- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik vind
Je hebt trouwens ook nog subtypes en die kunnen zich soms ook aanpassen. Je lichaam wordt uiteindelijk vanzelf beter in wat je vaak doet. uiteindelijk zal er een genetische grens zijn, die met bodybuilding natuurlijk altijd wordt opgezocht en eventueel enhanced ook overschreden.
afhankelijk van hoe je traint past een deel van de vezels zich aan. En krijg je dus wat meer type 2.Heb je wellicht gelijk in.
Marathon was mijn sterkste afstand en halve was ook nog wel oké. Sprinten kon ik voor geen meter. Daaruit maak ik op dat ik meer type I heb. De verhouding is wellicht genetisch, ik weet niet in hoeverre mijn vele duurlopen nog impact hebben op de verhouding, maar mijn type I zullen beter ontwikkeld zijn.
Je hebt trouwens ook nog subtypes en die kunnen zich soms ook aanpassen. Je lichaam wordt uiteindelijk vanzelf beter in wat je vaak doet. uiteindelijk zal er een genetische grens zijn, die met bodybuilding natuurlijk altijd wordt opgezocht en eventueel enhanced ook overschreden.

Dat heeft een goede PL-coach ook geconcludeerd. Als kind jarenlang fysio gehad,.ik.heb wat beperkingen. De Leg Press, Squat Machine en beperkt Front Squat gaan samen met SLDL, leg curl en leg extension mijn focus worden.