MuscleMeat

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Misschien is hij wel keihard zijn buurvrouw aan het ploegen?

Hij is nu de McDonald’s, KFC en Burger King aan het afgaan voor een goede cheat denk ik.

Of gewoon ergens even echt lekker eten. Kan ik me zo voorstellen

Niets anders dan respect en lof voor BB zijn inzet en doorzettingsvermogen

Omdat brute beer zijn fouten toegeeft. En tamara een domme doos is. Denkt dat ze alles al weet.
Het is wel een verschil of iemand met gezond gewicht cut (of extreem cut) of dat iemand met ondergewicht en een eetstoornis (die eerder levensbedreigend is geweest voor ze aankwam) zwaar cut.
Dat is wel erg zwart wit denken en niet in willen zien dat ik gewoon een terechte vraag stel.

Buikomtrek was 105cm bij aanvang cut, hoe zit dat nu BB?

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.857
103 was het bij aanvang nuchter gemeten. Vanochtend 88,5 na depleten (begin vd week nog 91 cm).

Morgen reageer ik uitgebreider. Shoot was echt top. :D

Overdag pannenkoeken met bacon en stroop, apekoppen, red velvet muffin, chocola, beetje chips, dextro. Had dus veel zoetigheid op voor de shoot. Niets gedronken. Tijdens de shoot magnesium shot en na afloop isotone sportdrank (zout/suiker/vocht/mineralen/elektrolyten). Daarna blik Bang want lekker.
IMG_20200816_210621.jpg

Had genoeg zoetigheid op,.dus op de terugweg Indiaas afgehaald en meer voor hartig gegaan.

Indiaas. (Rogan Josh, Cheese naan, iets met garnalen, Ras Malai, Salted Lassi)
IMG_20200816_221313.jpg

• #1.858
Hij is nu de McDonald’s, KFC en Burger King aan het afgaan voor een goede cheat denk ik.

Of gewoon ergens even echt lekker eten. Kan ik me zo voorstellen
Haha, McDonalds. Nee , ben voor Indiaas gegaan, mijn favo keuken. Een echte Italiaanse pizza, Thais, Indonesisch, goed Chinees had er ook wel ingegaan.

• #1.859
Wat voor wedstrijd ga je doen volgend jaar eigenlijk, weer MP?
Classic Physique, daar mag ik 102 kg wegen. Op Classic BB 100 kg. Was 98 vandaag. Ik vind classic mooi en ik denk ook dat het het best bij mijn fysiek past. Echt BB staan echt massa monsters als ik eenmaal boven de 100 zit. Ik vind classic op de Olympia ook echt het mooist.

• #1.860
Mijn schoonmoeder wist dat ik voor mijn shoot bezig was met vocht te verliezen.
Een tijdje terug kreeg ze plaspillen voorgeschreven en ze vroeg me of ze er een paar aan de kant moet houden voor als ik nog eens een shoot heb :roflol:
Haha, zo ging het bijna bij mijn moeder ook, had ik niet verwacht. En nog furosemide ook , dus een lisdiureticum, pharmaceutisch.

Terug
Naar boven