AndroidHealthClinic

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Borst training... Ben nu echt uit de ramp up met borst.

Bench press: 30X20 KG, 10X40, 10X50, 8X60, 4X70, 6X65, 15X50
Pec Dec: 10x55, 8x60, 6x65
Dumbbell incline press: 10x16, 8x18, 6x20, 6x22
Cable flyes: 10x15 (per arm), 10x17,5, 10x20

Crunches: 4x15

goede training, ik ga trouwens vandaag 72,5kg of 75kg te benchen :)

Mooi zo Harm, keep em comin ;).

Vette training

Morgen deadliften, maar heb nog last van mijn onderrug, van squats van maandag denk ik :mad: gaat hem dus niet maximaal worden morgen, bummer....

Rugtraining, ging echt lekker vandaag..

Deadlifts: 2x10x40, 8x60, 6x80, 4x100 (PR :D!), na deze 4x100 liep ik weg, werd helemaal duizelig, licht in mijn hoofd.. Gauw ff gaan zitten want het scheelde niks of ik ging knock out :rolleyes: Naja, hierna nog ff 2x10x60 gedaan. Denk dat ik voorlopig wel ff blijf zitten op 100 max want ik moest alles eruit persen om die 4 repeats te halen.
Toen pull ups afgewisseld met brede grip / smalle grip: 10x BW, 3x8xBW
LAT Pull: 10x57,5, 8x65, 8x72,5, 8x80 (ging vrij easy)
Dumbbell row: 10x20 kg, 8x22 kg, 6x24 kg (PR), maar ben niet maximaal gegaan dus er zit wel meer in deze oefening.

Echt geweldige training, maar ben nu dan ook helemaal bek af.....

nette training, je deadlift komt weer dichter bij mij :D op naar de 140kg DL :)

nette training, je deadlift komt weer dichter bij mij :D op naar de 140kg DL :)
Pff ik ben net maar ff gaan zitten,. echt beetje licht in mijn hoofd :P Rook net ook ammoniak geur; nooit eerder gehad, wel eens van gehoord van een maat van me, schijnt dat dat je eigen spieren zijn die je aan het verbranden bent als je lichaam extreme energie nodig heeft, niet best dus. Had wel goed gegeten vanochtend, maar had misschien eerder voor de training moeten eten (heb een uur gehouden tussen laatste hap en begin training). Ben blij dat ik vandaag niks meer hoef te doen want ben echt kapot :P Die 140 kg haal ik dit jaar niet meer, dus ik zet mijn geld op jou remco, hehe.

Pff ik ben net maar ff gaan zitten,. echt beetje licht in mijn hoofd :P Rook net ook ammoniak geur; nooit eerder gehad, wel eens van gehoord van een maat van me, schijnt dat dat je eigen spieren zijn die je aan het verbranden bent als je lichaam extreme energie nodig heeft, niet best dus. Had wel goed gegeten vanochtend, maar had misschien eerder voor de training moeten eten (heb een uur gehouden tussen laatste hap en begin training). Ben blij dat ik vandaag niks meer hoef te doen want ben echt kapot :P Die 140 kg haal ik dit jaar niet meer, dus ik zet mijn geld op jou remco, hehe.

haha, niet zo pessimistisch zijn, ik heb ook 1.5 maand op 60kg BP gezeten kon niet hoger, daarna in 1 week naar 70kg gegaan :p

thnx voor de motivatie nu ga ik vandaag ook 100kg DL :D Kga trouwens Billstar doen :D vanaf volgende week of vanavond dat weet ik nog neit :P

Ik heb echt alles gegeven vandaag, niet normaal :D Verwacht van jullie hetzelfde :)

Ohja nette training !!

ik ga vanavond beulen...de motivatie is er weer dus het gaat goed komen.

Net, maar misschien wil je tijdens de training ook wat nuttigen ipv alleen water.

Gooi bijvoorbeeld druivensuiker (of de dextrojuice van xxl) in een shake beker, vul die voor de rest met water en shaken maar, en dat drink je dan tijdens de training, krijg je nog altijd energie en de dextrojuice van xxl smaakt geweldig.

omdat ik zo lang train nam/neem ik altijd iets van amino zuren om de spierverbranding tegen te gaan. EN/of een carbloader voor/na de training

He Harm. Mooi latpulls man, bijna op mijn gewicht. Doe je ze achterin de nek of voor op de borst? Niet uit de onderrug trekken he! :P

Wbt je near-blackout; gezien het aan het begin van de training is geweest zal het niet door vermoeidheid van de rest van de training zijn geweest. Dan kan het idd zijn dat je te kort van tevoren hebt gegeten: vertering kost erg veel energie, misschien heb je de vertering ook lopen tegenwerken door de oefening. En dan kan het ook zijn dat je nog geen goede ademhalingstechniek hebt.

Niet opgeven, dit ging even verkeerd, volgende keer gewoon weer proberen. Houding en ademhaling goed in de gaten houden, niet te lang je adem inhouden. Die 140kg kan nog steeds voor het einde van het jaar jongen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven