HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Eindelijk weer trainen... In de stromende regen naar de gym gefietst
Het was de moeite waard, harmpie heeft weer personal records 
Squat: 25x20kg, 10x40, 8x60, 8x80, 6x100, 6x100, 5x110 (PR
). Ik had knallende muziek op mijn kop ter motivatie. Toen ik de eerste keer de 110 kilo in mijn nekte legde en naar achter stapte, hoorde ik ineens niets meer, en ik wist zeker dat het niet aan mijn ipod lag
Gauw gewicht terug gelegd, echt maf, alsof het een boodschap was van NIET DOEN
Eigenwijs als ik ben 3 min later opnieuw gedaan en met succes 
Kwam een kerel achteraf naar me toe en zei, t*ring wat heb jij je benen aangepakt, dat je nog kan lopen
Anyway, rest vn de training wat rustiger gedaan, was echt moe.
Leg extensions: 10x50, 8x55, 6x60
Leg curlls: 10x50, 8x55,6x60
Leg press: 3x10x190 kg
Crunches, 3 setjes van 10
Probleem bij squatten is dat ik maar 74 kg weeg; die 110 kilo op mijn schouders (150% van mijn lichaamsgewicht) voelt echt, echt zwaar aan. Het naar beneden gaan en omhoog komen is niet eens zozeer het probleem... Als je bijv 90 kg weegt heb je dit al minder volgens mij, omdat dan je eigen lichaamsgewicht hoger ligt ten o zichte van wat je squat (weet niet of dit een feit is), maarja ik baal hier wel echt van. Het squatten zelf ging super op 110 kg, alleen dat gewicht op me is wat niet lekker voelt.
Het was de moeite waard, harmpie heeft weer personal records 
Squat: 25x20kg, 10x40, 8x60, 8x80, 6x100, 6x100, 5x110 (PR
). Ik had knallende muziek op mijn kop ter motivatie. Toen ik de eerste keer de 110 kilo in mijn nekte legde en naar achter stapte, hoorde ik ineens niets meer, en ik wist zeker dat het niet aan mijn ipod lag
Gauw gewicht terug gelegd, echt maf, alsof het een boodschap was van NIET DOEN
Eigenwijs als ik ben 3 min later opnieuw gedaan en met succes 
Kwam een kerel achteraf naar me toe en zei, t*ring wat heb jij je benen aangepakt, dat je nog kan lopen

Anyway, rest vn de training wat rustiger gedaan, was echt moe.
Leg extensions: 10x50, 8x55, 6x60
Leg curlls: 10x50, 8x55,6x60
Leg press: 3x10x190 kg
Crunches, 3 setjes van 10
Probleem bij squatten is dat ik maar 74 kg weeg; die 110 kilo op mijn schouders (150% van mijn lichaamsgewicht) voelt echt, echt zwaar aan. Het naar beneden gaan en omhoog komen is niet eens zozeer het probleem... Als je bijv 90 kg weegt heb je dit al minder volgens mij, omdat dan je eigen lichaamsgewicht hoger ligt ten o zichte van wat je squat (weet niet of dit een feit is), maarja ik baal hier wel echt van. Het squatten zelf ging super op 110 kg, alleen dat gewicht op me is wat niet lekker voelt.

Als je morgen maar niet weer spierpijn hebt als laatst