XXL Nutrition

mhl92's log, op weg naar ??

• Topic Starter Topic Starter
morgen naar het ziekenhuis, spannend!
Niet heel erg op me voeding gelet afgelopen tijd, wil mijn gewicht ook niet weten. Hopelijk mag het gips er af :).

al naar het ziekenhuis geweest?

:rocknana::rocker2::hedbang::banana::evilnana:HopHop. Gips eraf
Mag alleen 3/4 weken niet sporten van de dokter :fuux:
Morgen dus benen trainen en misschien me schouders. Kan niet wachten:wl:

:rocknana::rocker2::hedbang::banana::evilnana:HopHop. Gips eraf
Mag alleen 3/4 weken niet sporten van de dokter :fuux:
Morgen dus benen trainen en misschien me schouders. Kan niet wachten:wl:

je had tegen de doc moeten zeggen:
aint no thing that heavy squats cant cure

Haha :P
Ik denk dat het meest verstand is om Morgen niet te zwaar tegaan. Dinsdag hard en donderdag hard ( alleen benen en kuiten ). En dan zaterdag weer Benen en schouders.. en dan weer mijn schema oppakken. Of zou dit een overkill worden voor me benen?:)

Haha :P
Ik denk dat het meest verstand is om Morgen niet te zwaar tegaan. Dinsdag hard en donderdag hard ( alleen benen en kuiten ). En dan zaterdag weer Benen en schouders.. en dan weer mijn schema oppakken. Of zou dit een overkill worden voor me benen?:)

je moet niet elke dag volle 100% erin gaan nee. vandaag ga ik ook rustig mn benen doen. ik moet overmorgen een survivalrun doen... en geen zin om met spierpijn hem te lopen :D

Hmm.

Dus denk dat het beste is.
Zaterdag: Rustig de benen niet teveel gewicht. 10 reps.
Dinsdag gewone gewichten, squatten met 5x5 en rest 3x8
Donderdag Zelfde als zaterdag
Zaterdag: Oude schema weer oppakken.

kan :)

vandaag weer eens getraind :O

Kon niet squatten, deed verschikkelijk veel pijn :(
Gewichten zet ik er niet bij deden er ook niet echt toe vond ik zelf.

Leg press 3x10
Leg extensions 3x10
single leg extensions 3x10
leg curl 3x10

En wat abs werk.

Voelde toen ik van de trap afliep me benen behoorlijk branden.
Moet maar ff kijken of ik dinsdag ga trainen. Aangezien ik die squat er eigenlijk wel bij wil hebben..

Rustig aan he!

heb ook besloten om dinsdag niet te gaan trainen. Merk dat mijn pols per dag veel vooruit gaat, hoop dat ik donderdag gewoon kan trainen met pols erbij. Zit nu ook aan een kuurtje anika misschien dat dat er voor zorgt dat ik zo snel herstel:rolleyes:

Heb net 2 foto's gemaakt van me rug. Zijn niet spectaculair. En in de spiegel ziet ik ook iets meer definitie. Komt wss vnv erop.

ik wacht af

--

Laatst bewerkt:
Lage lat aanhechting:D Kan uiteraard nog wel een pak massa op..maar daar ben je vast mee bezig..;)

Lage lat aanhechting:D Kan uiteraard nog wel een pak massa op..maar daar ben je vast mee bezig..;)

is dat positief of negatief? een lage aanhechting? En ik ben idd pas 2 maand serieus bezig. Dus die massa gaat ook zeker nog komen. Eind 2011 Hoop ik toch wat meer massief te zijn:D

goed onderweg. lekker doorzetten :)

is dat positief of negatief? een lage aanhechting? En ik ben idd pas 2 maand serieus bezig. Dus die massa gaat ook zeker nog komen. Eind 2011 Hoop ik toch wat meer massief te zijn:D
Ik vind het positief! Heb zelf een hoge aanhechting en vind dat je met een lage aanhechting een vollere grotere rug kan kweken!:thumbs:

Terug
Naar boven