- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
stuur hem alsjeblieft een dicpic
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stuur hem alsjeblieft een dicpic
Ik ga nu minstens 12 weken cruisen op Test E; vervolgens mijn bloedwaarden laten checken. Ik denk dat ik er goed aan toe alles weer even naar normaal te laten zakken (of stijgen) en binnen referentiewaarden te krijgen (voor zover mogelijk). Pas weer blasten als het allemaal goed zit. Ik ga komende periode nadenken over wat. Ik ben bang dat op 500-600 mg Test E ik niet progressie zal blijven boeken. Tren had ik geen issues mee, maar ik zat laag. 200 mg Tren + 400 Test zou dan ook een optie zijn, maar ik heb nog even de tijd om hierover na te denken.
??klopt duurt lang dat omzetten recent iets over gelezen maar was specifiek van type 2b naar type 2a.Ja maar je kan dus niet door bepaalde sporten waar meer type 1 gebruikt worden opeens meer type 1 vezels erbij krijgen of dat type twee vezels zich naar 1 omzetten, toch?

Gisteren had ik na het zien van de foto's even een dip, maar dit was vandaag compleet omgeslagen.
Ik wist eigenlijk wel wat mijn zwakke punten waren, maar toch werd ik gewoon nog even met mijn neus even op de feiten gedrukt door de foto's. Maar dit heb ik omgezet in positieve energie. Gisteren was dag 1 van mijn nieuwe trainingsschema en ik had vandaag echt superveel energie en motivatie om hier 110% aan te gaan werken komend jaar.
Ik had echt motivatie om tot failure te trainen. 
Goeie motivatie heb ik echt weer en als ik m'n nieuwe onderhoud heb gevonden en licht ga bulken, ga ik zeker weer progressie boeken. 
Bro kap eens met jezelf 24/7 naar beneden te halen, ik heb dit log actief gevolgd en heb genoeg foto’s/video’s gezien waarin het overduidelijk is dat je enorm vooruit bent gegaan. Als je complete fysiek al maar half zo goed is als die freaky as f**k beenfoto, heb je al gewonnen. Chill. Geef jezelf eens een schouderklopje, 2 weken rustig aan, daarna ben je sowieso gemotiveerd om weer aan de bak te gaan de komende tijd!
Ik vind enkel gezien het feit dat ik afgelopen jaar heb gekuurd mijn fysiek niet helemaal tot z'n recht komt, maar mag zeker niet klagen.
Winnen doe ik van mijzelf en voor mij is dit echt een top meetmoment om te zien waarop ik mij kan verbeteren voordat ik het podium op ga. Verder voel ik gewoon dat m'n hongergevoel enzo echt compleet fucked is. Aan de ene kant zin om alles te eten, maar vandaag toch even gewoon een clean dagje, want ineens 4 kg zwaarder dan gisteren is wel extreem (oké, ik weet dat het geen vet is).Ja maar Dorian gebruikte 9393839273926383 kilo steroids per dag
Omdat ik mijzelf geen plezier doe met stilzitten. Ik heb tijdens het laden niet getraind uiteraard (volgens mij ging jij 75 km fietsen op je laaddagWaarom niet even rustig aan doen en over een week of twee weer fris en uitgerust van start gaan? Zoals jij hebt gecut is best wel een zware aanslag op het lichaam lijkt mij. Fysiek en mentaal.
ivm rust houden
).
En ik denk dat een rebound (dieet en training) wel oke is om te voorkomen dat je gelijk 10 kg aankomt in 1 week (ik heb het zien gebeuren, 15 kg zelfs
). Na de wedstrijd liet m'n coach me ook rebounden. Ik hield mij er niet helemaal aan, want ging all-in op vakantie. Door wel te blijven trainen met cardio, heb ik het toen toch goed onder controle gehouden. Als je van 7 dagen trainenet een uur cardio en bijna PSMF ineens naar een rustweek en cheaten gaat, komt het niet goed denk ik.
En ik wil gewoon lekker trainen 
Ik geloof ook heilig in rebounden, ook al vinden sommigen het onzin. Ik denk verder dat het belangrijk is dat je naar je lichaam luistert en het niet moet voelen als een verplichting, maar je moet het doen omdat het leuk vindt en als het lekker gaat en je niet tegen gaat staan, kan het best.Rustweek en dan niet cheaten is echt een uitdaging. 😂 Ik kom er net uit, als ik train is het makkelijker

Wat versta je precies onder 'rebounden'? Ik heb na mijn cut, en nu nog steeds, op gevoel gegeten. En dus ook gewoon toegegeven aan de 'cravings' in die eerste weken, maar dan met wel redelijk gezond voedsel.Ik geloof ook heilig in rebounden, ook al vinden sommigen het onzin. Ik denk verder dat het belangrijk is dat je naar je lichaam luistert en het niet moet voelen als een verplichting, maar je moet het doen omdat het leuk vindt en als het lekker gaat en je niet tegen gaat staan, kan het best.
De definitie weet ik niet exact en de opvattingen zullen wat uiteen lopen, maar zoals ik het interpreteer:Wat versta je precies onder 'rebounden'? Ik heb na mijn cut, en nu nog steeds, op gevoel gegeten. En dus ook gewoon toegegeven aan de 'cravings' in die eerste weken, maar dan met wel redelijk gezond voedsel.
, dus ik ga het zelf ook even doorlezen.
Misschien is het deels bro-science, maar ik denk dat er wel wat inzit.Heb je van de Squat University van Aaron Horschig gehoord?
Martins Licis was deze week bij hem en Martins' video man heeft 3 filmpjes gemaakt van de sessies, dit is de korte die specifiek over squatten gaat: