XXL Nutrition

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hé Harm

de barbell - waar we het over hadden- is 15kg. Welk whey gebruik jij trouwens? Naast mammoth 2500 gainer. Beide zijn bij mij bijna op. En ik wil eens een andere merk proberen

• Topic Starter Topic Starter
ik gebruik xxl nutrition instant protein - banaan

armen dag gister;

incline dumbbell curlls 10x12, 8x14, 6x14, 6x14 (16 is nog net te zwaar om goeie setjes te maken)
preacher curls 3x10x35
cable incline curls 10x40kg, 8x45, 6x50

triceps dips 3x10xBW, 8xBW (ging lekker)
tricep pulldown 10x45, 8x50, 6x55 nu met zo'n soort van driehoekje ipv staaf, voelde lichter aan
close grip bench press 3x10x40 kg (heb hier mijn vuisten letterlijk tegen elkaar aan; dit was een PR deze keer, al heb ik deze owefening nog niet lang in mijn schema, dus kan voorlopig elke week hierbij wel een PR neerzetten, geen representatieve weergave dus zoals een PR bijv op bench, squat, deadlift).

naja is toch lekkere training :)

ps. ik ben vandaag niet op je uitgelopen :mad:
geen enkele pr neergezet :p

harm zijn we gestopt?

Ik ben de afgelopen week ziek geweest...begin nu weer beetje mn eetlust terug te krijgen. Wanneer dat helemaal goed is begin ik weer met trainen.waarschijnlijk vrijdag

Ik ga nu het 4e jaar van mijn studie bedrijfswetenschappen in. Geniet nog zolang het kan op het gymnasium, ooit ga je nog terug kijken in de trend van 'zat ik nog maar op de middelbare' :D Maar ik heb idd waarschijnlijk niet meer genoe tijd voor een 5 daagse split; en ik begin nu ook op een plateau te komen, wat betekend verandering van aanpak, je spieren verrassen..

Bedrijfswetenschappen aan de Radboud? Gezellig in Thomas van Aquinostraat. Ik heb ook in Nijmegen gestudeerd. Fijne universiteit

mooie arm training!

opt*fen met je slotje :D Ik ben weer terug van vakantie! Heb dagelijks iets van 250 keer opgedrukt, en heb setjes incline curlls met de gasfles gedaan :laugh:

Heb nu iig vrdomd zin om te trainen, dus julllie gaan de komende tijd flink van me horen

opt*fen met je slotje :D Ik ben weer terug van vakantie! Heb dagelijks iets van 250 keer opgedrukt, en heb setjes incline curlls met de gasfles gedaan :laugh:

Heb nu iig vrdomd zin om te trainen, dus julllie gaan de komende tijd flink van me horen

oh je was op vakantie :), hoe was het ?

good luck met je trainingen weer ;) en succes met je studie ;)

oh je was op vakantie :), hoe was het ?

good luck met je trainingen weer ;) en succes met je studie ;)
Het was super, weekje zeeland met de vriendin :D Had mijn mobiel met internet bij me, alleen telkens als ik wat postte op bb .com kreeg ik foutmeldingen :S Beetje jammer dus, maargoed, ik ben terug :)

Heb nu dus wel weekje niet getraind vanwege vakantie. Lekker wel, alleen twijfel nu of ik in de trainingstraks (benen) voluit en voor pr's ga, of dat ik het wat rustig aan doe omdat ik vorige week niks gedaan heb... Iemand ideeen hierbij?

Heb nu dus wel weekje niet getraind vanwege vakantie. Lekker wel, alleen twijfel nu of ik in de trainingstraks (benen) voluit en voor pr's ga, of dat ik het wat rustig aan doe omdat ik vorige week niks gedaan heb... Iemand ideeen hierbij?

gewoon voluit gaan :D
in 1 week verlies niet niet echt kracht hoor ;)

Dit ga je niet geloven. Mijn band is lek, heb ik net geregeld dat ik de fiets van een maat van me mag lenen, ben ik die focking sleutel kwijt. Hele huis op zijn kop gezet, niks... :mad:

een weekje rust schijnt juist goed te zijn voor je lichaam zeker als je zo fanatiek traint als jij. In een week verlies je niets. Je kunt gewoon nu weer verder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven