- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed eten en zo knallen, thats how the shit works
Have fun met trainen en snacken dude

Hmm...vervelend man! Zie steeds vaker rugklachten voorbij fietsen hier op DBB!hehe thx
Training ging niet echt lekker, pijn in me onderrug al voordat ik begon.
1x5 110kg deadlift gedaan. Toen maar beetje gepomp met 90kg. Had ook vrij weinig kracht in me rug. Voel het nu af en toe steken.
Triceps gingen wel redelijk goed, niet verhoogd in kilo's, volgende week ga ik de oefeningen wel wat hoger pakken![]()

Ja, beter keer rustig trainen, en dan volgende keer weer normaal dan een blessure oplopen

Haha ja echt he. Hoop dat het op benendag weer voorbij isHmm...vervelend man! Zie steeds vaker rugklachten voorbij fietsen hier op DBB!
Take care maat!![]()
Ik heb nu 2 weken toetsweek.. Zullen we anders een keer na de toetsen samen trainen?
Kan idd beter ff rustig aan doen als het niet gaat met de rug
Volgende keer beterW000tttOok al last van je rug, ik ook man en het is echt zwaar irritant
Hopelijk knap je sneller op dan mijn rug want ik heb al 2 weken een handicap zo wat betreft deadlifts, squats en sommige andere oefeningen
Jij ook sterkte he!hehe mag 't wel hopen. Ik heb meer af en toe een steek.. Het is heel plaatselijk links in me onderrug. Misschien verkeerd gelegen in me slaap ofzoJij ook sterkte he!
nu weer hopen op volgende week hha 
hmm zal eens naar wat oefeningen kijken, thxals het weer beter gaat met je rug gewoon extra aandacht aan je core bestedendat ondersteunt je rug
![]()

Komt voor elkaar!Haha ja echt he. Hoop dat het op benendag weer voorbij isIk heb nu 2 weken toetsweek.. Zullen we anders een keer na de toetsen samen trainen?
![]()

kj dan

Bevalt me wel goed, 2x per dag warm eten
hehe ja probeer ik, maar me knieen bewegen licht naar voren, maar gaan net niet over me tenen heen. Thx, gewichten met de schouders beginnen te komen. Zijn nog steeds vrij laag..

Hij gaat lekker MHL!Lukt het een beetje met de squats?

Ik zou nog even een weekje die 30 kg blijven doen kerel... Nooit te snel te zwaar willen gaan, dat kost je blessures