XXL Nutrition

mhl92's log, op weg naar ??

• Topic Starter Topic Starter
Zoals ik al had gezegd..kijk uit met black cats..sommige mensen reageren hier vrij heavy op!

Voor vrijwel alle pre-workouts geld een betere werking als je ze op nuchtere maag neemt..hoewel er natuurlijk ook over geschreven wordt dat je voor de training carbs en eiwitten moet nemen...

Ik denk dat ideaal dan is als je bijvoorbeeld 16:00uur traint om je PWO meal rond 14:50uur naar binnen te schuiven en dan de Pre workout rond 15:30..

hmm, ik heb morgen hele dag vrij dus kan dit wel redelijk inplannen als ik de wekker zet.
En heb 4 pillen black cats. Staat aanbevolen 2 pillen. Anders neem ik er eerst 1, en als dat niet werkt 2. En die ene die over blijft neem ik wel mee naar fantasy island:o

Edit: Heb ine mine mutte gedaan, en het is Xtreem Nox Pump geworden voor morgen

Laatst bewerkt:
Die XXL trainingsdag lijkt me wel vet, voel me alleen nog te ecto om te gaan.. En om nou in je 1tje te gaan :o. Gaan er veel van jullie wel heen?
Misschien als er nog een keer zo'n dag komt dat ik wel ga :D

Die XXL trainingsdag lijkt me wel vet, voel me alleen nog te ecto om te gaan.. En om nou in je 1tje te gaan :o. Gaan er veel van jullie wel heen?
Misschien als er nog een keer zo'n dag komt dat ik wel ga :D

Lul eens ff niet zo raar man, je bent nooit te ecto! Iedereen is ooit begonnen man! Pump up your self a steam!

Lul eens ff niet zo raar man, je bent nooit te ecto! Iedereen is ooit begonnen man! Pump up your self a steam!

hehe i know:p maar om nou in zo'n zaal met pro bb'ers te gaan staan :o
Misschien volgende keer.. Kunnen we misschien met meerdere mensen samen gaan :D

black cats? wat is dat dan.. wat zit erin? Ik geloof verder niet zo in de werking van pre workout supps. Ik heb er een aantal geprobeerd maar tot dusver nog geen positieve ervaringen. Wel had ik de eerste x dat bsn no explode gebruikte wel een flinke boost gekregen, hoewel dit alleen de eerste shake van heel de pot was :(

hehe i know:p maar om nou in zo'n zaal met pro bb'ers te gaan staan :o
Misschien volgende keer.. Kunnen we misschien met meerdere mensen samen gaan :D

Jammer man, ik ga zeker, trainings buddy gaat mee, die is 2 x zo buff als mij... haha. Ik ga ook niet opvallen daaro.

black cats? wat is dat dan.. wat zit erin? Ik geloof verder niet zo in de werking van pre workout supps. Ik heb er een aantal geprobeerd maar tot dusver nog geen positieve ervaringen. Wel had ik de eerste x dat bsn no explode gebruikte wel een flinke boost gekregen, hoewel dit alleen de eerste shake van heel de pot was :(
Ja ze zeggen ook heel vaak afwisselen van pwo. Black cats had ik ook nog nooit eerder van gehoord, zelfde als motivate.
Black cats valt volgens mij niet onder de catogerie pwo
Dit staat er als beschrijving op de B&F site
Voordelen Applied Nutriceuticals Black Cats

• Onderdrukt zowel de eetlust als de lekkere trek
• Verhoogt de hoeveelheid van een belangrijk vetverbrand hormoon (HSL)
• Verhoogt de hoeveelheid kcal die je verbrandt op een dag
• Lekkere energie lift die tot 8 uur aanhoudt zonder scherpe kantjes (nerveus gevoel)
• Werking neem geleidelijk af (geen crash)
• Perfect geschikt om productiever te werken of harder te trainen
• Verhoogt de concentratie
• Stimuleert een goed humeur
• Stimuleert de vetverbranding
• Helpt de huid strakker te maken

Jammer man, ik ga zeker, trainings buddy gaat mee, die is 2 x zo buff als mij... haha. Ik ga ook niet opvallen daaro.
Hehe nice, vertel maar hoe het was. Volgende keer ga ik denk ik wel mee:cool:

Ik ga volgende keer ook naar de XXL meet! Deze keer sla ik over!

ben benieuwd, laat maar weten wat je ervan vond!

training van vandaag even verplaatst naar morgen.. Last van redelijk wat hoofdpijn, en dat is niet fijn bij deadliften:) Hopelijk ben ik morgen beter

zou ik ook maar doen anders spat je hoofd uit elkaar :roflol:

Beterschap maat.:)

:haha:
Migraine is een b*ch, heb 't van me opa. Voelde het gister langzaam opkomen, wss vandaag pieken.. is mee gevallen. Wat asperines hebben geholpen. Hopelijk is het morgen wel helemaal weg:)
Migraine is inderdaad een b*ch..geen last van zelf, maar het zit wel in de familie! Sterkte MHL!

hoe gaat tie vandaag?

Migraine is inderdaad een b*ch..geen last van zelf, maar het zit wel in de familie! Sterkte MHL!
Ja heb soms periodes waar ik echt geen licht kan verdragen, is meestal 1/2 dagen. Thx vandaag helemaal beter, voelde me weer goed, ook getraind

gaat weer helemaal 100% Thx!

Vandaag getraind, ging wel lekker.
PWO van B&F geprobeerd. Echt ****ing vies, en merkte er niet echt wat van, alleen heel, heel veel zweet en stank:D
Elke keer als ik me rug train voel ik alleen een pomp in me onderrug, nooit echt in me lats/bovenrug :mad:

Deadlift:
8x50kg
8x70kg
4x90kg
Werksets
5x100kg
5x110kg ( laatste keer was halve fail)
5x100kg ( volgende keer ga ik gewoon voor de 3x5 105kg)

BOR 2x8 55kg 1x8 60kg
Seated row 3x8 45kg

Normaal doe ik nu pulldown machine, maar ik had filmpje gezien van dat je dat los doet. Dus ging die maar even testen. Beetje met 20/30kg.
Wide grip pulldown: 3x8 45kg ( toen voelde ik voor het eerst dat me lats echt helemaal vol zaten)

Triceps:
CGBP: 1x8 42,5kg 2x8 45kg ( wel laag in vergelijking met me BP.. kan volgende keer wel hoger)
Lying triceps extensions: 3x8 25,5kg
One arm reverse grip 3x8 7,5kg

Triceps zaten wel redelijk vol. Elke training gewoon blijven verhogen die gewichten:D
Het is nu 1 april dus wil even een kleine vergelijking maken qua gewicht...

Mijn 1ste post was op 12 januari, toen woog ik 82kg. Heb er ongeveer in de tussentijd 3 weken uitgelegen door me pols. Dus eigenlijk is het iets meer dan 2 maand. Weeg nu 86kg, en vet% is gelijk gebleven. Ben ik hier tevreden mee.. niet echt. Heb sinds vorige week ook me kcal wat omhoog geschroeft en me eiwitten. Hopelijk haal ik me 1ste doel 90kg nu wat sneller:rolleyes:

Nice train en lekker man, 4 kilotjes gepakt!

zo'n 2 kg per maand, moet je tog wel tevreden mee zijn, je BF is immers niet verhoogd! gewoon je schema aanhouden maar wel ff op je huidige gewicht aanpassen. Gaat goed!

Gaat goed hiero, nice.:)

Terug
Naar boven