AndroidHealthClinic

Michieln's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Wat is nu je huidige doel dan qua cutten?
Trainingen blijven wel mooi gestaagd gaan ;)
Rond de 10% staan, gewoon redelijk droog en dat abs te zien zijn enzo, eigenlijk nog nooit gehad (altijd 13-15% gestaan denk ik, muv vorig jaar zomer toen ik 20% oid stond :o).

Trainingen blijven idd prima hetzelfde

Rond de 10% staan, gewoon redelijk droog en dat abs te zien zijn enzo, eigenlijk nog nooit gehad (altijd 13-15% gestaan denk ik, muv vorig jaar zomer toen ik 20% oid stond :o).

Trainingen blijven idd prima hetzelfde

Nah dan moet je nu al wel enigszins definitie hebben toch? ;)
Maar mooi streven, hoop zelf ook weer die magisch grens van 10 te gaan benaderen :D

Nah dan moet je nu al wel enigszins definitie hebben toch? ;)
Maar mooi streven, hoop zelf ook weer die magisch grens van 10 te gaan benaderen :D
Moet bekennen dat m'n massa nog niets om over naar huis te schrijven is, ben geen ecto ofzo, zeker m'n traps komen er vrij goed uit, maar om nou te zeggen dat ik al goeie definitie etc ga zien.. :p

Kan de aders wel zien lopen op m'n onderarmen, ook zonder pomp, en als ik flex kan ik in spiegel de bovenste 4 blokjes redelijk goed zien, en andere ''lijntjes'' rond m'n buik beginnen ook door te komen. Wel afhankelijk van verlichting natuurlijk, maar dat geldt neem ik aan voor iedereen, tenzij je op 4% staat oid.

Schat mezelf nu iig op ruim 12%. Heb berekend/geschat dat ik naar de 80 kg moet om op 10% te staan, was vrijdag 82,1 kg. Nog 2 eraf dus, lijkt weinig maar ik denk dat t best een verschil gaat maken. 5 weekjes ofzo nog gok ik. Slow but steady ga ik voor.

Moet bekennen dat m'n massa nog niets om over naar huis te schrijven is, ben geen ecto ofzo, zeker m'n traps komen er vrij goed uit, maar om nou te zeggen dat ik al goeie definitie etc ga zien.. :p

Kan de aders wel zien lopen op m'n onderarmen, ook zonder pomp, en als ik flex kan ik in spiegel de bovenste 4 blokjes redelijk goed zien, en andere ''lijntjes'' rond m'n buik beginnen ook door te komen. Wel afhankelijk van verlichting natuurlijk, maar dat geldt neem ik aan voor iedereen, tenzij je op 4% staat oid.

Schat mezelf nu iig op ruim 12%. Heb berekend/geschat dat ik naar de 80 kg moet om op 10% te staan, was vrijdag 82,1 kg. Nog 2 eraf dus, lijkt weinig maar ik denk dat t best een verschil gaat maken. 5 weekjes ofzo nog gok ik. Slow but steady ga ik voor.

Maakt sowieso een verschil ja ;)
Elke kg telt in dat opzicht, maar 10% is mooi uitgangspunt.
Mocht je echt meer massa willen zou ik gewoon langzaam aan bulken richting die 90kg.
Maar het is iets voor de longrun hè, niet voor de snelle resultaten :D

Met die 5weken moet je sowieso de 80kg kunnen halen, succes man!!

Maakt sowieso een verschil ja ;)
Elke kg telt in dat opzicht, maar 10% is mooi uitgangspunt.
Mocht je echt meer massa willen zou ik gewoon langzaam aan bulken richting die 90kg.
Maar het is iets voor de longrun hè, niet voor de snelle resultaten :D

Met die 5weken moet je sowieso de 80kg kunnen halen, succes man!!
Train ook nog geen anderhalf jaar he :o en daarvan was half jaartje aankloten (wat massa pakken maar vooral veel vet), 3 maanden bulken en de rest cutten :o

Na de zomer eindelijk lekker lang bulken :D heb dr nu al zin in. Gelukkig heb ik 't geduld er voor, de zelfdiscipline inmiddels ook heeel sterk, en weet ik inmiddels waar ik mee bezig ben (tenminste, dat denk ik graag), goede verwachtingen dus.

Woensdag 5 juni

Lever 45 Leg Press
4 x 12 x 220 kg

Kon geen RDL doen, barbells waren de hele tijd bezet. Maar weekje rust voor m'n onderweek kan vast geen kwaad.

Leg Curls
4 x 12 x 65 kg - Deze gingen hierdoor wel aanzienlijk makkelijker :o

Leg Extensions
12 x 75 kg
11 x 75 kg
11 x 75 kg
10 x 75 kg

Lekkere verzuurde poten toen ik hier klaar mee was. Heb ze overigens gesuperset, Leg Curls en meteen Leg Extensions er achter aan, daarna rust. Doe ik altijd, gaat sneller.

DB Standing Calf Raise
3 x 12 x 28 kg

Waar moest jij heen dan dat je in die trein zat? :P

Zutphen, want daar woon ik :p

Had vanochtend les in Utrecht, waar ik studeer.

Kijk vandaar, najaa grappig man :)
Wellicht kom ik je nog weleens tegen dan!
Zit vaak zat in de trein van Arnhem naar Zutphen of van Zutphen naar Arnhem (aangezien ik in Dieren woon en in Nijmegen studeer).
Wel grappig want jij hebt nu al beeld van mij, maar ik heb natuurlijk geen idee wie jij was hehehe :P

Altijd lekker om die curls en extensions te supersetten!

Vrijdag 7 mei

Lever Chest Press
12 x 70 kg
10 x 70 kg
8 x 70 kg
9 x 67,5 kg
8 x 67,5 kg

DB Incline Bench Press
12 x 22 kg
10 x 22 kg
9 x 22 kg

Cable Pushdown
12 x 22,5 kg
11 x 22,5 kg

Cable Bent-over Tricep Extension
8 x 22,5 kg

DB Lateral Raise
3 x 12 x 10 kg

Lying Leg-hip Raise
2 x 12 x 7 kg

Gaat lekker hier :D
Bevalt het nog steeds allemaal goed?
Het trainen, dieeten en alles :)

Gaat lekker hier :D
Bevalt het nog steeds allemaal goed?
Het trainen, dieeten en alles :)
Thx!

Gister 81,1 kg, kilo verschil met vorige week (zal wel komen omdat ik zaterdag nauwelijks tot niet gezopen heb ivm werk, en dus een extra low kcal dag had).

Ga gewoon door tot ergens begin juli, nog weekje of 4 te gaan dus. Kijk wel uit naar 't einde maar zal niet heel moeilijk worden, zo lang is t ook weer niet, en alles is makkelijk vol te houden met IF :p Alleen bulken is zo veel leuker :( Trainingen zijn week in week uit hetzelfde hehe, soms 1 rep sterker, soms een rep zwakker, zzzz

Boh, had vanochtend weer een ik-ga-nooit-meer-drinken momentje :o

Mja, sure :o

Zaterdag verjaardag en enorm veel gezopen, gister uit eten geweest en nergens rekening mee gehouden, tot zover mijn cut :o

Vandaag beetje buikpijn en wat zwakjes, maar uiteraard wel gewoon gaan trainen:

Maandag 10 juni

Chin-ups
10 x BW
7 x BW
5 x BW
7 x BW
Chins gaan naar mijn idee wat matig de laatste tijd, maar t zal wel, rest is wel gewoon stabiel nog altijd

Cable Pulldown
12 x 60 kg
12 x 60 kg
10 x 60 kg

Lever Narrow Grip Seated Row
12 x 85 kg
10 x 85 kg
10 x 85 kg

DB Rear Lateral Raise
3 x 12 x 10 kg

BB Curl
12 x 25 kg
10 x 25 kg
10 x 25 kg

Woensdag 12 juni

Lever 45 Leg Press
10 x 120 kg
10 x 160 kg
4 x 12 x 220 kg
Vreemd, de laatste twee setjes gingen opeens heel makkelijk.

Leg Curls
12 x 70 kg
12 x 70 kg
10 x 70 kg

Leg Extensions
12 x 75 kg
11 x 75 kg
11 x 75 kg
10 x 75 kg

Romanian Deadlift
Net na de Leg Press waren allebei de BB's bezet, moest dus hiermee wachten.
12 x 90 kg
12 x 92,5 kg
12 x 95 kg
Vind deze volgorde opzich best fijn, zo te merken hoef ik niet echt aan gewicht in te leveren op de RDL door de andere volgorde. Kwa energie verdeling lijkt het iig iets fijner.

DB Standing Calf Raise
3 x 21 x 28 kg
Ga nog even op onderzoek over de ideale kuitentraining, alvast voor de bulk. Niet dat ik daar nu massa heb zitten die ik graag wil behouden ofzo :o Doe nu maar wat eigenlijk

Woensdag 12 juniLever 45 Leg Press
10 x 120 kg
10 x 160 kg
4 x 12 x 220 kg
Vreemd, de laatste twee setjes gingen opeens heel makkelijk.

Komt waarschijnlijk, doordat je toen pas goed was opgewarmd!
Misschien iets meer opwarm setjes nemen ;)

Voor de rest lekkere training man!

Komt waarschijnlijk, doordat je toen pas goed was opgewarmd!
Misschien iets meer opwarm setjes nemen ;)

Voor de rest lekkere training man!
Thx!

Ja zou kunnen, al heb ik verder nooit de indruk een warming up nodig te hebben, die het ook nooit. Maar zal 't proberen inderdaad.

Vrijdag 14 juni

Lever Chest Press
12 x 70 kg
10 x 70 kg
6 x 70 kg
9 x 65 kg
Moest eerst ff wachten dus was maar begonnen met de BB Bench Press, eerste setje 10x60kg, daarna kwam deze vrij

DB Incline Bench Press
12 x 22 kg
10 x 22 kg
10 x 22 kg

DB Lateral Raise
3 x 12 x 10 kg

Cable Pushdown
12 x 22,5 kg
11 x 22,5 kg

Cable Bent-over Tricep Extension
9 x 22,5 kg
8 x 22,5 kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven