- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
mallerd, dat valt best mee..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gister bij shrugs, foutje bij het neerleggen van de dumbbellseentje kletterde er naar benee, en raakte in zijn val mijn knie, enkel en voet. Best een mooi gezicht nu, ala rocky mountains
![]()

Gister bij shrugs, foutje bij het neerleggen van de dumbbellseentje kletterde er naar benee, en raakte in zijn val mijn knie, enkel en voet. Best een mooi gezicht nu, ala rocky mountains
![]()
... (foto's?
)Gister bij shrugs, foutje bij het neerleggen van de dumbbellseentje kletterde er naar benee, en raakte in zijn val mijn knie, enkel en voet. Best een mooi gezicht nu, ala rocky mountains
![]()

Voet zit een bultje op (paars, net daarboven op de enkel een schaafwond, daarboven rode spot, en daar weer boven blauw met rode buil, en mijn knie doet enigszins pijn. Ik snap niet hoe ik dit voor elkaar heb gekregenShrugs... dat zullen waarschijnlijk 40kg dumbbells geweest zijn? oioioioioioioiiii![]()

Voet zit een bultje op (paars, net daarboven op de enkel een schaafwond, daarboven rode spot, en daar weer boven blauw met rode buil, en mijn knie doet enigszins pijn. Ik snap niet hoe ik dit voor elkaar heb gekregen
Anyway, barst van de energie dus hop zo snel weer de gym in, zal dit keer wat voorzichter doen met de dumbbells![]()

Misschien als ik er nog een dumbbell op gooi, krijg ik een averechts effect?

Armen dag!
Triceps: close grip bench press (handen tegen elkaar): 20x20kg, 3x10x30 kg
Tricep pushdown: 10x45, 8x50, 6x52,5
Skullcrushers: 3x10x27,5
dips: 4x10xBW
Biceps:
incline curls: 2x10x12kg, 7x14 kg
Preacher curl: 10x32,5, 8x35, 6x37,5, 10x30
Hammer curls: 3x10x12 kg
Buik vergeten. Maandag ook al... Zal de vrouw blij mee zijn![]()

Geen zin in, komt later wel, als ik groot bendoe je thuis toch ff je buik trainen
nette training voor de rest![]()

Wtf heb ik daar mee te maken? Ga dat ergens anders posten... Belgendonderdag deadlift till i puke gedaan, wou zelfs nog twee reps er uit persen, maar ik voelde dat ik meer puke er uit perste dan reps, dus maar gestopt![]()

Buik vergeten. Maandag ook al... Zal de vrouw blij mee zijn![]()

Ik vind PR's altijd zo matig op armen dag, wat is nou werkelijk een PR op armen, een dumbbell van een kilo zwaarder pakken
?