MuscleMeat

Met welke auto rijd je?

BMW M3...volgende auto wordt ws een M5 maar heb deze nog niet zo lang.

Als eerste auto zou ik kijken voor wat kleiners en uiteraard niet te duur in aanschaf...Corsa B GSI, Civic Vtec oid.

Twingo van mijn ma:(:(:(

maar mischien binnen kort een eigen auto kopen, dan word het denk een honda civic of een crx. Jammer genoeg hebben ze wel het status van een turken/marrokanen bak maar ja, die V-tec motor he'

Twingo van mijn ma:(:(:(

maar mischien binnen kort een eigen auto kopen, dan word het denk een honda civic of een crx. Jammer genoeg hebben ze wel het status van een turken/marrokanen bak maar ja, die V-tec motor he'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:rolleyes:

Ik ga gezellig in me moeders auto rijden ( ford ka ) en na jaartje ervaring in me vaders auto :D!

Nissan skyline R34. Maar die staat momenteel te koop. Anyone? :D

u heeft een pm ;)

VW Passat 1.8 Turbo 20v 147kw 200 BHP

De lexus IS van pa en de corolla sport van ma :D

Ik zou wel eens graag in een audi rijden, vooral de TT (dat nieuw model dan, dat oud model is maar een k*tbak) en de A5 lijken me cool :)

tja, eigenlijk al veel te veel centen gespendeerd aan autokes, maar is & blijft hobby, alle wagens waren ook mijn daily drivers:

toyota corolla 1.3 1981
honda integra 1.5 1987
honda civic (hatch) 1.6 esi 1992
hyundai coupé 2.0 lpg 2001
honda integra type r 1.8 1998
toyota mr 1.8 2002
opel speedster 2.2 2001
hyundai coupé 2.0 lpg
momenteel terug hervallen in oude bekende:
opel speedster 2.2 2002

heb oogje laten vallen op ariel, maar nog eventjes wachten & sparen tot de eerste 2dehands eraan komen (als die er ooit komen:() ziet ernaar uit dat niemand deze van de hand wil doen.

Ohja welke auto ik nog wil rijden, RR Phantom

Gistere Bentley Arnage gereden ( met me broer ) ,wat een auto :eek:

Ik heb een Audi A3. Is m'n eerste auto en bevalt nog steeds prima, heb hem nu zo'n 3 jaar. Echt een droomauto heb ik niet. Ik vind Amerikaanse musclecars wel cool. Laatst in een Ford Mustang uit 1972 gereden, is echt onwijs wennen, maar wel super.

toyota yaris 1.3 vvti yeah baby :-)
Gisteren in gereden en gaat hardstikke lekker, heb nog niet mijn rijbewijs maar daar ben ik al mee bezig.
ben nou al voor 1/4de eigenaar :)
Ohja en als het nou iets sneller moet dan de mazda 6 2.0 (top van 200 maar das beter dan 180 wat de yaris gister deed :p)

Als ik trouwens veel geld ga overhouden wil ik er andere velgen, verlagen en een turbo (wat uiteraard niet gebeurd:p)

Laatst bewerkt:
Heb 6 jaar lang een Micra uit '95 gereden, die omgebouwd was tot Rally auto. Ik heb nu sinds vorig jaar een nieuwere Micra uit '99 met iets meer vermogen (1.3) en een ander kleurtje (zilver). Ook deze zal weer omgetoverd worden, maar tot nu toe zitten er alleen een paar dikke zwarte velgen onder.. Voor de rest ga ik eerst ff sparen! :D

toyota yaris 1.3 vvti yeah baby :-)
Gisteren in gereden en gaat hardstikke lekker, heb nog niet mijn rijbewijs maar daar ben ik al mee bezig.
ben nou al voor 1/4de eigenaar :)
Ohja en als het nou iets sneller moet dan de mazda 6 2.0 (top van 200 maar das beter dan 180 wat de yaris gister deed :p)
Stoer zeg.

Toyota corolla uit '92, is vroeger van de grootoudjes geweest:).
volgende auto wordt wss een A3

Terug
Naar boven