Fitness Seller

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mooie training, goede triceppulldowns :D

is dat geen pushdown ? hoe doe je in godesnaam pull dan :D

• Topic Starter Topic Starter
het was een pushdown, excussez. Je kan echter ook een pulldown doen als je je armen met de palmen van je hand omhoog richt, ook zeer effectief, sommigen zweren erbij.

111kg DL rooke :@

ik heb 110 :p
nu moet ik ook zwaarder gaan :p

he jammer :P je had het gewicht niet moeten posten of in spoiler :D dan is de verrassing groter voor m

Haha fl**kers. Ik eis wel een filmpje rooke, elk PR boven de 100 dient gefilmt te worden ter bewijs. Remco heeft zijn bewijs reeds geleverd. Ik pak jullie wel allebei in de komende tijd, dat begrijpen jullie

:orly:

:yarly:

Steken een hoop koppen op als je er dan ineens 10 repeats uitperst, hehe.

Waarom zie ik nergens klikbare smileys hier. Wil ik net de superdude smiley posten ??

Hehe grapje, maar gaat wel nice, altijd met je pr-tjes

ok volgende keer filmpje :D....dan wel zwaarder ;)

Weekend zuigt.... Niet trainen :mad: Ik kan niet wachten totdat ik maandag voor de eerste keer een 100 kg squat kan gaan aantikken :D Met een beetje geluk nog meer trouwens....

hoezo kan je niet trainen dan? ik ga ga morgen of volgende week proberen 105-110 te squaten

Ik train maandag tot en met vrijdag, weekend rust, moet ook gebeuren he. Ik ga maandag nu dus ook voor de 110, dat begrijp je :P

oh ik bedoelde 250 :D:D ik ben een andere gym aan het zoeken maar die zijn verdomd lastig in mijn regio...zoek er 1 die zondags ook open is

Nu ik flink vooruit moet om rooke en remco in te halen, mijn voedingsschema enigszins aangepast :D ALs ik hem hier post krijg ik een flink rare format, dus ik gooi hem in de eerste post van dit log bij mijn trainingsschema, voor de liefhebbers.

Macronutriënten: 3700 kc, bij 50% carb, 35% proteine, 15% fat, zit ik op 338 gram eiwit, 462 gram koolhydraten en 57 gram vet.

haha ik moet mn schema ook nog klussen...Ik ga ook zo rond de 3600kcal zitten.

ik wil je niet altijd overtreffen kerel ;)

heb trouwens nieuwe gym gevonden :P dumbelss tot 60kg en voor de rest alles wat je wil...morgen keertje daar trainen...eindelijk van de smith af

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven