XXL Nutrition

mhl92's log, op weg naar ??

• Topic Starter Topic Starter
yes :D kunnen trainen. 0% pijn. Wel beetje krachtsverlies.. werd ook zwart voor de ogen. Maar het feit dat ik kon trainen zonder pijn in me pols was het waard.
Squat: 5x5 55kg
One leg extensions: 3x8 27,5kg
Leg curl 3x8 50kg
Leg press 3x8 90k
Standing calve raise: 3x8 50kg

Werd toen zwart voor de ogen en misselijk, duizelig. Even 2min zitten en weer door:

Military press: 3x8 25kg
Lateral raise: 3x8 6kg
rear lateral raise: 3x8 6kg

Dinsdag borst en biceps:

Back in action

Deze week wat herstel werk gedaan. Zondag nog ff "rustig" benen en schouders en dan vanaf volgende week weer knallen.
Iemand nog idee waar je bulk oats kan halen ( biologisch ) en hoe je dat makkelijk kan verwerken in een maaltijd wat je tijden college op kan drinken/eten oid.
Laatste tijd wat minder op 't forum omdat ik bezig ben met van alles. Dus heb ook ff niet kunnen posten in andere log's. Vanaf het weekend ben ik weer wat actiever ^^
Zondag dus benen en schouders

Vanaf morgen ga ik 6 weken hetzelfde schema volgen, een makkelijke 3 daagse split waar het 5x5 systeem in zit verwerkt. Ik zat er aan te denken om na deze 6 weken eens een keer wat anders te doen. Ik weet dat ik nog niet zo lang train, maar volgens mij is variatie vrij belangrijk. Zal ook ff wat research doen wat leuke trainingsvormen zijn.

Vanaf morgen ga ik 6 weken hetzelfde schema volgen, een makkelijke 3 daagse split waar het 5x5 systeem in zit verwerkt. Ik zat er aan te denken om na deze 6 weken eens een keer wat anders te doen. Ik weet dat ik nog niet zo lang train, maar volgens mij is variatie vrij belangrijk. Zal ook ff wat research doen wat leuke trainingsvormen zijn.
Suc6!:D

Hmmz, zaterdag weer uit. Heb nu al zo'n 7 maand niet gedronken. Zit er toch aan te denken om er 1/2 te drinken. Stelt niks voor in vergelijking met vroeger ofc, maar het voelt wel raar, beetje schuld gevoel als ik er aan denk. Maar van de ene kant denk ik, het is wel net iets gezelliger. En 1/2 wat kan t kwaad. Alleen balen dat ik die ochtend, of de volgende ochtend de benen gaan trainen .. Hmm what to do???

Hmmz, zaterdag weer uit. Heb nu al zo'n 7 maand niet gedronken. Zit er toch aan te denken om er 1/2 te drinken. Stelt niks voor in vergelijking met vroeger ofc, maar het voelt wel raar, beetje schuld gevoel als ik er aan denk. Maar van de ene kant denk ik, het is wel net iets gezelliger. En 1/2 wat kan t kwaad. Alleen balen dat ik die ochtend, of de volgende ochtend de benen gaan trainen .. Hmm what to do???
Sommige mensen hier op DBB zetten de hardste trainingen neer met wat bloed in hun alcohol..:p

achja hoe erg kunnen 2/3 drankjes nou zijn..
Zometeen rug en triceps. Merk nog steeds dat ik nog niet op oud niveau zit. Weeg nu sochtends rond de 82,8kg Woog rond de 84 voor de blessure. Hopelijk knal ik binnenkort richting die grens van 90kg.

heerijk weer getraind.. Nog steeds k*t gewichten etc. Maar voel het goed branden en daar gaat het om. Motivatie is ook weer helemaal terug. Laatste weken was de motivatie toch als sneeuw voor de zon verdwenen. Nu voel ik me weer redelijk goed en heb weer vertrouwen dat het weer gaat komen :)

nou keep it up!

+1:d doe zo voort!

Kijk gewoon soms wat motivational shit op joetjoep

+2

the iron is the best antidepressant i have ever found. There is no better way to fight weakness than with strength. Once the mind and body have been awakened to their true potential, it’s impossible to turn back.

The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you’re a god or a total bastard. The iron will always kick you the real deal. The iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black.

I have found the iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds. – henry rollins.

hehe komt goed:D Dat filmpje bovenaan deze pagina vind ik 1 van de betere die ik ken. Als ik die kijk.. zin om te knallen :D

Vanaf morgen ga ik weer een tijdje wat creatine gebruiken. In de hoop de 90kg toch nog aan te tikken tegen eind april. Rust dagen 5gr, op trainingsdagen 2,5gr voor 2,5gr na.
Iemand nog tips om het te mengen, (shakebeker, lepel, vork, water, vruchtensap, welke vruchtensap etc)?
Lekker filmpje :D
http://www.youtube.com/watch?v=b4OdH2JoKMs&feature=related

Laatst bewerkt:
---

Laatst bewerkt:
Vandaag benen en schouders.
Squat 5x5 70kg PR ( voelde wel me onderrug vrij goed)
Leg curl 3x8 55kg pr
Single leg extensions 32,5 kg pr
Leg push 3x8 110kg

Schouders:
MP 3x8 27,5kg PR ( ging heel makkelijk)
Lateral raise 3x8 8kg PR
Rear lateral raise 3x8 7kg pr.

Volgende training verhoog ik de MP met 2,5kg, de squat met 5, de rest van de benen met 2,5kg en de schouders met 1kg.

Wel een nette training.
Dinsdag borst en biceps, ga dan ook ff me sample noxi pro erin gooien :o

ziet er goed uit joh ;)

van noxipro ga ik moeilijk hard hahhahaha

Dankje:) op naar de 90kg
Ben benieuwd wat de noxipro met mij doet :D Heb 1x eerder een sample pwp geprobeerd, dit viel wel redelijk mee.

ik heb eerder een keer noxplode geprobeerd, viel erg mee/tegen. noxipro is wel koppig spul joh xD

Terug
Naar boven