Fitness Seller

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Armen dag!

Triceps: close grip bench press (handen tegen elkaar): 20x20kg, 3x10x30 kg
Tricep pushdown: 10x45, 8x50, 6x52,5
Skullcrushers: 3x10x27,5
dips: 4x10xBW

Biceps:
incline curls: 2x10x12kg, 7x14 kg
Preacher curl: 10x32,5, 8x35, 6x37,5, 10x30
Hammer curls: 3x10x12 kg

Buik vergeten. Maandag ook al... Zal de vrouw blij mee zijn :D

netjes , goeie training

Ik vind PR's altijd zo matig op armen dag, wat is nou werkelijk een PR op armen, een dumbbell van een kilo zwaarder pakken :D?

Nou bijvoorbeeld. Alles relatief bekijken; als je 10kg extra op 120 squat een noemenswaardige PR vindt, zou je hetzelfde kunnen stellen voor een dumbbell curl van 12 naar 13kg met hetzelfde aantal herhalingen. Maar goed, ik neem meestal een stap van 2 tot 2.5kg met dumbbells en probeer dan net zo lang tot ik hetzelfde aantal herhalingen haal als met het vorige gewicht :) (althans, dat was in de tijd dat ik nog in de veronderstelling was vooruitgang te kunnen boeken met mijn spierballen).

Maar goed ik was maar beetje aan het stangen hoor :). Het zou niet best zijn als je wordt veroordeeld op een trianing zonder PRs!

• Topic Starter Topic Starter
Maar goed ik was maar beetje aan het stangen hoor :). Het zou niet best zijn als je wordt veroordeeld op een trianing zonder PRs!
Oh nee joh, dat had ik wel door. Ik heb nu al zin om dinsdag te benchen, hehe. Jeugdelijk enthousiasme denk ik ;) Zal eens kijken wat mijn 1 rm max is, heb tot nu toe alleen op 4 repeats geprobeerd, ik moet haast de 80kg wel 1x aan kunnen tikken denk ik zo, we shall see :rolleyes:

geen id hoe 1rm is...maar ik denk dat het mij niet gaat lukken, zullen er altijd meer worden want als ik 1RM doe vrees ik dat te zwaar ga zodat de barbell me probeert te reanimeren :D

t*fus weekend.. Vriendin ook nog es weg, wat moet ik in godsnaam met al mijn energie doen ?!?!?

Ohja, :joint:

stakker :D gaat die joint roken

morgen beesten...vandaag bob :S geweeest

kvind daar echt geen reet aan joh...ach zometeen lekker trainen

ik ben altijd bob, scheelt me niks.. drink toch geen alcohol, alcohol is catabool :D enne ben gek zat van mezelf ;) gisteren 4 uur cardio gedaan.. onder het genot van een paar glazen water.

masturberen telt niet als cardio, pietje :devil:

:roflol: of ben je door een gaylord achterna gezeten :D whahah

Pietje1983, kampioen voorhuidjoggen op de 100 meter

wanneer ga je estafette doen of heb je nog geen team :D

Loopt nog steeds een zaak tegen hem, wegens naaktlopen bij het plaatselijk bejaardecentrum :D

LOL...

maar euh harm wanneer ga je nou is vooruit op bench?

Dinsdag, a.s. Beware bitches :devil:

ik ga gestaag richting de tachtig (psst volgende week ;)) mn squat begint goed terug te komen..en mn deadlift gaat ook lekker. Ik hou van mn billstar schema :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven