MuscleMeat

mhl92's log, op weg naar ??

• Topic Starter Topic Starter
hehe ben wel benieuwd. Die reuze pomp ofzo wat mensen krijgen. Helemaal omdat het biceps dag is. En geef toe:P wat is er leuker dan een reuze pomp in je biceps :)

Haha kan wel, ben er wel benieuwd na :)

Ik las net trouwens dat je een deadlift in je hele rug zou moeten voelen branden. Is dit waar, ik voel namelijk eigenlijk alleen me onderrug. Mijn bovenrug voel ik nooit echt branden. Wel af en toe een lichte spierpijn in mijn bovenrug.

Haha kan wel, ben er wel benieuwd na :)

Ik las net trouwens dat je een deadlift in je hele rug zou moeten voelen branden. Is dit waar, ik voel namelijk eigenlijk alleen me onderrug. Mijn bovenrug voel ik nooit echt branden. Wel af en toe een lichte spierpijn in mijn bovenrug.
Denk niet dat je je hele rug zou voelen branden, maar bij echt zware deads gaat de bovenkant ook zeker \wel aan het werk..echter is de onderkant gewoon snel zuur!

Denk niet dat je je hele rug zou voelen branden, maar bij echt zware deads gaat de bovenkant ook zeker \wel aan het werk..echter is de onderkant gewoon snel zuur!

Hmm. Oke.

Zometeen borst en biceps, sample noxipro en ga die oma fly's eens proberen als 4de oefening. Goede dag om noxipro te gebruiken aangezien ik licht vermoeid ben, hopelijk krijg ik een beetje een energyboost:D

ff gekeken hiero, je gaat vooruit dude!

Noxipro ja, ben benieuwd, ga dat eens ff in gaten houden.

succes.

Niks gemerkt van die Noxipro. Alleen dikke crash, voel me echt zwaaar beroerd nu, licht in hoofd zwak, warm, zweten alles. Wel een redelijke training kunnen zetten.
Zijn behoorlijk pussyweights maar het brand wel, dus heb geen hogere gewichten nodig:)

Borst:
BP 5x5 60kg
Incline dumbbell press: 3x8 18kg
dumbbell press 3x8 18jg
Oma fly's 3x8 6kg ( weet niet of ik het goed deed maar 't was om te zeggen, behoorlijk pittig)

Wou toen even wat water drinken, merkte ik dat ik me 1 hand het glas niet naar me mond kreeg, dus stond met 2 handen het glas naar me mond te brengen :o

Biceps:
BB curl: 3x8 28kg
Incline dumbbell curls: 2x8 10kg 1x8 12kg.

Ben kapot nu. Lekker eten en dan ff liggen.

Donderdag rug en triceps.
edit: Rest van de noxipro de prullenbak in :)

Laatst bewerkt:
Oma's fly's bevielen goed zo te zien en kunnen indeed niet zwaar!:( It is all about the muscle pump you get of it!:D

Wel ****ed van die NoxiPro..veel mensen zijn daar dolenthausiast over..ik heb die sample ook nog liggen!

Oma's fly's bevielen goed zo te zien en kunnen indeed niet zwaar!:( It is all about the muscle pump you get of it!:D

Wel ****ed van die NoxiPro..veel mensen zijn daar dolenthausiast over..ik heb die sample ook nog liggen!

Nouja ik voel me nu weer oke, maar heb me echt 2 uur compleet k*t gevoelt heb ook ff geslapen. Maar hoorde idd van veel mensen dat het wel goed aansloeg. PWP voelde ik dan wel weer. Zal wel persoonsgebonden zijn:o

noxipro is voor alpha's :)

:jk: ziet er prima uit hoor :)

Hahaha, collega van me had exact het zelfde met die Noxipro man. Leipe zooi, knallen maar.

Nette training btw.

dat hele zakje zijn 2 servings he, als je teveel neemt word je volgens mij ook niet helemaal goed. Ik neem steeds 1 scoop en knal er als een malle op

Hahaha, collega van me had exact het zelfde met die Noxipro man. Leipe zooi, knallen maar.

Nette training btw.
Hehe:p Gewichten zijn vrij laag vooral die dumbbell presses, als je kijkt dat ik sinds begin december serieus bezig ben.

dat hele zakje zijn 2 servings he, als je teveel neemt word je volgens mij ook niet helemaal goed. Ik neem steeds 1 scoop en knal er als een malle op

Ja, had ook maar de helft genomen ;) Hoor van veel mensen dat het echt fijn spul is. Ik kreeg van PWP wel een behoorlijk energie boost. Zal wel persoonsgebonden zijn :)

gewichten zeggen niks, staar je daar niet blind op!

Kerel, ik begon ook met 18 kg, duurde ook maanden voordat omhoog ging, ben nu 11 maanden bezig en mijn werksets zijn ook nog niet bijzonder. Komt allemaal wel.

hehe, vast wel :)

Terug
Naar boven