MuscleMeat

mhl92's log, op weg naar ??

• Topic Starter Topic Starter
Nice train en lekker man, 4 kilotjes gepakt!
:D Thx, krap 4 kg's had gehoopt op iets meer maargoed:rolleyes:

zo'n 2 kg per maand, moet je tog wel tevreden mee zijn, je BF is immers niet verhoogd! gewoon je schema aanhouden maar wel ff op je huidige gewicht aanpassen. Gaat goed!
Mjah ben net begonnen, dus had gehoopt op 5/6kg. Maar ik mag ook zeker niet klagen:D Hoe gaat 't met jou dan? nu je niet meer logt?:) Nog lekker gemotiveerd en alles?

thx bro:D

Sinds tijden weer eens een heerlijke spierpijn in me rug:D Voelt goed.
Vandaag even hard leren ondanks het mooie weer :( Heb maandag 3 toetsen, als ik nu even flink leer kan ik morgen gewoon me benen en schouders pakken:D

Niet zo beste training gehad. Squatten gaat gewoon qua techniek slecht, krijg die knieen niet goed. Ben ook maar gestopt en de andere oefeningen wat zwaarder gedaan.

Benen:
Single leg extesnions 2x8 37,5 1x8 40kg PR
Leg curl 3x8 60kg
Leg press 2x8 130kg PR 1x8 120kg
Standing calve raise: 4x8 70kg

Schouders
MP 3x8 32,5 PR
Cable side raises 3x8 3x,75kg +1x lateral raise 9kg
Rear lateral raise 3x8 8kg.

Was echt boos omdat 't squatten slecht ging.. Als ik in de smith squat krijg ik veel last van me onderrug :o

Ik lees 3 rep PR's en dan zeg jij niet zo beste training gehad.... You mad?

Niet zo'n heel slechte training idd met 3 pr's.:)

PR beest!:D:D:D

Jow MHL,

Is er echt niemand in de gym die jou even kan vertellen hoe je die squat onder de knie krijgt..? Anders ga ik het wel weer proberen...;) Misschien even aan mijn instructeur vragen om wat tips te krijgen voor de juiste squathouding!

Jow MHL,

Is er echt niemand in de gym die jou even kan vertellen hoe je die squat onder de knie krijgt..? Anders ga ik het wel weer proberen...;) Misschien even aan mijn instructeur vragen om wat tips te krijgen voor de juiste squathouding!

Denk niet dat iemand echt goed is in squatten bij mij.
Ben nu gewoon thuis aan het oefenen voor de spiegel etc. Alleen dit is allemaal zonder stang met gewichten. Hopelijk krijg ik het binnenkort een keertje onder de knie. Anders kunnen we nog wel keer afspreken;) txh!:)

ik zou dan wel iets van een stok of stang op je rug doen. geeft veel meer houding.

het beste is gewoon lekker oefenen met gewicht en een spotter die de techniek kent

ik zou dan wel iets van een stok of stang op je rug doen. geeft veel meer houding.

het beste is gewoon lekker oefenen met gewicht en een spotter die de techniek kent
Inderdaad! De barbell forceert je ook wel in de juiste houding!

zal eens kijken wat ik thuis kan vinden, misschien ben ik zonder dat ik het weet bang om achterover te vallen ofzo.. Ga gewoon flink oefenen:D

zal eens kijken wat ik thuis kan vinden, misschien ben ik zonder dat ik het weet bang om achterover te vallen ofzo.. Ga gewoon flink oefenen:D

bezem :cool:

anders gewoon vids maken op dbb posten en de experts zullen even hun commentaar geven

mjah ik weet wel wat ik fout doe, alleen geen idee hoe ik me reet nog meer naar achter kan drukken. voor mijn gevoel doe ik dit al.. alleen mijn knieen gaan naarvoren, en soms zelfs over mijn tenen heen, en dat is natuurlijk niet de bedoeling;)

mjah ik weet wel wat ik fout doe, alleen geen idee hoe ik me reet nog meer naar achter kan drukken. voor mijn gevoel doe ik dit al.. alleen mijn knieen gaan naarvoren, en soms zelfs over mijn tenen heen, en dat is natuurlijk niet de bedoeling;)

ik zeg altijd:
-rug recht
-bekken kantelen
-borst vooruit
-reet naar achteren
-voeten op schouder breedte en iets naar buiten
-kijk vooruit

Sanne die naast je staat en kei hard schreeuwt, KONT NAAR ACHTERUUUHHH, werkt ook:)

getraind op no370 van B&F ( sample)
Merkte vrij weinig, toen ik trap van sportschool afliep wel tintelingen in me armen. Maar was ook constant aan het gapen, kracht merkte ik niet veel verschil.
Was bang voor een slechte training aangezien ik nog maar 2 maaltijden op heb, baal echt van mijn eet motivatie vandaag, had totaal geen zin in eten ( nog steeds niet)

De training viel opzich reuze mee:)

BP 5x5 62,5 VPR ( vorige keer had ik laatste 2x spot nodig, nu niet)
Incline dumbbell press 3x8 20kg
Dumbbell press 3x8 22kg VPR :yarly:
Standing cable fly's 3x8 7,5kg per hand ( heavy cables, met 10 vlieg ik naar achter)

Biceps:
Ez-bar curl: 3x8 30,5kg PR
Incline dumbbell curl: 3x8 12kg VPR :yarly:
En om het af te maken 1 setje 21'en met 18kg.

Nou hopen dat morgen mijn eetlust weer normaal is:D

Klasse kerel.... PR hier PR daar, je gaat lekker.

Terug
Naar boven