Fitness Seller

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.583
niet goed opgelet denk ik.

baas b wil graag het forum verlaten na de contest etc.
contest is toch nooit eerlijk geweest. er gaat een mail uit naar alle leden iedereen mag opeens stemmen terwijl er geen log is gevolgd.
goedkope vleeskeuring.

ik doe toch alleen maar mee voor mijzelf, vind het leuk dat de logjes dan mooi actief zijn.
Ouwe koeien en cherry picking, ik blijf gewoon lekker actief hier.:D Misschien minder actief loggen, maar dat gaat bij mij altijd met ups en downs. Natuurlijk is winnen leuk, maar BB is echt is dat je primair voor jezelf doet en om het beste uit jezelf naar boven te halen. Ik was op de marathon ook tevreden met mijn eindtijd , ondanks dat je weet dat er 100 man voor je zitten, zo niet 300. :P

Ik kan toch niet zonder jullie gekkie. :kiss:

Zou me niet verbazen als @Bert de contest dit jaar gaat pakken, aan toewijding ligt het in ieder geval niet en volgens mij is zijn fysiek ook sterk verbeterd. Helaas dat de gunfactor hier op het forum wel een grote rol speelt, de grammar nazi in Bert kan het hierdoor nog wel eens verpesten.
Ik heb er respect voor. Aan de inzet zal het niet liggen.

• Heart
Waarderingen: BB_
  • #1.587
Uiteindelijk is iedereen vrij om zijn/haar criteria te bepalen bij het stemmen. Natuurlijk is het leuk om hoog te eindigen, maar ik moet wel reëel zijn en het gaat er vooral om dat je tevreden bent over wat je zelf heb bereikt. Voor mijzelf ben ik dat als ik weet dat ik het maximale eruit heb gehaald (nou moet ik zeggen dat ik voor een echte wedstrijd nog wel 1-2 % droger zou willen staan, en mijn benen blijven mijn zwakke punt). Voor mij persoonlijk is dit ook echt een test- en meetmoment en generale repetitie, omdat ik volgend jaar het podium op wil.

Als iemand enkel stemt op basis van eindfoto's zonder log te volgen of naar de omstandigheden en transformatie te kijken, is hij/zij daar vrij in. Ikzelf vind het wel leuk en fair om andere zaken ook mee te nemen. Het feit dat andere deelnemers hier natty zijn bijvoorbeeld. Ik zou daar in mijn stemgedrag wel rekening mee houden. Als ik zie hoe @Joostb_2000 er op zijn leeftijd bij staat, zonder middelen, en met al die toewijding op jonge leeftijd, neem ik dat zeker mee. En als ik zie wat voor progressie @Furryx94 de afgelopen tijd heeft geboekt, zie ik ook een duidelijk transformatie. En als ik kijk naar de omstandigheden van @L3tty (helaas niet meer actief). En ik mag @Onit graag (gunfactor) en vind hem toegewijd. Ik weet zelf dat mijn benen bijvoorbeeld achterlopen, dus als mensen dit in hun beoordeling meenemen, is dat niet meer dan logisch.

Maar goed, iedereen is vrij om te stemmen hoe en wat hij/zij wilt, dat is het leuke van dit forum. :)

• #1.588
punt is dat oprichter van het forum (correct me if I’m wrong) de contest ook voor beginnende sporters zonder wedstrijdervaring/AAS heeft bedoeld, en de drempel daarom enigszins laag te houden. If not, kunnen bepaalde leden (kameel, dirk, anderen, etc) zonder minder dan 4 weken te cutten foto’s insturen en dwarfen ze iedereen en winnen ze omdat ze het beste fysiek hebben, duh. Een beginner die bijvoorbeeld 20 weken alles doet en laat voor het maximale valt daar dan in het niets bij, sommige leden stemmen op progressie, anderen zijn nooit actief en zien een goed fysiek en zeggen 5sterren winnaar.

what’s fair? :dunno:

edit: ben het eens met @Furryx94, doe dit lekker voor mezelf. Veel deelnemers loggen ook al 2 maand niet ofzo

edit edit: daarnaast vraag ik me af hoeveel mensen daadwerkelijk de logs lezen. Ik weet van een bepaald groepje mensen dat ze de mijne volgen/input geven. Maar die andere 20 die gaan stemmen hebben nog nooit wat van mij gelezen whatsoever.
Helemaal mee eens. Ik heb drie jaar geleden al eens meegedaan en hetzelfde ervaren. Een paar deelnemers, ik kende ze amper en ze hadden bijna niet gelogd, waren bij voorbaat al teringbuff en gebruikten best wat middelen.

Vervolgens, zonder te cutten, schieten ze snel een paar foto's waarmee ze iedereen outrulen. Gelukkig werd er toen bij het stemmen best wel rekening gehouden met transformaties, loggen, wel/niet natty etc.
Ik ben het 100% met je eens en heb dit ook echt geconcludeerd, je doet het voor jezelf. :)

• #1.589
niet goed opgelet denk ik.

baas b wil graag het forum verlaten na de contest etc.
contest is toch nooit eerlijk geweest. er gaat een mail uit naar alle leden iedereen mag opeens stemmen terwijl er geen log is gevolgd.
goedkope vleeskeuring.

ik doe toch alleen maar mee voor mijzelf, vind het leuk dat de logjes dan mooi actief zijn.
Verder met je eens trouwens, zo gaat het stemmen inderdaad. Maar toch is het leuk om feedback te krijgen van degenen die je wel actief hebben gevolgd. :) Jouw progressie bijvoorbeeld is top. :D

Zie hier de contest waar ik aan mee had gedaan (kansloos :p) (ik heette toen nog Cool Novice):
(Geen idee waarom er bij 'gestopt' staat, want heb gewoon tot het einde deelgenomen :dunno:)

Natty/niet natty is wel een dingetje though

Ik kan nu beginnen met 100mg winstrol laatste 3 weken en sta er dan een stuk harder bij en claim dan gewoon natty :roflol: maar snap wat je bedoeld

Overigens ga ik dat niet doen lol

• #1.592
Natty/niet natty is wel een dingetje though

Ik kan nu beginnen met 100mg winstrol laatste 3 weken en sta er dan een stuk harder bij en claim dan gewoon natty :roflol: maar snap wat je bedoeld

Overigens ga ik dat niet doen lol
Snap ik. Maar geloof me, als ik mag stemmen gaat dat geen verschil uitmaken, 5 sterren is 5 sterren toch. :grinny:
Natty claimen en niet zijn houd je sowieso jezelf mee voor de gek (of het moet tegen buitenstaanders zijn die je het niet uitgelegd krijgt of om discussie te vermijden, denk aan familie, collega's). Ne
t zoiets als meedoen met de INBA met een kuurverleden. Snap niet dat je jezelf dan nog in de spiegel aan kan kijken. En dan, dan heb je een INBA-beker op de kast staan en kun je zeggen dat je een naturelwedstrijd hebt gewonnen, terwijl je weet dat je niet naturel was. :roflol:

• #1.594
Als je een bodybuildingwedstrijd meedoet dan wordt je toch ook niet beoordeelt op progressie, maar op eindresultaat op podium?
Dat het leuke van dit forum, laagdrempelig en als jij voor jezelf een mooi doel hebt bereikt en transformatie hebt neergezet, krijg je daar ook waardering voor. Als ik nog eens een BB-wedstrijd doe, mag ik hier waarschijnlijk ook niet meer mee doen, en dat is ook helemaal prima. Dat houdt het toegankelijk en laagdrempelig voor anderen. Een BB-wedstrijd kun je natty al nauwelijks meedoen.

Uiteindelijk is iedereen vrij om zijn/haar criteria te bepalen bij het stemmen. Natuurlijk is het leuk om hoog te eindigen, maar ik moet wel reëel zijn en het gaat er vooral om dat je tevreden bent over wat je zelf heb bereikt. Voor mijzelf ben ik dat als ik weet dat ik het maximale eruit heb gehaald (nou moet ik zeggen dat ik voor een echte wedstrijd nog wel 1-2 % droger zou willen staan, en mijn benen blijven mijn zwakke punt). Voor mij persoonlijk is dit ook echt een test- en meetmoment en generale repetitie, omdat ik volgend jaar het podium op wil.

Als iemand enkel stemt op basis van eindfoto's zonder log te volgen of naar de omstandigheden en transformatie te kijken, is hij/zij daar vrij in. Ikzelf vind het wel leuk en fair om andere zaken ook mee te nemen. Het feit dat andere deelnemers hier natty zijn bijvoorbeeld. Ik zou daar in mijn stemgedrag wel rekening mee houden. Als ik zie hoe @Joostb_2000 er op zijn leeftijd bij staat, zonder middelen, en met al die toewijding op jonge leeftijd, neem ik dat zeker mee. En als ik zie wat voor progressie @Furryx94 de afgelopen tijd heeft geboekt, zie ik ook een duidelijk transformatie. En als ik kijk naar de omstandigheden van @L3tty (helaas niet meer actief). En ik mag @Onit graag (gunfactor) en vind hem toegewijd. Ik weet zelf dat mijn benen bijvoorbeeld achterlopen, dus als mensen dit in hun beoordeling meenemen, is dat niet meer dan logisch.

Maar goed, iedereen is vrij om te stemmen hoe en wat hij/zij wilt, dat is het leuke van dit forum. :)

Laatst bewerkt:

Vind het persoonlijk te veel werk om iedereen te volgen. :emo: Ik stem wel puur op uiterlijk/transformatie. Dat ik vrijwel niemand volg (op jou na) zorgt iig dat ik objectief kan blijven, ik ben benieuwd naar het resultaat van alle deelnemers :)

Vind het persoonlijk te veel werk om iedereen te volgen. :emo: Ik stem wel puur op uiterlijk/transformatie. Dat ik vrijwel niemand volg (op jou na) zorgt iig dat ik objectief kan blijven, ik ben benieuwd naar het resultaat van alle deelnemers :)
verdrietig :(

• #1.599
Ik ga zo trainen. Ik heb na een aantal hele low-dagen met bijna geen carbs net weer even een bak brinta op (90 gram). De ochtend gefast, dus zit nog laag in m'n kcal. Maar het voelt alsof ik in 1x dik veel heb gegeten en ik krijg het nu ontzettend warm, begin enorm te zweten als een gek. :zweet:
(Ben binnen op m'n pc aan het werk)

Ik ga zo trainen. Ik heb na een aantal hele low-dagen met bijna geen carbs net weer even een bak brinta op (90 gram). De ochtend gefast, dus zit nog laag in m'n kcal. Maar het voelt alsof ik in 1x dik veel heb gegeten en ik krijg het nu ontzettend warm, begin enorm te zweten als een gek. :zweet:
(Ben binnen op m'n pc aan het werk)
Tren

Terug
Naar boven