ze een jury aanstellen en die de punten laten verdelen op bepaalde kriteria voldoend.
Misschien is het dan een idee om, in plaats van te stemmen, De progressie van iedere deelnemer een cijfer te geven? Het gemiddelde bepaalt dan wie in de prijzen vallen?
Nee, de bestaande manier werkt toch prima?Misschien is het dan een idee om, in plaats van te stemmen, De progressie van iedere deelnemer een cijfer te geven? Het gemiddelde bepaalt dan wie in de prijzen vallen?
Inderdaad iets gemist i guess. Waarom dat dan?baas b wil graag het forum verlaten na de contest etc.
Als je een bodybuildingwedstrijd meedoet dan wordt je toch ook niet beoordeelt op progressie, maar op eindresultaat op podium?