Fitness Seller

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Eindelijk weer trainen... In de stromende regen naar de gym gefietst :D Het was de moeite waard, harmpie heeft weer personal records :D
Squat: 25x20kg, 10x40, 8x60, 8x80, 6x100, 6x100, 5x110 (PR :D). Ik had knallende muziek op mijn kop ter motivatie. Toen ik de eerste keer de 110 kilo in mijn nekte legde en naar achter stapte, hoorde ik ineens niets meer, en ik wist zeker dat het niet aan mijn ipod lag :rolleyes: Gauw gewicht terug gelegd, echt maf, alsof het een boodschap was van NIET DOEN :D Eigenwijs als ik ben 3 min later opnieuw gedaan en met succes :D

Kwam een kerel achteraf naar me toe en zei, t*ring wat heb jij je benen aangepakt, dat je nog kan lopen :D

Anyway, rest vn de training wat rustiger gedaan, was echt moe.
Leg extensions: 10x50, 8x55, 6x60
Leg curlls: 10x50, 8x55,6x60
Leg press: 3x10x190 kg

Crunches, 3 setjes van 10

Probleem bij squatten is dat ik maar 74 kg weeg; die 110 kilo op mijn schouders (150% van mijn lichaamsgewicht) voelt echt, echt zwaar aan. Het naar beneden gaan en omhoog komen is niet eens zozeer het probleem... Als je bijv 90 kg weegt heb je dit al minder volgens mij, omdat dan je eigen lichaamsgewicht hoger ligt ten o zichte van wat je squat (weet niet of dit een feit is), maarja ik baal hier wel echt van. Het squatten zelf ging super op 110 kg, alleen dat gewicht op me is wat niet lekker voelt.

Eindelijk weer trainen... In de stromende regen naar de gym gefietst :D Het was de moeite waard, harmpie heeft weer personal records :D
Squat: 25x20kg, 10x40, 8x60, 8x80, 6x100, 6x100, 5x110 (PR :D). Ik had knallende muziek op mijn kop ter motivatie. Toen ik de eerste keer de 110 kilo in mijn nekte legde en naar achter stapte, hoorde ik ineens niets meer, en ik wist zeker dat het niet aan mijn ipod lag :rolleyes: Gauw gewicht terug gelegd, echt maf, alsof het een boodschap was van NIET DOEN :D Eigenwijs als ik ben 3 min later opnieuw gedaan en met succes :D

Kwam een kerel achteraf naar me toe en zei, t*ring wat heb jij je benen aangepakt, dat je nog kan lopen :D

Anyway, rest vn de training wat rustiger gedaan, was echt moe.
Leg extensions: 10x50, 8x55, 6x60
Leg curlls: 10x50, 8x55,6x60
Leg press: 3x10x190 kg

Crunches, 3 setjes van 10

Probleem bij squatten is dat ik maar 74 kg weeg; die 110 kilo op mijn schouders (150% van mijn lichaamsgewicht) voelt echt, echt zwaar aan. Het naar beneden gaan en omhoog komen is niet eens zozeer het probleem... Als je bijv 90 kg weegt heb je dit al minder volgens mij, omdat dan je eigen lichaamsgewicht hoger ligt ten o zichte van wat je squat (weet niet of dit een feit is), maarja ik baal hier wel echt van. Het squatten zelf ging super op 110 kg, alleen dat gewicht op me is wat niet lekker voelt.

zeer nette training harm ;)
met die 110kg kan je ook proberen om iets tussen je nek en je barbell te doen, bijvoorbeeld een handdoek of een neck protector.
je kan het voor p*ssy's vinden maar het is wel een stuk fijner squatten ;)

Hmm maar dat veranderd niets aan het gewicht he (en de verhouding tot jouw lichaamsgewicht). Dat veranderd slechts wat aan hoe dat stangetje op je nek ligt. Maargoed, ik zalhet volgende keer proberen...

Hmm maar dat veranderd niets aan het gewicht he (en de verhouding tot jouw lichaamsgewicht). Dat veranderd slechts wat aan hoe dat stangetje op je nek ligt. Maargoed, ik zalhet volgende keer proberen...

was ook niet voor verhouding bedoel, maar dan voelt het een stuk minder zwaar aan ;)

Fijn om te lezen dat de training vandaag bij jou wel lekker ging.
mooie squat:wl: Als je morgen maar niet weer spierpijn hebt als laatst:p

morgen mag ik squaten, kijken of ik ook zo ver kom.

bij de weg: hoe komt het dat je zo weinig weegt? je weegt nog minder dan ik. hoe lang ben je dan?

Ik ben gewoon een rasechte ecto; als ik nie aan trainen doe, weinig eet, en veel zuip, val ik af. I.p.v dat ik dik word blijf ik gewoon afvallen, tot op de ondergrens (zo'n 66 kg bij 1.80). ijn vetpercentage blijft wel laag, daarom heb ik wel een mooie basis om op te bouwen, maar het is keihard werken voor elke kilo.

mmmhh dat ken ik. Ik val ook af van alcohol en heb heel veel moeite met het aankomen van gewicht

he harm, die dumbbell waar we het gisteren over hadden weegt 16kg, dumbbellnr.18

Borstraining, hij was weer lekker :D
Benchpress 10x40, 10x50, 8x60, 6x70 (PR:D), 4x75 (PR:D) Alsjeblieft :D
Pec Dec: 10x55, 8x60, 6x65, 6x70
Incline dumbbell press: 10x16, 8x18, 6x20, 6x22 (24 erbij gepakt, maar lukte meniet alleen. Weet zeker dat ik hem echter wel aankan. Heb vak moeite met de 1e repeat van een zwaar gewict bij deze oefening, als spotter die eerste ker omhoog helpt kan ik erna makkelijk een stuk of 4. Volgende eek beter dus.
Cable flyes: 10x17,5, 8x20, 6x22,5 (per arm, voor de onwetenden ;))

Buik overgeslagen, ivm tijdgebrek (smoesjes? nee, oprotten :D)

nette training ;) mooie vooruitgang op je bench :)

Goeie PR op Bench Press! :D

netjes kerel...vandaag geen training voor mij.. ben helemaal gesloopt heel de dag moeten stressen op mn werk.

Gefeliciteerd met je bench! Op naar de 100!

Dank allen :D

harm Keep it up kerel goed bezig!

Gaat goed Harm. Keep up the good work.:D

Je bench surpast mijn squat oh meester. Great succes!

Haha bedankt allemaal! Ik zit nu aan die godvergeten t*fus tonijn, wat is die prut ranzig, abnormaal. Gister 2 blikken van de aldi weggewerkt, houd het nu bij 1, te smerig. Vnaaf rug training

Mietje. Vreten, trainen, slapen, vreten, trainen, slapen!

Haha bedankt allemaal! Ik zit nu aan die godvergeten t*fus tonijn, wat is die prut ranzig, abnormaal. Gister 2 blikken van de aldi weggewerkt, houd het nu bij 1, te smerig. Vnaaf rug training

koud is het inderdaad smerig :p ik gooi het daarom eerst altijd in een pan :p is het lekkerder vind ik :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven