XXL Nutrition

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dumbbell shoulder press: geen spotter erbij, dus heb het bij 18 kg per dumbbell gehouden; in de eerste set wankelde ik al wat naar achter met de linkerarm, en had laatst iets gelezen over een gast die tijdens deze oefening met zijn arm naar achter klapte en 3 maanden blessureleed onder de ogen moest zien.

Bedoel je deze ;): http://www.garagetv.be/video-galerij/stefke1985/Janos_Baranyai_heft_slecht_gewicht.aspx

In geval je de controle over de dumbbell verliest, gewoon naar achter laten vallen, niet proberen te overcorrigeren.

• Topic Starter Topic Starter
waar blijven die blote billen van je dan..

dan wordt mijn vriendin jaloers... Moet ik weer op de bank slapen

BDW: ik zit nu wat rond te sporen om eventueel wat supplementen aan te schaffen voor spierherstel; ik loop nl werkelijk gedurende de hele week bijna krom. Maandag tot donderdag gigantische squatbenen, woensdag komt de onderrug er ook nog es bij van de deadlifts. Iemand suggesties hoe de spierpijn te verminderen of zelfs uit te bannen? Afgelopen dagen ging gewoon echt te ver :D

wow echt ziek dat filmpje :| Bedoelde echter een ander, maar goed, damn

dat was demassive van het NOS ether , DTH TTE log ;)

nette training kerel maar standing calves in smith ??? correct me if im wrong dat is toch ook cheaten? nofi maar nu voor kom je dat je naar voren of achter kan vallen...

nette training dat wel:D moest gister overwerken en vandaag uitgeslapen en weinig aan voeding gedaan , was geowon te moe.
morgen eindelijk weer trainen

BDW: ik zit nu wat rond te sporen om eventueel wat supplementen aan te schaffen voor spierherstel; ik loop nl werkelijk gedurende de hele week bijna krom. Maandag tot donderdag gigantische squatbenen, woensdag komt de onderrug er ook nog es bij van de deadlifts. Iemand suggesties hoe de spierpijn te verminderen of zelfs uit te bannen? Afgelopen dagen ging gewoon echt te ver :D

laat ff weten of je wat weet ;) want ik zou dat ook wel willen. Spierpijn lekker maar als ik er op mn werk van in slaapval niet ??? :D

Die standing calf is ook cheaten; maar het gewicht dat ik op de standing calf doe kan me ook niet zoveel boeien, als ik het maar voel. Belangrijk dat je de kuiten doet, maar het boeit me niet hoe ik ze aanpak. Een squat is een van de grote 3 daarentegen, een van dé compoundoefeningen, die in het smithrek = gay imo ;)

hond:D

kga morgen mn squat journey weer vervolgen...hopelijk kom ik weer in de buurt van die 90..maar moet wel spot hebben

hond:D

kga morgen mn squat journey weer vervolgen...hopelijk kom ik weer in de buurt van die 90..maar moet wel spot hebben
Hehe :D Maar een spotter bij de squat, vind ik een maf concept; bij de benchpress is de barbell makkelijk op te tillen, maar de barbell bij de suat is gem zwaarder en ligt hoger, ik zie mijn trainingsbuddy me nog niet redden als ik onder 120 kg verpulvert wordt :D Indien ingrijpen vereist is, moet de spotter dan je armen ondersteunen of de barbell grijpen? Eventueel een filmpje waarop ingegrepen wordt, iemand?

Die twee armpjes onder je oksels door heb je niets aan inderdaad. Voor squat heb je twee spotters nodig of meer, afhankelijk van het gewicht en dan is het nog afwachten of het goed gaat (zie joetoep voor meerdere mislukkingen met een hele kudde spotters). Beste is een squatrek, of andere vorm van steunbalken een paar cm onder je dieptepunt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven