AndroidHealthClinic

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Even een grip college voor Bertus:

wrist-supination-neutral-pronation.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.567
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.568
Zou me niet verbazen als @Bert de contest dit jaar gaat pakken, aan toewijding ligt het in ieder geval niet en volgens mij is zijn fysiek ook sterk verbeterd. Helaas dat de gunfactor hier op het forum wel een grote rol speelt, de grammar nazi in Bert kan het hierdoor nog wel eens verpesten voor hem.

Laatst bewerkt:
Zou me niet verbazen als @Bert de contest dit jaar gaat pakken, aan toewijding ligt het in ieder geval niet en volgens mij is zijn fysiek ook sterk verbeterd. Helaas dat de gunfactor hier op het forum wel een grote rol speelt, de grammar nazi in Bert kan het hierdoor nog wel eens verpesten.
niet goed opgelet denk ik.

baas b wil graag het forum verlaten na de contest etc.
contest is toch nooit eerlijk geweest. er gaat een mail uit naar alle leden iedereen mag opeens stemmen terwijl er geen log is gevolgd.
goedkope vleeskeuring.

ik doe toch alleen maar mee voor mijzelf, vind het leuk dat de logjes dan mooi actief zijn.

niet goed opgelet denk ik.

baas b wil graag het forum verlaten na de contest etc.
contest is toch nooit eerlijk geweest. er gaat een mail uit naar alle leden iedereen mag opeens stemmen terwijl er geen log is gevolgd.
goedkope vleeskeuring.

ik doe toch alleen maar mee voor mijzelf, vind het leuk dat de logjes dan mooi actief zijn.
Agh ja zo is het en blijft het.

Anders moeten ze een jury aanstellen en die de punten laten verdelen op bepaalde kriteria voldoend.

Als je een bodybuildingwedstrijd meedoet dan wordt je toch ook niet beoordeelt op progressie, maar op eindresultaat op podium?

Als je een bodybuildingwedstrijd meedoet dan wordt je toch ook niet beoordeelt op progressie, maar op eindresultaat op podium?

punt is dat oprichter van het forum (correct me if I’m wrong) de contest ook voor beginnende sporters zonder wedstrijdervaring/AAS heeft bedoeld, en de drempel daarom enigszins laag te houden. If not, kunnen bepaalde leden (kameel, dirk, anderen, etc) zonder minder dan 4 weken te cutten foto’s insturen en dwarfen ze iedereen en winnen ze omdat ze het beste fysiek hebben, duh. Een beginner die bijvoorbeeld 20 weken alles doet en laat voor het maximale valt daar dan in het niets bij, sommige leden stemmen op progressie, anderen zijn nooit actief en zien een goed fysiek en zeggen 5sterren winnaar.

what’s fair? :dunno:

edit: ben het eens met @Furryx94, doe dit lekker voor mezelf. Veel deelnemers loggen ook al 2 maand niet ofzo

edit edit: daarnaast vraag ik me af hoeveel mensen daadwerkelijk de logs lezen. Ik weet van een bepaald groepje mensen dat ze de mijne volgen/input geven. Maar die andere 20 die gaan stemmen hebben nog nooit wat van mij gelezen whatsoever.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven