XXL Nutrition

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
dat was laatst 3800 kcal :D

ik heb vandaag al een heel blikje ananas, 3 rijstwafels met pindakaas en 1 appel op :D

ik haat ziek zijn

• Topic Starter Topic Starter
Vervelend. Ik zit idd per dag op 3800 aan goed voedsel :D Ik snack ook nog wat tussendoor, op mijn junkdag zit ik bijv zeker op 6000 kc

Ik moet er nog van groeien ;)

mazzel pik...dan ben ik toch minder ecto dan ik dacht :D

zozo:eek: dat is vrijlaag voor iemand die zo eet(niet negatief bedoel ) de mijne staat om 12% :( en heb moeite om het nog lager te krijgen terwijl mijn dieet op ongeveer 2800 kcal is op trainins dagen

Probeer dan de balans nog meer op eiwitten te leggen, en de kc's hieruit te vervangen door die uit koolhydraten. Lean gaining

Rug training, heel stevig getraind vandaag :)

Deadlifts: 10x40kg, 10x60kg, 8x80kg, 6x100kg, 1x110 (daarna problemen met grip; begon de stang los te laten, dus niet verder gegaan, maar toch omhoog gehaald :D:D PR dus) afgesloten me 12x60 kg
Pullups: 10xBW, 8xBW, 6xBW. TRek me nu op totdat je met geen mogelijkheid verder kan, en laat me gaan tot het diepste punt (zie veel gasten op tempo zich otrekken,maar strekken hun armen niet als ze zich laten zakken, deed ik voorheen ook niet).
Dumbbell row: 10x22, 8x24, 6x26 (PR:D)
LAT Pulley: 10x65, 8x72,5, 6x80, 6x87,5 (PR:D)

Echt top getraind vandaag dus, hehe. Aders sprongen aan alle kanten van mijn lichaam af, pomp in biceps en onderarmen werd haast pijnlijk, hehe.

zeer nette training harm, je loopt weer op me in met deadliften :)

nette pr's gehaald bij DB row en lat pulley :D

Nette latpulls Harm. In de nek of op de borst? Bijna mijn gewicht :D.

Op de borst. Doe ze volgende week in de nek (maat van me had het me ok al aanbvolen, was van plan per week te gaan afwisselen!). Ben benieuwd..

Vanochtend shoulder training..
Was nog niet helemaal wakker toen ik ging trainen, had een afspraak ergens dus moest zeer vroeg uit de veren. Kwam dan ook langzaam op gang..
Shoulder machine press: 3x10x55 kg
Shoulder dumbbell press: 10x16kg, 8x18kg, ging niet lekker, dus hier nog 2 setjes a 8 herhalingen op 16 kg aan vast geplakt.
Upright cable row: 10x45 kg, 8x50 kg, 6x55 kg
Front raises: 3x10x10 kg

Shrugs: front (dumbbell): 3x12x30 kg
Shrugs back (barbell): 3x10x50 kg

die trainig kon beter he harm, maarja wat wil je als je vroeg gaat trainen heb je nou eenmaal minder energie ;)

beetje gay training idd. Zou er een van jou kunnen zijn ;) Hehe kiddin. Idd weinig energie, en weinig tijd. Maargoed, ik heb mijn schouders iig getraind nu, deze week. Beter dan overslaan.

Hoe was baseball ;)

Tis dat je moe was Harm... volume is :gay: :P

Oh ja, nu moet ik nog iets bemoedigends zeggen natuurlijk, ehm, 'maar beter wel getraind dan niet, dus :thumb:'... (ik weet ik moet er nog aan werken om die serieus over te laten komen)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven