- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Goeie straatwaarde.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...en toen kelderden de aankoopcijfers van je nieuwe boek met uitgebreid hoofdstuk over diuretica

Ff aanpassingen maken in 2de herdruk...en toen kelderden de aankoopcijfers van je nieuwe boek met uitgebreid hoofdstuk over diuretica![]()

Juist niet, want hij gebruikte géén lisdiureticum....en toen kelderden de aankoopcijfers van je nieuwe boek met uitgebreid hoofdstuk over diuretica![]()

Of de 'happy ending' na de fotoshoot loopt wat uit...Misschien is hij wel keihard zijn buurvrouw aan het ploegen?
Ik kom je wel even verzadigen. Libido is weer terug.![]()
Hij is nu de McDonald’s, KFC en Burger King aan het afgaan voor een goede cheat denk ik.
Of gewoon ergens even echt lekker eten. Kan ik me zo voorstellen
Bewonderenswaardige inzet en discipline inderdaadWelverdiend. Aan dedicatie ontbreekt er niets bij @BB_ .
Omdat brute beer zijn fouten toegeeft. En tamara een domme doos is. Denkt dat ze alles al weet.Waarom al die lof voor (iemand als) @BB_ terwijl @TamaraTamara door velen belachelijk wordt gemaakt?
Het is wel een verschil of iemand met gezond gewicht cut (of extreem cut) of dat iemand met ondergewicht en een eetstoornis (die eerder levensbedreigend is geweest voor ze aankwam) zwaar cut.Waarom al die lof voor (iemand als) @BB_ terwijl @TamaraTamara door velen belachelijk wordt gemaakt?
Omdat brute beer zijn fouten toegeeft. En tamara een domme doos is. Denkt dat ze alles al weet.
Dat is wel erg zwart wit denken en niet in willen zien dat ik gewoon een terechte vraag stel.Het is wel een verschil of iemand met gezond gewicht cut (of extreem cut) of dat iemand met ondergewicht en een eetstoornis (die eerder levensbedreigend is geweest voor ze aankwam) zwaar cut.
Waarom al die lof voor (iemand als) @BB_ terwijl @TamaraTamara door velen belachelijk wordt gemaakt?

Haha, McDonalds. Nee , ben voor Indiaas gegaan, mijn favo keuken. Een echte Italiaanse pizza, Thais, Indonesisch, goed Chinees had er ook wel ingegaan.Hij is nu de McDonald’s, KFC en Burger King aan het afgaan voor een goede cheat denk ik.
Of gewoon ergens even echt lekker eten. Kan ik me zo voorstellen
Classic Physique, daar mag ik 102 kg wegen. Op Classic BB 100 kg. Was 98 vandaag. Ik vind classic mooi en ik denk ook dat het het best bij mijn fysiek past. Echt BB staan echt massa monsters als ik eenmaal boven de 100 zit. Ik vind classic op de Olympia ook echt het mooist.Wat voor wedstrijd ga je doen volgend jaar eigenlijk, weer MP?
Haha, zo ging het bijna bij mijn moeder ook, had ik niet verwacht. En nog furosemide ook , dus een lisdiureticum, pharmaceutisch.Mijn schoonmoeder wist dat ik voor mijn shoot bezig was met vocht te verliezen.
Een tijdje terug kreeg ze plaspillen voorgeschreven en ze vroeg me of ze er een paar aan de kant moet houden voor als ik nog eens een shoot heb![]()