- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Almelowaar train je? anders gaan we een keer samen trainenwellicht dat ik je wat kan helpen
![]()
Samen trainen kan altijd ook voor de fun
Ja zal eens kijke, thxFilmpje maken dan kunnen de experts hier wellicht beoordelen wat je fout doet?

)
) 1x8 22kg ( burn) 1x8 20kg(auw)

thx bro!
Healthcity almeloHehe, komt vanzelf weljaloers op je BP![]()
goed dat je motivatie weer terug is, had ik ook vorige week geen zin in om te loggen of andere logs te checken haha ..

Ja, alleen begin voelde ik licht me linker schouder maar daarna niet meer, zat idd beste pomp in me borstFoei, nette serie op de bench man! Je borst moet vol hebben gezeten!
. Die doelstelling van 1x80kg kunnen drukken, voor het einde van 2011, was misschien een beetje makkelijk
Was wel heel laat wakker, dus eten vandaag is niet optimaal 

Jij traind meestal vrij vroeg toch?Ik was ook te laat wakker maar toch is de training goed gekomen.
Kijk maar uit met je schouder, mijn schouder en benchen hebben ook altijd ruzie. Sucks
Ja, toen ik die pijn voelde dacht ik meteen, justbart heeft dat ook
Hehe, thx! Kloptsucces
heb gestemd voor je maar ziet er niet zo best uit![]()

Hmm wij hadden volgens mij geen v-gripja hoor. in de gym waar ik voorheen trainde, ramde ik hem in een hoek, DB op het uiteinde. anders heb je kans dat je de stang tussen je ballen krijgt gelanceerd. en dan met een v-grip

In dat geval kan je beter sochtends gaan jaJa normaal train ik altijd in de ochtend tussen 9 en 12, omdat ik veelal avonddienst moet werken. Ik heb in de ochtend meer energie maar minder kracht maar vind het toch lekkerder trainen dan.
Nou eerlijk, als je schouder dezelfde problemen gaat geven met benchen als wat ik heb... ben je klaar mee. Ik hoop gewoon dat het keer goed komt zodat ik weer omhoog kan met benchen. Zo lang dat niet gebeurd dan maar wat meer reps met safe gewicht.
Idd gewoon safe blijven doen

Thx!, ga die kickbacks denk ik maar eens proberenMooie training weer maat! Ga even denken over de tricep oefeningen
Edit: kan even niet meer vinden dan kickbacks, single arm dumbbell extentions en alles met cables met 1 arm...single arm smith press..ehm..
kickbacks met dumbbells of cablestation vind ik wel prettig.

Thx!, ga die kickbacks denk ik maar eens proberen
Zie bovenstaande
Single push down doe ik nu, alleen vind ik niet echt een ideale oefening..
Thx allemaal!![]()

thx