Commedore Rock
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik las het, dus mijn inlooprun blijft staannaja is toch lekkere training
ps. ik ben vandaag niet op je uitgelopen
geen enkele pr neergezet![]()
Ik pak aankomende week gewoon de deadlift + squat beide op 120 kg 
Ik las het, dus mijn inlooprun blijft staanIk pak aankomende week gewoon de deadlift + squat beide op 120 kg
![]()

Ik ga nu het 4e jaar van mijn studie bedrijfswetenschappen in. Geniet nog zolang het kan op het gymnasium, ooit ga je nog terug kijken in de trend van 'zat ik nog maar op de middelbare'Maar ik heb idd waarschijnlijk niet meer genoe tijd voor een 5 daagse split; en ik begin nu ook op een plateau te komen, wat betekend verandering van aanpak, je spieren verrassen..
opt*fen met je slotjeIk ben weer terug van vakantie! Heb dagelijks iets van 250 keer opgedrukt, en heb setjes incline curlls met de gasfles gedaan
Heb nu iig vrdomd zin om te trainen, dus julllie gaan de komende tijd flink van me horen
, hoe was het ?
en succes met je studie 
Hehe idd tva. He nu eigenlijk wel enoeg van die straat, maar moet er nog min een jaar helaasBedrijfswetenschappen aan de Radboud? Gezellig in Thomas van Aquinostraat. Ik heb ook in Nijmegen gestudeerd. Fijne universiteit

Het was super, weekje zeeland met de vriendinoh je was op vakantie, hoe was het ?
good luck met je trainingen weeren succes met je studie
![]()
Had mijn mobiel met internet bij me, alleen telkens als ik wat postte op bb .com kreeg ik foutmeldingen :S Beetje jammer dus, maargoed, ik ben terug 
Heb nu dus wel weekje niet getraind vanwege vakantie. Lekker wel, alleen twijfel nu of ik in de trainingstraks (benen) voluit en voor pr's ga, of dat ik het wat rustig aan doe omdat ik vorige week niks gedaan heb... Iemand ideeen hierbij?

Heb nu dus wel weekje niet getraind vanwege vakantie. Lekker wel, alleen twijfel nu of ik in de trainingstraks (benen) voluit en voor pr's ga, of dat ik het wat rustig aan doe omdat ik vorige week niks gedaan heb... Iemand ideeen hierbij?
Hehe idd tva. He nu eigenlijk wel enoeg van die straat, maar moet er nog min een jaar helaas![]()

Dit ga je niet geloven. Mijn band is lek, heb ik net geregeld dat ik de fiets van een maat van me mag lenen, ben ik die focking sleutel kwijt. Hele huis op zijn kop gezet, niks...![]()