AndroidHealthClinic

mhl92's log, op weg naar ??

Gecondoleerd nog man!

• Topic Starter Topic Starter

jij ook bedankt :)

Toch nog even snel wezen trainen. Training van ongeveer 25minuten.
Was nogal lichtelijk geirriteerd, stond 1 of andere ecto ( sniperx? leek die echt op?) BOR te doen met 10kg en row met 8kg ofzo. En elke keer maar weer flexen in de spiegel en alles. Vreselijk irritant, wou er bijna naast gaan staan.
Maargoed hele korte training, korte reps. De 80kg BP is misschien beetje laag gegrepen voor eind 2011.

2 w-up setjes.
1x5 60kg 1x5 65kg 1x5 67,5kg
Incline DB press 3x8 18kg
machine press ding voor borst 60kg tot failure.

Barbell curl 3x8 28kg
Preacher curl 3x8 23kg.

niet slecht ondanks dat ik zo slecht heb gegeten vandaag en gister

donderdag volgende training

Vanochtend weer op nuchtere maag gewogen 84,6kg. Hou vanaf nu dus maar aan dat mw BW 84kg is. Dat is dus 2,3kg in ongeveer 1 maand. Geen slecht resultaat.

gister pols gescheurd of gebroken.. eerst een week in het gips, dan verder kijken. hopelijk val ik niet teveel terug. Baal er echt ****ing veel van

oh dude. hoe doe je dat?!

nja beterschap! beter kan je binnen een weekje of 2 week aan de slag. en anders alleen maar benen en kuiten doen :P

voetbal, kwam verkeerd terecht, wou eerst doorgaan, maar viel bijna flauw.. toen na 2 uur kreeg ik te horen wat het was. vanaf nu ga ik 1x ipv 2x per week voetballen.

zie nou wel. voetbal is slecht voor je.

alle redenen waarom voetbal een rotsport is heb ik volgens mij voorbij horen komen xd

:fuu::sl*t:
:jk:

nu kan k wel me beentjes pakken en me boven lichaam niet. benen lopen toch achter

Killer wheels here comes mhl!:D

word nu toch echt sjaggie, let niet meer op het eten, mis het trainen.. hmm what to do???

Terug
Naar boven