AndroidHealthClinic

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Houding houd ik altijd scherp in de gaten, ademhaling moet ik misschien op letten idd. En vroeger opstaan :rolleyes:, zodat ik op tijd kan eten idd. Wat dat opgeven betreft, is geen enkel moment in me opgekomen; dit gebeurd af en toe, in elke sport gaat wel es iets anders dan gepland, niet :)?

Hehe ik had het over de oefening opgeven :D MAar idd, niet geschoten is altijd mis, we gaan ervoor :cool:

Zometeen schouders training.... Van die nox pump blijf ik dus echt af vandaag; heb vanaf 1730 een familiebbq in lunteren (van mijn vriendin :rolleyes:) waarbij de gehele reutemeteut meekomt, kan daar niet helemaal ingekakt en afgemat tussen zitten :D dit wordt dus echt een :sd: training vandaag :)

Al die emoticon's zijn echt te gay trouwens, wtf

gewoon gaan joh :P je hebt nog een hele dag om te slapen :D

Als je nu gaat trainen, dan ga je vanmiddag toch effe pitten. Ben je weer fit op je bbq

Hoe gaat het met niet-roken? Zou mij niet lukken

Als je nu gaat trainen, dan ga je vanmiddag toch effe pitten. Ben je weer fit op je bbq

Hoe gaat het met niet-roken? Zou mij niet lukken
Roken ben ik helemaal vanaf, na 6 jaar :) Dat lukt iedereen, zelfdiscipline... Beetje streng zijn voor jezelf kan nooit kwaad. Edit: ik ga zeker zo, alleen ff niet van die energizer shit nemen :D slapen is er smiddags niet bij, dan sta ik nog helemaal strak van die zooi... De breakdown komt meestal een uurtje of 6, 7 in de avond. Eigenlijk best k*t spul, nox pump... :D Ga als de doos leeg is ook ZEKER terug naar supercharge labrada of JP8 als PreWO

Training gehad, zonder energizer deze keer. Totaal geen verschil in kracht, ik was alleen wel de hele tijd aan het gapen, hehe. Anyway

Dumbbell shoulder press: 10x14, 8x16, 6x18, 5x20 (PR:D)
Upright cable row: 10x45, 8x50, 6x55
Front raises: 3x10x10kg
Side raises: 3x10x7 kg

dumbbell Shrugs (front): 4x10x26 kg met static holds
Barbell shrugs (back): 3x10x50 kg

Calves: standing calf raises 4x15 x 70 kg
Seated calf raises 3x10x45 kg

nette training superdude :D maar die Dumbbell shoulder press doe je die met steun?

Zometeen schouders training.... Van die nox pump blijf ik dus echt af vandaag; heb vanaf 1730 een familiebbq in lunteren (van mijn vriendin :rolleyes:) waarbij de gehele reutemeteut meekomt, kan daar niet helemaal ingekakt en afgemat tussen zitten :D dit wordt dus echt een :sd: training vandaag :)

wtf.. Lunteren joh?? dus het is boer Harm :D

Lunteren ligt naast Ede man.. ik train in Ede ;)

Hehe ik kom zelf uit wageningen, mijn vriendin uit bussum, we wonen nu allebei in nijmegen alleen de meeste broers en zussen van der moeder wonen in of nabij lunteren, zo helder ;)? Wageningen ligt bdw echt naast ede, lunteren is meer bij veenendaal.

dankjewel meester harm voor de topografie les :D haha

nog getraind vandaag of rustda want normaal train je toch rond deze tijd?

Ik train vandaag uiteraard wel, maar had ff een chill ochtendje gepland voor mij en de vrouw.. Om 13.30 biceps + triceps + buik :)

dat voelde nooit goed bij mij alleen een armen dag...vandaag hopelijk DL PR te zetten :P

Armen dag...

Triceps: Small grip bench press: 10x20 kg, toen 10x35 kg. Vind hem nog steeds niet lekker aanvoelen.
Dips: setje of 6 gedaan a 8 stuks BW
Tricep pulldown (komtie weer Paljas): 10x45, 10x50, 10x55 kg (PR?:D)
Skullcrushers: moet ik ff nadenken... ik geloof 3 setjes van 10 stuks a 25 kg.

Biceps: incline curls: 10x12, 8x14, 8x14
cable curl: 10x45, 10x45, 8x50
Preacher curl: 10x30, 10x30, 8x32,5 (PR:D), 8x35 (pr) :D Altijd mooi, bij het preacher bankje liggen speciale schijven, maar zodra je zwaarder gaat moet je dus schijven bij de benchpress gaan pakken, die gekleurd zijn itt de (kleinere) schijven bij het preacher bankje. Steken een hoop koppen op als je er dan ineens 10 repeats uitperst, hehe.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven