XXL Nutrition

Michieln's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Prima chest/tri training toch!

• Topic Starter Topic Starter
Know that feeling bro! Haha, helaas blijven dat vaak maar bij momentjes.

Hoeveel procent ben je nu ongeveer gezakt?

Van (naar schatting) kleine 16% tot ergens tussen de 11 en 12% oid. Mijn doel was begin juli ergens tussen de 10 en 11% staan en dat gaat prima lukken denk ik.

Prima chest/tri training toch!

Thx man! Ja deze set-up voelt heerlijk! Lekkere pomp altijd

Van (naar schatting) kleine 16% tot ergens tussen de 11 en 12% oid. Mijn doel was begin juli ergens tussen de 10 en 11% staan en dat gaat prima lukken denk ik.

Goede progressie sowieso so far, maar dat doel haal je met gemak ;)
Gewoon doorgaan zoals je bezig bent en dan ben je daar in no time.
Hoe vordert het voor de rest met je kracht blijft deze gelijk of neemt het zelfs nog toe?

Goede progressie sowieso so far, maar dat doel haal je met gemak ;)
Gewoon doorgaan zoals je bezig bent en dan ben je daar in no time.
Hoe vordert het voor de rest met je kracht blijft deze gelijk of neemt het zelfs nog toe?
Thx bro!

Kracht is nu al 3 maanden lang eigenlijk exact hetzelfde haha, soms een repje extra hier en daar.
RDL en leg press ff terug gegaan in gewicht om daarna weer op te bouwen en zelfs daarbij geen enkel verschil, bij de RDL zelfs het idee dat ik iets sterker geworden ben daardoor. Zit ook eigenlijk maar 3 dagen heel laag in kcal. Heb twee zaterdagen ook laag in kcal gezeten en toen had ik de week daarna trouwens gelijk een gigantisch gewichtsverlies meteen (1 kg vs 0,5 kg normaal gesproken ofzo :p).

Thx bro!

Kracht is nu al 3 maanden lang eigenlijk exact hetzelfde haha, soms een repje extra hier en daar.
RDL en leg press ff terug gegaan in gewicht om daarna weer op te bouwen en zelfs daarbij geen enkel verschil, bij de RDL zelfs het idee dat ik iets sterker geworden ben daardoor. Zit ook eigenlijk maar 3 dagen heel laag in kcal. Heb twee zaterdagen ook laag in kcal gezeten en toen had ik de week daarna trouwens gelijk een gigantisch gewichtsverlies meteen (1 kg vs 0,5 kg normaal gesproken ofzo :p).

Oké, wel jammer dat je weinig progress qua kracht boekt, maar zolang het visueel maar uitbetaald hè ;)
Is in ieder geval mooi gestaag gewichtsverlies!
Al enig idee wat je na de zomer (en je cut) wil gaan doen dan? :)

Oké, wel jammer dat je weinig progress qua kracht boekt, maar zolang het visueel maar uitbetaald hè ;)
Is in ieder geval mooi gestaag gewichtsverlies!
Al enig idee wat je na de zomer (en je cut) wil gaan doen dan? :)
Ach verwacht ook niet echt kracht te boeken in een cut natuurlijk. Vind t ook echt knap en wonderbaarlijk dat jij met zoveel PR's strooit :p

Ik denk vanaf augustus weer bulken, of ergens in augustus of vanaf september. Even kijken tot hoever ik wil cutten en hoe het met de vakantie gaat.

Sowieso cleanbulken wel, 0,1 tot max 0,3 kg per week, lekker kilo's pakken tot de volgende zomer cut :D

Ach verwacht ook niet echt kracht te boeken in een cut natuurlijk. Vind t ook echt knap en wonderbaarlijk dat jij met zoveel PR's strooit :p

Ik denk vanaf augustus weer bulken, of ergens in augustus of vanaf september. Even kijken tot hoever ik wil cutten en hoe het met de vakantie gaat.

Sowieso cleanbulken wel, 0,1 tot max 0,3 kg per week, lekker kilo's pakken tot de volgende zomer cut :D

Ja, vergeet soms dat het klaarblijkelijk uniek is in plaats van normaal hehe :P

Maar nice, ben zelf nu ook naar een allereerste cut ook echt gemotiveerd om elk jaar mee te gaan doen aan de contest op forum.

Wordt gewoon standaard van eind augustus tot eind april clean bulken en dan van mei tot juli cutten.

Hoop echter zo te doen dat ik nu echt low kom qua bodyfat en dan daarna gewoon low blijf, terwijl ik massa aanzet ;)

Lijkt me heerlijk om standaard met een droog gecut lijf rond te kunnen lopen :)

Ja, vergeet soms dat het klaarblijkelijk uniek is in plaats van normaal hehe :P

Maar nice, ben zelf nu ook naar een allereerste cut ook echt gemotiveerd om elk jaar mee te gaan doen aan de contest op forum.

Wordt gewoon standaard van eind augustus tot eind april clean bulken en dan van mei tot juli cutten.

Hoop echter zo te doen dat ik nu echt low kom qua bodyfat en dan daarna gewoon low blijf, terwijl ik massa aanzet ;)

Lijkt me heerlijk om standaard met een droog gecut lijf rond te kunnen lopen :)
2

Nooit droog gestaan, dus wil nu eigenlijk minstens voor 10% gaan, misschien zet ik zelfs door tot 9% oid.

Gister niet gezopen ivm tentamens, wel een hele zak m&m's leeggevreten :o 1100 kcal kwam ik later achter, maar no regrets

Gister tentamen gemaakt, had van 4 van de 7 weken niets gelezen, 7 van de 7 niets voorbereid en de laatste week uberhaupt niet geleerd, maar ging veel beter dan verwacht en acht het goed mogelijk dat ik het vak gehaald heb :D minimale inzet ftw.
Op een lege maag gemaakt overigens, ging prima hehe

Had gister geen zin om te trainen, dus vandaag maar gedaan. Was alleen absurd warm :o

Dinsdag 18 juni

Chin-ups
12 x BW
10 x BW
8 x BW - popte er opeens heel wat meer uit per keer dan normaal

Cable Pulldown
12 x 60 kg
11 x 60 kg
10 x 60 kg

Lever Narrow Grip Seated Row
12 x 85 kg
10 x 85 kg
10 x 85 kg

DB Rear Lateral Raise
3 x 12 x 10 kg

BB Curl
12 x 25 kg
10 x 25 kg
8 x 25 kg

Woensdag 19 juni

Lever 45 Leg Press
10 x 120 kg
10 x 160 kg
10 x 200 kg
4 x 12 x 222,5 kg
Extra warming-up setje had geen effect, sowieso gingen de laatste twee setjes niet makkelijker dan normaal

Romanian Deadlift
12 x 100 kg
12 x 100 kg
8 x 100 kg

Leg Extensions
11 x 75 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg

Leg Curls
12 x 65 kg
11 x 65 kg
10 x 65 kg

Zweeetteeeeeeen

Vrijdag 21 juni

Lever Chest Press
12 x 70 kg
10 x 70 kg
8 x 70 kg
9 x 67,5 kg
8 x 67,5 kg

DB Incline Bench Press
11 x 22 kg
11 x 22 kg
9 x 22 kg

Cable Pushdown
12 x 22,5 kg
11 x 22,5 kg

Cable Bent-over Tricep Extensions
9 x 22,5 kg
8 x 22,5 kg

DB Lateral Raise
3 x 12 x 10 kg

Lying Leg-hip Raise
3 x 12 x 8 kg

Extra'tje voor vandaag:

Laatst bewerkt:
ben blij dat je in ieder geval geen kracht hebt moeten inleveren tot nu toe!

ben blij dat je in ieder geval geen kracht hebt moeten inleveren tot nu toe!

Krachtniveau is al 3 maanden hetzelfde (soms heel iets omhoog, of wat meer reps oid) :o beetje saai, dat wel. Ben blij als ik weer begin met bulken. Ga begin augustus weekje naar Frankrijk, daarna beginnen met bulken.

Lever chest press is unilateral?

Unilateral dus :p
Maar wel sterk hoor, 35 iedere kant

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven