XXL Nutrition

mhl92's log, op weg naar ??

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag rug en triceps. Ga trouwens in de toekomst 3x5 op de deadlift doen ipv 5x5.

Rug:
Deadlift 3x5 100kg
BOR 3x8 55kg ( laatste 3 herhalingen waren heel moeizaam)
seated row straight back 3x8 45kg ( zelfde verhaal)
Pulldown machine 3x8 77,5kg

Triceps:
CGBP 3x8 40kg
one arm pushdown reverse grip 3x8 7,5kg
lying triceps extensions 3x8 23kg

Zondag komt wss marvin hier trainen:) Ben benieuwd:D

Zondag legs and schoulders!!:D:evilnana:

Edit: Nais train dude!:D

lekkere deadlift

waar train je .......???

training good son :)

Goed bezig kerel:)

Morgen trainen met Marvin :D Zin in.
Denk niet dat hij volledig gaat squaten ( denk ook niet dat 't kan. Aangezien er mijn sportschool niet super veel losse schrijven heeft, en de meeste worden gebruikt voor het bankdrukken) Maargoed gaat vooral om de gezelligheid:D

Morgen trainen met Marvin :D Zin in.
Denk niet dat hij volledig gaat squaten ( denk ook niet dat 't kan. Aangezien er mijn sportschool niet super veel losse schrijven heeft, en de meeste worden gebruikt voor het bankdrukken) Maargoed gaat vooral om de gezelligheid:D
Komt goed...ik zie het ook als een extra workout..en heb nog best een beetje spierpijn in m'n reet, haha!

Die CGBP , vind je dat een goede oefening voor je triceps ??
verder goed bezig kerel :wl:

Die CGBP , vind je dat een goede oefening voor je triceps ??
verder goed bezig kerel :wl:

Ja, vond het de eerste keer niet echt fijn. Daarna even de grip veranderd. En voel hem dan altijd keihard branden. Dankje:)

Vandaag dus met marvin getraind. Was super tof:)
Gewichten etc ben ik beetje vergeten. Heb wat aan de techniek van de squat gewerkt en wat schouderwerk gedaan.

Ja, vond het de eerste keer niet echt fijn. Daarna even de grip veranderd. En voel hem dan altijd keihard branden. Dankje:)

Vandaag dus met marvin getraind. Was super tof:)
Gewichten etc ben ik beetje vergeten. Heb wat aan de techniek van de squat gewerkt en wat schouderwerk gedaan.

Hoe bedoel je ? Smaller of breder gepakt ??

Hoe bedoel je ? Smaller of breder gepakt ??

Njah zat eerst met me polsen, maar idd pinken naar buiten ribbelige aanraken en dan vuist maken, vind ik smal vast. Ook goed opletten dat je armen langs je lichaam laat gaan en niet zoals bij normale BP doet.
Heb altijd bij de laatste paar herhalingen net geen spotter nodig.

Zo borst en biceps:)

Even een beetje advies nodig.
Omdat ik vegetarier ben krijg ik iets minder eiwitten binnen, had het hier ook al klein beetje over met marvin toen hij hier was. Nu heb ik iets vegetarisch ( 22gr eiwit 10gr vet per 100gram) Maar nog steeds wil ik iets meer eiwit binnen krijgen. Nu had ik B&F shop gevraagd, en die zeiden kan je smiddags eventueel bij een maaltijd Proteine perfection shake nemen.. Maar waarom zou je niet een gewone whey shake nemen? Of hebben jullie nog andere adviezen?:D

Ben nu sporten:)

Redelijk goede training gehad:)

Borst:
BP 5x5 60kg, was makkelijk volgende keer 62,5
Incline dumbbell press 3x8 20kg
Dumbbell Press 3x8 20kg
Standing cable fly's 7,5 per hand, 3x8

Biceps:
EZ-bar curls 3x8 28kg( volgende keer met 2,5 verhogen)
Incline dumbbell curls 3x8 12kg

Zo weer ff lekker bezig geweest zie ik!

Alles kan omhoog, nice man!

Hoppa! Volgende week weer lekker de boel omhoog!:D:D Good train MHL!:D

Zo borst en biceps:)

Even een beetje advies nodig.
Omdat ik vegetarier ben krijg ik iets minder eiwitten binnen, had het hier ook al klein beetje over met marvin toen hij hier was. Nu heb ik iets vegetarisch ( 22gr eiwit 10gr vet per 100gram) Maar nog steeds wil ik iets meer eiwit binnen krijgen. Nu had ik B&F shop gevraagd, en die zeiden kan je smiddags eventueel bij een maaltijd Proteine perfection shake nemen.. Maar waarom zou je niet een gewone whey shake nemen? Of hebben jullie nog andere adviezen?:D

Ben nu sporten:)
Gewone whey shake is ook ok...of als je geld het toelaat een weightgainer (complex carb of iets dergelijks..) dan up je gelijk je carbs een beetje!:D

hmm ja, zal eerst eens gewoon extra whey nemen dan, weight gainer kan ik misschien later even naar kijken als me gewicht niet meer aan het stijgen is:) Thx voor de input:)

Zo meteen me rijst, 2 uurtjes later wat eitjes en een shakie:) Daarna trainen :D
Vorige keer lukte de 100kg deadlift redelijk makkelijk. Wil nu 110kg proberen :)

Terug
Naar boven