XXL Nutrition

mhl92's log, op weg naar ??

Goed eten en zo knallen, thats how the shit works:)

Have fun met trainen en snacken dude

• Topic Starter Topic Starter
Goed eten en zo knallen, thats how the shit works:)

Have fun met trainen en snacken dude

hehe thx:cool:

Training ging niet echt lekker, pijn in me onderrug al voordat ik begon.
1x5 110kg deadlift gedaan. Toen maar beetje gepomp met 90kg. Had ook vrij weinig kracht in me rug. Voel het nu af en toe steken.

Triceps gingen wel redelijk goed, niet verhoogd in kilo's, volgende week ga ik de oefeningen wel wat hoger pakken:)

Jammer maar verstandig kerel!

hehe thx:cool:

Training ging niet echt lekker, pijn in me onderrug al voordat ik begon.
1x5 110kg deadlift gedaan. Toen maar beetje gepomp met 90kg. Had ook vrij weinig kracht in me rug. Voel het nu af en toe steken.

Triceps gingen wel redelijk goed, niet verhoogd in kilo's, volgende week ga ik de oefeningen wel wat hoger pakken:)
Hmm...vervelend man! Zie steeds vaker rugklachten voorbij fietsen hier op DBB!

Take care maat!:D

Kan idd beter ff rustig aan doen als het niet gaat met de rug

Jammer maar verstandig kerel!
Ja, beter keer rustig trainen, en dan volgende keer weer normaal dan een blessure oplopen:D
Hmm...vervelend man! Zie steeds vaker rugklachten voorbij fietsen hier op DBB!

Take care maat!:D
Haha ja echt he. Hoop dat het op benendag weer voorbij is:) Ik heb nu 2 weken toetsweek.. Zullen we anders een keer na de toetsen samen trainen?:cool:

Kan idd beter ff rustig aan doen als het niet gaat met de rug

jup:) Volgende keer beter

W000ttt ??? Ook al last van je rug, ik ook man en het is echt zwaar irritant :(
Hopelijk knap je sneller op dan mijn rug want ik heb al 2 weken een handicap zo wat betreft deadlifts, squats en sommige andere oefeningen

W000ttt ??? Ook al last van je rug, ik ook man en het is echt zwaar irritant :(
Hopelijk knap je sneller op dan mijn rug want ik heb al 2 weken een handicap zo wat betreft deadlifts, squats en sommige andere oefeningen

hehe mag 't wel hopen. Ik heb meer af en toe een steek.. Het is heel plaatselijk links in me onderrug. Misschien verkeerd gelegen in me slaap ofzo:) Jij ook sterkte he!

hehe mag 't wel hopen. Ik heb meer af en toe een steek.. Het is heel plaatselijk links in me onderrug. Misschien verkeerd gelegen in me slaap ofzo:) Jij ook sterkte he!

Jup, ik hoopte eigenlijk dat het vorige week voorbij was maarja :( nu weer hopen op volgende week hha :P

als het weer beter gaat met je rug gewoon extra aandacht aan je core besteden :) dat ondersteunt je rug :)

als het weer beter gaat met je rug gewoon extra aandacht aan je core besteden :) dat ondersteunt je rug :)
hmm zal eens naar wat oefeningen kijken, thx:)

Mjah volgende probleem doet zich al voor:mad:

Na half uurtje gestop met tennis. Heel veel pijn in scheenbeen ( heb dit al paar weken, af en toe) net of er een mes in word gestoken. Geen idee wat het is. Hopelijk geen zenuwpijn, beenvliesontsteking oid. Hmm, morgen wel of niet me benen gaan trainen.. Heb er nog geen last van gehad tijdens het trainen van me benen, alleen na het voetbal en tennis..

Hey......

Ik zie dat er gedate wordt hier:)

kj dan:rolleyes:

Hey......

Ik zie dat er gedate wordt hier:)

haha, marvin was hier vorige week zondag om te sporten:cool:

Vandaag benen en schouders. Pittige training, ben niet helemaal zeker van me squat techniek. Marvin zei vorige week dat ik me knieen iets teveel naar voren liet komen. Dus vooral op de techniek gelet, maar ik vind het vrij lastig om nog maar naar achter te gaan, en dan me evenwicht behouden.

Squat: Geen idee hoeveel hoevaak: 70kg
Single leg extensions: 2x8 35kg 1x8 37,5kg.
Leg curl: 3x8 60kg
Leg press 3x8 120kg ( vorige keer was 100/110kg volgens mij)
Standing calve raises: 4x8 70kg ( auw auw auw)

MP: 3x8 30kg ( vrij makkelijk )
Lateral raise 3x8 8kg+om het af te maken 1 setje cable side raises pompen
Rear lateral raise 3x8 7kg

Schouders zaten goed vol. Benen uiteindelijk ook wel, ondanks het slechte squatten.

Zometeen rijst eten:D Bevalt me wel goed, 2x per dag warm eten:D
Dinsdag hopelijk VPR op BP zetten

reet goed naar achter duwen :)

lekker training makker ;)

reet goed naar achter duwen :)

lekker training makker ;)
hehe ja probeer ik, maar me knieen bewegen licht naar voren, maar gaan net niet over me tenen heen. Thx, gewichten met de schouders beginnen te komen. Zijn nog steeds vrij laag..:rolleyes:

Hij gaat lekker MHL!:D Lukt het een beetje met de squats?

Hij gaat lekker MHL!:D Lukt het een beetje met de squats?

hehe zeker, vorige week was die 30kg MP echt afzien. Nu ging die eigenlijk redelijk soepel. Even kijken of ik volgende week ga verhogen of nog 1 weekje 30kg pak.
Squats gaan, ik weet niet precies of ik het goed doe. Me broer zegt wel dat me knieen iets naar voren gaan maar niet over mijn tenen. Alleen voor mijn gevoel fl**ker ik naar achter als ik nog meer met me ass naar achter ga :rolleyes:

Ik zou nog even een weekje die 30 kg blijven doen kerel... Nooit te snel te zwaar willen gaan, dat kost je blessures

Terug
Naar boven