XXL Nutrition

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Ik ga zo trainen. Ik heb na een aantal hele low-dagen met bijna geen carbs net weer even een bak brinta op (90 gram). De ochtend gefast, dus zit nog laag in m'n kcal. Maar het voelt alsof ik in 1x dik veel heb gegeten en ik krijg het nu ontzettend warm, begin enorm te zweten als een gek. :zweet:
(Ben binnen op m'n pc aan het werk)
Heb ik ook. Ik ben sowieso al een heftige zweter maar nu in de cut 'ontbijt' ik pas rond 12u-13u 's middags. Indien ik 's avonds train ziten er amper tot geen carbs in mijn ontbijt en dan heb ik geen last. Als ik in de namiddag kan trainen dan neem ik de meeste carbs bij mijn ontbijt. Halfuur later begint het zweten en stopt het bijna niet tot ik ga slapen. Weet ook niet juist waarom dit zo is, mij lijkt het eigenlijk logisch. Nog niet echt over nagedacht

• Like
Waarderingen: BB_
Geen airco? Hier niet in ieder geval.

love naar biggym

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.610
20200810 Legs

Alle rustpauzes tussen sets 1 minuut (niet tussen oefeningen).

- Leg Press:
20, 15, 15, 15 x 200 kg
Haha, het deed gewoon pijn, dat moet ik vaker doen. :whip:
Bizar als je deze reprange en korte rustpauzes niet gewend bent.

- Incline Squat Machine:
15, 15, 16, 18 x 100 kg
Small stance, spanning blijven houden.

- Lying Leg Curl:
4 x ca. 15 x 15 kg/side
Dropset 10 kg/side

- Leg Extension:
4 x 15 x 40 kg
Dropset 30 kg

- Adductor SS Abductor Machine:
4 x 15 x 75 + band SS 4 x 15 x 85 kg

- Seated SS Standing Calf Raise:
4 sets 50-40 kg SS 75 kg
Met dropsets

- Machine Abs:
4 sets 50 kg (eerst zonder dan met beenhulp)

- Cardio: 40 minuten crosstrainer + fietsen naar huis (> 1 uur totaal)

2042 kcal, voelt gewoon als hoog vergelen met gisteren (en weer brinta = carbs)

Komende dagen 1850-1650 kcal. Op dit moment voelt het steeds gemakkelijker om beneden de 2000 kcal te blijven. Drinken komende dagen 10 L/dag. Vrijdag afbouwen en carbs loaden na laatste training. :D

10 liter water per dag :eek:

• #1.613
Jep. Richtlijn van @Galen is 100 ml / kg BW voor 3 dagen. Ik zit standaard al op 6, dus met dit weer zeker geen probleem. :) Heb je gezien wat er uit m'n shirt kwam?

Drink al 3 liter intra-WO en veel thee elke dag.

ik houd het lekker op 4-5 liter :D

• #1.618
Als je het verspreidt over de dag drinkt kun je dat gewoon drinken hoor. Nieren kunnen zo'n 750 mL tot 1 liter per uur uitscheiden.
Weet ik. Ik had laatst een discussie met iemand hierover. Ander vraagje trouwens. Je had het over 5 gram natrium. Bedoel je dan echt natrium of bedoel je zout. Standaard keukenzout is natroumchloride en 1 gram levert 0,4 gram natrium. Hoeveelheden zout en natrium worden nogal eens door elkaar gebruikt.

Nu lukt het mij wel op 5 gram zout te blijven, doorgaans zit ik zelfs zonder iets toe te voegen hoger. Je moet echt clean en alles onbereid kopen om laag te blijven, bizar wat overal inzit. Een blik monster is al 0,5 gram. Buiten komende dagen neem ik vaak blikje tonijn en bouillon voor m'n training, gelijk bijna 3 gram.:p

• #1.619
  • #1.620
Terug
Naar boven