Fitness Seller

Met welke auto rijd je?

toyota yaris 1.3 vvti yeah baby :-)
Gisteren in gereden en gaat hardstikke lekker, heb nog niet mijn rijbewijs maar daar ben ik al mee bezig.
ben nou al voor 1/4de eigenaar :)
Ohja en als het nou iets sneller moet dan de mazda 6 2.0 (top van 200 maar das beter dan 180 wat de yaris gister deed :p)

Als ik trouwens veel geld ga overhouden wil ik er andere velgen, verlagen en een turbo (wat uiteraard niet gebeurd:p)

hopenlijk reed je niet zelf...........anders ben je IMO dat roze vodje niet eens waard!
;)

edit

Laatst bewerkt:
Ford Focus coupé uit 2000
Zit wel comfortabel enzo, maar zou toch liever een recentere wagen al hebben. Rijdt nogal graag met soepele maar baanvaste wagens die niet al te schur bewegen bij schakelen of stoppen.

• Topic Starter Topic Starter
BMW M3...volgende auto wordt ws een M5 maar heb deze nog niet zo lang.

Als eerste auto zou ik kijken voor wat kleiners en uiteraard niet te duur in aanschaf...Corsa B GSI, Civic Vtec oid.
Niet slecht voor een 21jarige :p

Nonkel rijd met een M3... Nice :D
Mijn broer wil binnen jaar of 5 (als hij over de 30 is, want dan zakt zijn verzekering :D) kijken voor een M5 of M6.

Twingo van mijn ma:(:(:(

maar mischien binnen kort een eigen auto kopen, dan word het denk een honda civic of een crx. Jammer genoeg hebben ze wel het status van een turken/marrokanen bak maar ja, die V-tec motor he'
Haha, Twingo :D

Ik ga gezellig in me moeders auto rijden ( ford ka ) en na jaartje ervaring in me vaders auto :D!
Ging net zeggen 'thats when the v-tec kicks in' :D
Ford ka trekt snel op.

Nissan skyline R34. Maar die staat momenteel te koop. Anyone? :D
How much? :p
VW Passat 1.8 Turbo 20v 147kw 200 BHP
20pk, mooi mooi :D
(waar die 20v voor staat vraag ik me vaak af? :p)
BJ ? cc? PK?
De lexus IS van pa en de corolla sport van ma :D

Ik zou wel eens graag in een audi rijden, vooral de TT (dat nieuw model dan, dat oud model is maar een k*tbak) en de A5 lijken me cool :)
Lexus is nice, corolla heeft een kikkermuile :p
tja, eigenlijk al veel te veel centen gespendeerd aan autokes, maar is & blijft hobby, alle wagens waren ook mijn daily drivers:

toyota corolla 1.3 1981
honda integra 1.5 1987
honda civic (hatch) 1.6 esi 1992
hyundai coupé 2.0 lpg 2001
honda integra type r 1.8 1998
toyota mr 1.8 2002
opel speedster 2.2 2001
hyundai coupé 2.0 lpg
momenteel terug hervallen in oude bekende:
opel speedster 2.2 2002

heb oogje laten vallen op ariel, maar nog eventjes wachten & sparen tot de eerste 2dehands eraan komen (als die er ooit komen:() ziet ernaar uit dat niemand deze van de hand wil doen.
Mooie verzameling :p
Ging al zeggen 'ik zou bij de speedster gebleven zijn' maar dan las ik verder dat je dat ook gedaan hebt:p
Ik heb een Audi A3. Is m'n eerste auto en bevalt nog steeds prima, heb hem nu zo'n 3 jaar. Echt een droomauto heb ik niet. Ik vind Amerikaanse musclecars wel cool. Laatst in een Ford Mustang uit 1972 gereden, is echt onwijs wennen, maar wel super.
A3 is nice. Mustang uit 69, als ik rijk wordt komt die in mijn verzameling :D
toyota yaris 1.3 vvti yeah baby :-)
Gisteren in gereden en gaat hardstikke lekker, heb nog niet mijn rijbewijs maar daar ben ik al mee bezig.
ben nou al voor 1/4de eigenaar :)
Ohja en als het nou iets sneller moet dan de mazda 6 2.0 (top van 200 maar das beter dan 180 wat de yaris gister deed :p)

Als ik trouwens veel geld ga overhouden wil ik er andere velgen, verlagen en een turbo (wat uiteraard niet gebeurd:p)
:roflol:
Mazda is leuk ja :p
Toyota corolla uit '92, is vroeger van de grootoudjes geweest:).
volgende auto wordt wss een A3

A3 is idd mooi.

• Topic Starter Topic Starter

Die is wel van mijn oma geweest hoor.
40.000km op de teller en nooit boven de 80 uitgekomen.
Dat weet ik zeker want toen mijn pa met mijn oma in de auto zat zei ze dit:
Zo hard reed Toon nooit.:rolleyes: en toen reden ze iets te hard op een 80 km weg :roflol:

nee absoluut niet, maar mijn budget laat het toe en je wilt (ik tenminste) altijd weer meer vermogen.

dus ik laat die r32 ook chippen

golf 5? of vorige type?
R32 lijkt me trouwens een heerlijk bakje. zie ze hier af en toe rijden en ziet er zeer goed uit. Appeteitelijk zelfs:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zoiets :roflol: Seat Arosa

auto van m'n oma heb ik al 3 jaar bij mij staan, ze mag niet meer rijden, maar belastingtechnisch erg voordelig, omdat ze invalide is.

Automaatje rond de 7 jaar oud 20k op de teller maar :D super chill voor boodschappen, minder voor reizen door het land, laat staan er buiten... wat ik ook niet met deze doe.

Eerst je schuldeisers betalen he.
Of wou je alweer kopen op de pof ouwe poffer.

:roflol: !!!!!!

2004-Subaru-Impreza-WRX-STi-FA-Mountain-1024x768.jpg

ja, i wish :o ..voorlopig moet ik fietsen

Trouwens een auto die ik graag zou willen hebben is een Volkswagen 4 of als het zoveel later is een 5. Tfsi hopelijk dan ook.

Droom auto is eigenlijk ook niet eens zo heel duur en hier zullen sommigen em zelfs al wel hebben. Mercedes C63 (misschien toch wel een beetje te duur :p)

Een met schroefset verlaagde VW passat 115pk TDI uit 2000. S8 wielen en xenon verlichting.Kleur is zilver grijs.

Terug
Naar boven