supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Jep, bijna 2 maanden onderweg nu. Sta nu op 82.5 kg en ergens tussen de 12 en 13%.
Ga gewoon door tot ik op vakantie ga, zal wss halverwege juli zijn (moeten nog boeken)
Iig, ben nu 4 kg kwijt en sta 3% droger ofzo. Geen krachtverlies (soms hele lichte stijging zelfs).
Ergens tussen de 10 en 11% denk ik wel ja.Netjes! wat is je kcal deficit?
Hoe droog gok je te staan als je weggaat? 10-11%?
Ergens tussen de 10 en 11% denk ik wel ja.
Kcal deficit weet ik niet precies, avondeten met mn ouders mee dus zal varieren.
Ongeveer -5% op trainingsdagen en -30/35% op rustdagen oid. Zit op rustdagen maar op zo'n 2000 kcal, mss zelfs iets minder. Rustdagen rond de 2700 oid.
en afgelopen zaterdag enorm gecheat, ging nog ufc kijken toen ik thuis kwam en broertje had allerlei eten gehaald, en ja van bier krijg je zin om te eten hehe, kon me niet inhouden.
Klopt, maar ik zit vrijwel elke zaterdag aan de zuip. Dus praktisch 3 dagen onderhoud of iets lager, 3 dagen rust en dus heel laag, en 1 dag zuipen dus alsnog vrij hoog in kcal.
Reken 1000 kcal voor een avondje zuipen, zal wel is hoger liggen echteren afgelopen zaterdag enorm gecheat, ging nog ufc kijken toen ik thuis kwam en broertje had allerlei eten gehaald, en ja van bier krijg je zin om te eten hehe, kon me niet inhouden.
Maar werkt prima verder![]()
Voor zover ik weet niets, zelfde kracht niveau en merk kwa massa geen verschil. Maar ga ook pas echt massa kunnen kweken vanaf augustus/september, dan kan ik vanaf een laag vp een lange tijd bulken. De tijd die ik nu train (nog geen anderhalf jaar) was eerst half jaartje aankloten, toen na de zomer cutten, toen begin dit jaar 3 maanden eerste fatsoenlijke bulk en nu weer aan t cutten. Heb dus eigenlijk nog maar 3 maanden fatsoenlijk massa kunnen bouwenTerecht, je moet blijven genieten hè.
Veel massaverlies ook?
.

misschien heeft t niks met deze manier van adem halen te maken maar ach, 't is wel chill zoWoensdag 29 mei
Lever 45 Leg Press
4 x 12 x 220 kg
Romanian Deadlift
12 x 100 kg - en we zijn weer terug bij de 100
12 x 100 kg
8 x 100 kg
Leg Extensions
11 x 75 kg
11 x 75 kg
11 x 75 kg
10 x 75 kg
Leg Curls
12 x 65 kg
11 x 65 kg
9 x 65 kg
Geen zin meer in kuiten. Verder wel chill getraind, voel mn benen goed
Was een goede zet op een of andere manier om bij de Leg Press en de RDL ff terug te gaan in gewicht en vanaf daar weer op te bouwen. Zit bij de RDL weer op hetzelfde niveau, mogelijk zelfs meer reps. Leg Press gaat ook prima, houdt alles veel beter vol nu. Sws geen kracht verlies, en kan wss gewoon weer terug opbouwen naar de 230 kg.
Ben wel anders gaan ademen, let er echt op dat ik door m'n neus ademhaal. Had laatst ergens gelezen dat je dan veel meer energie blijft behouden tijdens t trainen ofzo, vraag me niet waar of waarom of hoe dat werkt, maar ik doe het nu en ik merk idd dat ik het langer vol kan blijven houden, iig langer dan eerdermisschien heeft t niks met deze manier van adem halen te maken maar ach, 't is wel chill zo

Thx!
mja nog ff maandje (5 weken oid) doorgaan, dan heb ik m'n doel wel bereikt schat ik. Dan halverwege juli vakantie, en vanaf augustus weer bulken (of nog ff verder met cutten t/m september, tot 9 of mss 8%).