AndroidHealthClinic

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Weinig carbs, alle drugs die aromatiseren/vocht geven eruit
Waarom houd je dan amper vocht vast? Ik gebruik niks en ik eet ook weleens weinig carbs, maar ik houd een normale hoeveelheid vocht vast.

Omdat ze al van alles proberen om hun vochtgehalte te manipuleren.

Of werken al die protocollen niet?
Het is nogal een zinloze exercitie om zo'n protocol te gaan gebruiken als je een diureticum neemt.

Ik hou amper vocht vast als ik shredded ben maar misschien ben ik uniek.
Dus als ik je goed begrijp ben je constant uitgedroogd?

Waarom houd je dan amper vocht vast? Ik gebruik niks en ik eet ook weleens weinig carbs, maar ik houd een normale hoeveelheid vocht vast.

Het is nogal een zinloze exercitie om zo'n protocol te gaan gebruiken als je een diureticum neemt.

Dus als ik je goed begrijp ben je constant uitgedroogd?
Als ik shredded ben, laag vetpercentage hou ik idd niet veel subcutaan vocht vast. Dus niet constant dat zeg ik toch nergens?

Als ik shredded ben, laag vetpercentage hou ik idd niet veel subcutaan vocht vast. Dus niet constant dat zeg ik toch nergens?
Oke, maar als je shredded bent ben je dat dus wel? Niet veel subcutaan vocht zegt niet zo heel veel vanuit medisch oogpunt of je wel/niet uitgedroogd bent. Er zit dan nog ruim voldoende vocht in je lichaam.

Edit: voor mij oog je trouwens altijd shredded :roflol:

Laatst bewerkt:
het gaat niet over subcutaan vocht, omg!!

Voor degenen die een diureticum willen gebruiken, gezien iedereen nu meeleest, een aantal zaken:
- Ga jezelf niet uitdrogen van tevoren, waar neem je anders nog een diureticum voor?
- Doe één of meerdere mock preps met je diureticum. Zo kun je vaststellen hoeveel vocht je verliest na inname en, afhankelijk van je vetpercentage, kun je ook zien wat het met je look doet. (En omdat sommige mensen retarded zijn: doe die mock preps niet op achtereenvolgende dagen.)
- De veiligste en effectiefste diuretica voor kortdurend gebruik (zoals voor een wedstrijd), zijn de lisdiuretica (furosemide, torsemide, bumetanide).
- Het diuretische effect van deze middelen begint al bij 10, 5, en 0,25 mg voor respectievelijk furosemide, torsemide, bumetanide.
- Bepaal hoeveel je uitpist in de 4 à 6 uur na inname: dat is het volledige effect wat een dosis gaat leveren (furosemide ben je met 4 uur wel klaar, die andere 2 na zo'n 6 uur). Niet genoeg? Dan kun je de dosis verhogen en herhaal je dat bij een volgende mock prep.
- De biologische beschikbaarheid van furosemide loopt ontzettend uiteen, van zo'n 10 tot wel 90%. Sommigen hebben daardoor een flink hogere dosis nodig dan een ander. Bij de andere twee is dat niet het geval, dat ligt rond de 80% ofhoger.
- Ze zijn uitgewerkt na zo'n 6 uur, furosemide wat korter, na zo'n 3-4 uur al.
- Kun je geen lisdiureticum gebruiken, en wil je een thiazidediureticum gebruiken? Pas dan op. Deze diuretica moeten wat langer geslikt worden voor hun maximale effect, en daardoor ontstaat er nog weleens een kaliumtekort. Normaliter niet zo'n probleem, of beter gezegd, normaliter gebeurt dat geeneens, zeker niet als je voldoende kalium eet. Wel een probleem als je daarnaast clenbuterol, caffeine of insuline gebruikt. Deze middelen leiden tot een tijdelijke verplaatsing van kalium uit de bloedbaan naar de cellen. Dat kan weleens verradelijk zijn.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.812
Ik nog steeds wel. Opgeblazen buik, geen sixpack , maar wel laag VP. (Huidplooi buik 2 mm. Voeding en zout en vocht doet wel een hoop.)

• #1.813
Te laat heb nu allemaal rotzooi al genomen welterusten
Haha, alleen aldactone, maar was ik al mee gestart. Gisteren laatste , voor deze discussie. Furisemide overweeg ik voor volgende wedstrijd. Ik weet niet meer welk middel ik 2 haar terug had. Heb mij nu goed ingelezen middels Peters boek o.a.en bijsluiter.

Overigens vind ik nog steeds een plastabletje laagdrempeliger dan AAS-gebruik. Mijn besluit om AAS te gebruiken heb ik genomen na mijn eerste natty wedstrijd, precies zoals ik van plan was. Toen wist ik al dat blasten-cruisen voor wedstrijden noodzakelijk was en het niet bij enkel Test zou blijven. Verder eet ik buiten cheats (zelden) clean, doe de nodige cardio, drink zelden, rook niet geen drugs etc.

Ik heb niets tegen mensen die dat wel doen, maar kreeg berichtjes dat mensen bang zijn dat ik mijn gezondheid te veel schaad en niet meer weet ear ik doe
Magnesium shots achter de hand en isotone sportdrank direct na de shoot. :)

• #1.814
Oke, maar als je shredded bent ben je dat dus wel? Niet veel subcutaan vocht zegt niet zo heel veel vanuit medisch oogpunt of je wel/niet uitgedroogd bent. Er zit dan nog ruim voldoende vocht in je lichaam.

Trouwens, heb je advies voor creatine ook opgevolgd :thumbs:

@BB_ heel erg veel succes en plezier vandaag!! Ben benieuwd naar het eindresultaat

• Heart
Waarderingen: BB_
Succes vandaag, 16 uur toch? Ben ook heel erg benieuwd na al je dedication!

• Heart

Ik verstop al me vet op me rug :trollface:

@BB_ succes vandaag.

@BB_ Veel plezier vandaag, ben benieuwd naar het eindresultaat.

• Like
Heel veel succes en vooral ook heel veel plezier. :flexbiceps: :flexbiceps:

Succes!

Terug
Naar boven