XXL Nutrition

mhl92's log, op weg naar ??

Filmpje maken dan kunnen de experts hier wellicht beoordelen wat je fout doet?

• Topic Starter Topic Starter
waar train je? anders gaan we een keer samen trainen ;) wellicht dat ik je wat kan helpen :)
Almelo;) Samen trainen kan altijd ook voor de fun;)

Filmpje maken dan kunnen de experts hier wellicht beoordelen wat je fout doet?
Ja zal eens kijke, thx :)

Ten eerste sorry dat ik de laatste tijd niet echt actief ben geweest in jullie logs, lees en volg jullie wel alleen heb niet echt te tijd om constant te reageren;)

Motivatie is weer terug ook om te eten, voel me weer mentaal goed:D
Voelde me vandaag wel super klein in de sportschool, waren echt 4/5 grote lui aan het trainen, was wel vet om te zien:)

Vandaag een sample XTREME NOX PUMP gebruikt, wie vond dat pwp van b&f shop vies vond, mag dit eens proberen. Dit zag eruit als diaree, echt een poep kleur, en de smaak was ook niet veel beter dan dat. Werd er echt goed misselijk van..
Merkte niks qua energieboost oid, wel redelijke krachtstoename:)

BP:
8x30kg
8x40kg
8x55kg
5x65kg
5x65kg
5x65kg
5x65kg (laatste hele lichte spot:mad:)
5x65kg (4de lichte spot, 5de keer "zware spot) Vorige keer kon ik net 5x5 62,5kg dus vond het wel netjes.

Incline dumbbell press: 2x8 22kg 1x8 20kg
Dumbbell press 1x8 24kg PR ( koek was op:() 1x8 22kg ( burn) 1x8 20kg(auw)
Cable fly's 3x8 7,5kg per hand

Biceps:
EZ-bar curl 3x8 33kg PR!:)
Curlzzzz: 3x8 12kg ( vrij strikt, goede pomp)

Al met al goede training, motivatie is weer terug. Lekker knallen weer!:D

goede bp makker :)

welke gym train je dan?

jaloers op je BP :o
goed dat je motivatie weer terug is, had ik ook vorige week geen zin in om te loggen of andere logs te checken haha ..

Foei, nette serie op de bench man! Je borst moet vol hebben gezeten!

goede bp makker :)

welke gym train je dan?
thx bro!:D Healthcity almelo

jaloers op je BP :o
goed dat je motivatie weer terug is, had ik ook vorige week geen zin in om te loggen of andere logs te checken haha ..
Hehe, komt vanzelf wel:D

Foei, nette serie op de bench man! Je borst moet vol hebben gezeten!
Ja, alleen begin voelde ik licht me linker schouder maar daarna niet meer, zat idd beste pomp in me borst:D

Vandaag ook in tussenuurtje even op school fitness gedaan. Beetje kloten, maar drukte wel vrij makkelijk rond de 70kg, 5 of 6x. Vrij raar:P. Die doelstelling van 1x80kg kunnen drukken, voor het einde van 2011, was misschien een beetje makkelijk:p

Ik was ook te laat wakker maar toch is de training goed gekomen.

Kijk maar uit met je schouder, mijn schouder en benchen hebben ook altijd ruzie. Sucks

succes ;)

heb gestemd voor je maar ziet er niet zo best uit :(

Ik was ook te laat wakker maar toch is de training goed gekomen.

Kijk maar uit met je schouder, mijn schouder en benchen hebben ook altijd ruzie. Sucks
Jij traind meestal vrij vroeg toch?:D Ja, toen ik die pijn voelde dacht ik meteen, justbart heeft dat ook:p

succes ;)

heb gestemd voor je maar ziet er niet zo best uit :(
Hehe, thx! Klopt:p

Kan je trouwens met een gewone stang T bar rows doen?

ja hoor. in de gym waar ik voorheen trainde, ramde ik hem in een hoek, DB op het uiteinde. anders heb je kans dat je de stang tussen je ballen krijgt gelanceerd. en dan met een v-grip

nette training

Ja normaal train ik altijd in de ochtend tussen 9 en 12, omdat ik veelal avonddienst moet werken. Ik heb in de ochtend meer energie maar minder kracht maar vind het toch lekkerder trainen dan.

Nou eerlijk, als je schouder dezelfde problemen gaat geven met benchen als wat ik heb... ben je klaar mee. Ik hoop gewoon dat het keer goed komt zodat ik weer omhoog kan met benchen. Zo lang dat niet gebeurd dan maar wat meer reps met safe gewicht.

ja hoor. in de gym waar ik voorheen trainde, ramde ik hem in een hoek, DB op het uiteinde. anders heb je kans dat je de stang tussen je ballen krijgt gelanceerd. en dan met een v-grip
Hmm wij hadden volgens mij geen v-grip:o

:roflol:

Ja normaal train ik altijd in de ochtend tussen 9 en 12, omdat ik veelal avonddienst moet werken. Ik heb in de ochtend meer energie maar minder kracht maar vind het toch lekkerder trainen dan.

Nou eerlijk, als je schouder dezelfde problemen gaat geven met benchen als wat ik heb... ben je klaar mee. Ik hoop gewoon dat het keer goed komt zodat ik weer omhoog kan met benchen. Zo lang dat niet gebeurd dan maar wat meer reps met safe gewicht.
In dat geval kan je beter sochtends gaan ja;) Idd gewoon safe blijven doen

Vandaag rug en triceps:
Heeft iemand trouwens nog een lekkere oefening voor triceps die je 1 handed doet?

Deadlift: 3x5 110kg VPR
BOR 3x8 60kg ( heel pittig)
Seated Row 3x8 45kg ( zwaar)
WG pulldown 3x8 45kg Voel deze toch meer in me triceps dan lats/rug, misschien maar weer de machine versie pakken :o

CGBP: 3x8 47,5kg VPR
Lying tricep extensions: 3x8 25,5kg
One arm pushdown 2x8 10kg PR 1x8 7,5kg

Redelijk goede training:D

Mooie training weer maat! Ga even denken over de tricep oefeningen;)

Edit: kan even niet meer vinden dan kickbacks, single arm dumbbell extentions en alles met cables met 1 arm...single arm smith press..ehm..

Laatst bewerkt:
kickbacks met dumbbells of cablestation vind ik wel prettig.

DB overhead ext
single push down
DB kickback

Mooie training weer maat! Ga even denken over de tricep oefeningen;)

Edit: kan even niet meer vinden dan kickbacks, single arm dumbbell extentions en alles met cables met 1 arm...single arm smith press..ehm..
Thx!, ga die kickbacks denk ik maar eens proberen

kickbacks met dumbbells of cablestation vind ik wel prettig.

Zie bovenstaande:D

DB overhead ext
single push down
DB kickback

Single push down doe ik nu, alleen vind ik niet echt een ideale oefening..

Thx allemaal!:)

Terug
Naar boven