AndroidHealthClinic

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
heb trouwens nieuwe gym gevonden :P dumbelss tot 60kg en voor de rest alles wat je wil...morgen keertje daar trainen...eindelijk van de smith af
wacht even... Wilde je zeggen dat je tot nu toe je squats, bench, etc in de smith deed?

alleen mn squat maar dat staat geloof ik ook in mn start post?

Benen training, komtie dan:

te beginnen met mijn favoriet, de squats
30x20 kg, 10x60, 10x80, 8x90, 8x90, 7x100 (PR:D), 4x100. Op het feit na dat ik bijna mijn darmen eruit poepte ging het best lekker :D Volgende week 110....
Leg extensions: 10x50, 8x60, 6x70 (PR :D)
Leg curls: beetje last van mijn hamstring, dus niet optimaal getraind: 10x55, 8x50, 8x50
Leg press: 10x190, 10x210, 10x230 (PR)

Hij ging weer lekker dus, maar was achteraf helemaal bekaf, nu nog steeds... Gigantisch moe :P

beetje geluk zit ik zo weer op de 110 :P blijf maar last houden van je hamstrings haha ;) maar toch wel nette training...ook weer de nodige pr's

Stevig stel benen!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
100kg :D:D
op naar de 110 :)

ga zo door man :D

Dinsdag borstdag, trainingsbuddy was er niet dus kon niet voluit gaan helaas.
Bench press: 30x20 kg, 10x50 kg, 10x50, 8x60 kg, 6x60 kg, 6x65
Pec Dec: ging zeer lekker, 10x55, 8x60, 6x65, 6x70
Incline dumbbell press: 10x18, 8x20, 6x22
Cable flyes: 10x17,5, 8x20, 6x22,5 (per arm)

Ga vandaag met vriendin naar schevningen dus geen tijd voor buik, balen zeg :rolleyes:

kon je niet meer met borst of had je geen zin meer?

Ik had geen spotter voor borst, had geen zin het risico te lopen onder die barbell klem te liggen :D Ik had trouwens maandag na de squats op 100 kg nog een set op 60 kg tot failure gedaan, en ikheb me nu toch gigantische spierpijn, nog nooit zoiets gevoeld in mijn benen, trappen lopen op de scheveningse kust was wel zó afzien :D Maargoed, die begerige vrouwen blikken toen ik in mijn blote bast langs de terrassen liep, en mijn jaloerse vriendin die daarna extra haar best ging doen voor me maakte alle pijn goed, hehe :)

Ik had geen spotter voor borst, had geen zin het risico te lopen onder die barbell klem te liggen :D Ik had trouwens maandag na de squats op 100 kg nog een set op 60 kg tot failure gedaan, en ikheb me nu toch gigantische spierpijn, nog nooit zoiets gevoeld in mijn benen, trappen lopen op de scheveningse kust was wel zó afzien :D Maargoed, die begerige vrouwen blikken toen ik in mijn blote bast langs de terrassen liep, en mijn jaloerse vriendin die daarna extra haar best ging doen voor me maakte alle pijn goed, hehe :)

heel jouw dag gelijk weer goed :p

Hehe toch geslaagd dan vandaag :D

Al mijn motiatie bijeen geraapt, en het volgende neergezet:
squats: 2x10x60 kg, 2x8x80 kg, 4x100 kg (Zwaar :o), 20x60 kg
CHins: 3x10xBW
LAT Pulldown: 10x65, 8x72,5, 6x80
Dumbbell row: 10x20, 8x22, 6x24 kg

Al met al lekker getraind, ben wel zwaar kapot nu en ga gebukt onder de bijnaam opaatje, omdat ik zo langzaam de trappen op kom :D Die deadlifts zijn alleen wel heavy, damn had gehoopt dat ik wel tijdig tot 120 kg zou opwerken, maar zo snel gaat het dus niet. Ervaarde wel een hele zware pomp in de onderrug na de deadlift, dus iig goed getraind. Bovenrug zat ook aardig vast, misschien heeft het er mee te maken dat ik vandaag weer begonnen ben met creatine, na een stop van 4 weken. Anyway weer een overwinning op mezelf behaald, sinds het begin met mjn 5 daagse splitschema nog steeds geen traingsdag gemist! YEah :sd:

Hehe toch geslaagd dan vandaag :D

Al mijn motiatie bijeen geraapt, en het volgende neergezet:
squats(moet dat niet deadlift zijn?): 2x10x60 kg, 2x8x80 kg, 4x100 kg (Zwaar :o), 20x60 kg
CHins: 3x10xBW
LAT Pulldown: 10x65, 8x72,5, 6x80
Dumbbell row: 10x20, 8x22, 6x24 kg

Al met al lekker getraind, ben wel zwaar kapot nu en ga gebukt onder de bijnaam opaatje, omdat ik zo langzaam de trappen op kom :D Die deadlifts zijn alleen wel heavy, damn had gehoopt dat ik wel tijdig tot 120 kg zou opwerken, maar zo snel gaat het dus niet. Ervaarde wel een hele zware pomp in de onderrug na de deadlift, dus iig goed getraind. Bovenrug zat ook aardig vast, misschien heeft het er mee te maken dat ik vandaag weer begonnen ben met creatine, na een stop van 4 weken. Anyway weer een overwinning op mezelf behaald, sinds het begin met mjn 5 daagse splitschema nog steeds geen traingsdag gemist! YEah :sd:

toch zeer nette training, ondanks spierpijn in je hams ;)
niet iedereen kan zo snel zijn als ik :P

Schoudertraining: ging echt lekker vandaag, niet echt dikke pr's e.d maar voelde me sterk en herstelde snel.

Shoulder press machine (ter opwarming): 10x50, 10x55, 10x60
Dumbbell shoulder press: geen spotter erbij, dus heb het bij 18 kg per dumbbell gehouden; in de eerste set wankelde ik al wat naar achter met de linkerarm, en had laatst iets gelezen over een gast die tijdens deze oefening met zijn arm naar achter klapte en 3 maanden blessureleed onder de ogen moest zien.
dus: 2x10x18 kg, 2x8x18kg, 6x18 kg. Jammer dat ik niet voluit kon gaan, maar dit voelde ook al goed.
Dumbbell front raises: 2x10x10, 10x12
Upright cable row: 10x50, 8x55, 6x60 kg (geloof dat dit laatse een klein pr'retje is)
Rear raises (plat op bankje): 4x10x6 kg

Dumbbell shrugs: 4x10x30 kg
Barbell back shrugs: 2x10x60 kg, 10x80 kg

Calves: smith was bezet en was vrij moe, heb dus alleen sitting calf gedaan, niet standing: 4x10x40 kg. Kan met kuiten meer aan, alleen die rol op je bovenbeen was nit te harden, ivm squat pijn :D De t*ring, misschien moet ik voortaan ff bij het buikspierkwartierzaaltje wat kussentjes wegpikken :rolleyes:

lekkere training :)
doe jij altijd calf raises in smith dan?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven