HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen deadliften, maar heb nog last van mijn onderrug, van squats van maandag denk ikgaat hem dus niet maximaal worden morgen, bummer....
training voor je 
**** that, gewoon 3 zakjes nox pump om een zodanig high te veroorzaken dat ik niet eens meer weet of ik een onderrug heb

**** that, gewoon 3 zakjes nox pump om een zodanig high te veroorzaken dat ik niet eens meer weet of ik een onderrug heb![]()
training is niks mis mee hoor 

!), na deze 4x100 liep ik weg, werd helemaal duizelig, licht in mijn hoofd.. Gauw ff gaan zitten want het scheelde niks of ik ging knock out
Naja, hierna nog ff 2x10x60 gedaan. Denk dat ik voorlopig wel ff blijf zitten op 100 max want ik moest alles eruit persen om die 4 repeats te halen.Pff ik ben net maar ff gaan zitten,. echt beetje licht in mijn hoofdnette training, je deadlift komt weer dichter bij mijop naar de 140kg DL
![]()
Rook net ook ammoniak geur; nooit eerder gehad, wel eens van gehoord van een maat van me, schijnt dat dat je eigen spieren zijn die je aan het verbranden bent als je lichaam extreme energie nodig heeft, niet best dus. Had wel goed gegeten vanochtend, maar had misschien eerder voor de training moeten eten (heb een uur gehouden tussen laatste hap en begin training). Ben blij dat ik vandaag niks meer hoef te doen want ben echt kapot
Die 140 kg haal ik dit jaar niet meer, dus ik zet mijn geld op jou remco, hehe.Pff ik ben net maar ff gaan zitten,. echt beetje licht in mijn hoofdRook net ook ammoniak geur; nooit eerder gehad, wel eens van gehoord van een maat van me, schijnt dat dat je eigen spieren zijn die je aan het verbranden bent als je lichaam extreme energie nodig heeft, niet best dus. Had wel goed gegeten vanochtend, maar had misschien eerder voor de training moeten eten (heb een uur gehouden tussen laatste hap en begin training). Ben blij dat ik vandaag niks meer hoef te doen want ben echt kapot
Die 140 kg haal ik dit jaar niet meer, dus ik zet mijn geld op jou remco, hehe.

Ik heb echt alles gegeven vandaag, niet normaalVerwacht van jullie hetzelfde
![]()

Pff ik ben net maar ff gaan zitten,. echt beetje licht in mijn hoofdRook net ook ammoniak geur; nooit eerder gehad, wel eens van gehoord van een maat van me, schijnt dat dat je eigen spieren zijn die je aan het verbranden bent als je lichaam extreme energie nodig heeft, niet best dus. Had wel goed gegeten vanochtend, maar had misschien eerder voor de training moeten eten (heb een uur gehouden tussen laatste hap en begin training). Ben blij dat ik vandaag niks meer hoef te doen want ben echt kapot
Die 140 kg haal ik dit jaar niet meer, dus ik zet mijn geld op jou remco, hehe.