Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe ben wel benieuwd. Die reuze pomp ofzo wat mensen krijgen. Helemaal omdat het biceps dag is. En geef toewat is er leuker dan een reuze pomp in je biceps
![]()

Denk niet dat je je hele rug zou voelen branden, maar bij echt zware deads gaat de bovenkant ook zeker \wel aan het werk..echter is de onderkant gewoon snel zuur!Haha kan wel, ben er wel benieuwd na
Ik las net trouwens dat je een deadlift in je hele rug zou moeten voelen branden. Is dit waar, ik voel namelijk eigenlijk alleen me onderrug. Mijn bovenrug voel ik nooit echt branden. Wel af en toe een lichte spierpijn in mijn bovenrug.
Denk niet dat je je hele rug zou voelen branden, maar bij echt zware deads gaat de bovenkant ook zeker \wel aan het werk..echter is de onderkant gewoon snel zuur!

ff gekeken hiero, je gaat vooruit dude!
Noxipro ja, ben benieuwd, ga dat eens ff in gaten houden.
succes.

Oma's fly's bevielen goed zo te zien en kunnen indeed niet zwaar!It is all about the muscle pump you get of it!
Wel ****ed van die NoxiPro..veel mensen zijn daar dolenthausiast over..ik heb die sample ook nog liggen!

dankjeHeheHahaha, collega van me had exact het zelfde met die Noxipro man. Leipe zooi, knallen maar.
Nette training btw.
Gewichten zijn vrij laag vooral die dumbbell presses, als je kijkt dat ik sinds begin december serieus bezig ben.dat hele zakje zijn 2 servings he, als je teveel neemt word je volgens mij ook niet helemaal goed. Ik neem steeds 1 scoop en knal er als een malle op
Hoor van veel mensen dat het echt fijn spul is. Ik kreeg van PWP wel een behoorlijk energie boost. Zal wel persoonsgebonden zijn 
dat hele zakje zijn 2 servings he, als je teveel neemt word je volgens mij ook niet helemaal goed. Ik neem steeds 1 scoop en knal er als een malle op
heb zon heel zakkie naar binnen gewerkt toen xDIk weet 't. Maar 18kg dumbbell pressesgewichten zeggen niks, staar je daar niet blind op!