Fitness Seller

Michieln's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
My god, ik sla vandaag het trainen even over :o:o meeega veel spierpijn, over mn hele lichaam, moeilijk lopen omdat kuiten zeer doen, voel mn lats en sowieso mn hele rug facking erg, zelfs armen doen zeer

en moe

moet weer even wennen aan het trainen :o

Hahaha, lekker man. Goed door eten en lekker dagje rust houden, extra lang slapen!

My god, ik sla vandaag het trainen even over :o:o meeega veel spierpijn, over mn hele lichaam, moeilijk lopen omdat kuiten zeer doen, voel mn lats en sowieso mn hele rug facking erg, zelfs armen doen zeer

en moe

moet weer even wennen aan het trainen :o

Haha nice, herkenbaar.

• Topic Starter Topic Starter
Donderdag 6 februari

BB Front Squat: 60 kg - 12 reps / +3 reps, voelde 'm eerlijk gezegd nog niet echt in m'n benen, maar zat voor mn gevoel ook niet tegen mn max aan

Chin-ups: BW - 9 reps / -1 rep, wel ander station en die was iets anders

BB Bench Press: 70 kg - 9 reps

Std Leg Curl: 75 kg - 12 reps / +7 kg, nog steeds te licht, volgende keer 82

Lever Std Row (wide grip): 54 kg - 9 reps / +7 kg

BB Standing Calf Raises: 90 kg - 20 reps / +4 reps

BB Upright Row: 44 kg - 9 reps / +4 kg, van te voren ook al 6 reps gedaan maar toen gecanceled omdat mijn aan hand, beetje k*t oefening vind ik dit

Cable Pushdown (v-bar): 30 kg - 8 reps / +5 kg

DB Preacher Curl: 14 kg - 9 reps

Cable Standing Fly: 25 kg - 9 reps / +5 kg

Lever Std Reverse Fly: 40 kg - 12 reps / nog steeds te licht

duurde bij mij ook even voordat ik de squats echt in mijn benen begon te voelen.
In deze gym kan fatsoenlijk getraind worden zo te zien!

Lekkere training, beetje zoeken weer naar de juiste gewichten zo te zien! Voordeel van goed loggen, kun je het volgende keer direct oppakken!

Lekker bezig nog steeds zie ik :)

Die FSQ ga je vanzelf voelen, ik had in het begin (overigens met alle squat vormen) eerder gevoel in mijn hip flexors dan mijn quads zelf.
Pas sinds een week voel ik de squats ook echt in mijn quads en glutes zelfs af en toe.

Pull-ups: BW - 5 reps / :o:o:o:o dikke peace and prosperity hier, hoop dat ik snel sterker word. Ging ongeveer zo: 5-2-3-3-3-3-3-3-3-3, steeds een minuut ofzo er tussen :o:o

Doe je beter dan mij. Ik doe 10x BW en dan na 50-60 seconden 1 á 2 reps maximaal, met veel moeite haha.

BB Incline Bench Press (30 graden): jezus wat een k*t ding. Staat facking hoog voor m'n gevoel (mss wel iets boven de 30 graden nog). Ik wil geen dumbbell bp meer doen rest-pause dus moet ff kijken hoe ik dit op ga lossen. Niet echt volledige oefening gedaan hier.
Je kan proberen een wat grotere arch in je rug te maken, dan kan lig je gelijk wat minder incline

BB Standing Calf Raises: 90 kg - 16 reps / +10 kg, vind het vooral lastig om balans te houden
Doe je dit met een losse barbell? :O ..op een verhoging of zijn het floor raises?

Je kan proberen een wat grotere arch in je rug te maken, dan kan lig je gelijk wat minder incline

Doe je dit met een losse barbell? :O ..op een verhoging of zijn het floor raises?
1. tried, won't work

2. gewoon als squat positie, niet op een verhoging

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

Vrijdag 7 februari 2014

Romanian Deadlift: 122 kg - 12 reps / +2 kg

Pull-ups: BW - 4 reps / -1 rep, :o:o:o, na die eerste 4 reps naar een ander station geswitched, met allerlei verschillende grips, echt pull/chin station ahw. Voelde veel makkelijker, volgende keer pulls meteen vanaf daar proberen.

BB Incline Bench Press (30 graden): niet gedaan, voelde m'n blessure nog te goed. Kelei geeft overigens net aan dat ik ook gewoon flat kan benchen ipv incline, dat het niet veel uitmaakt. Misschien dat maar doen dan :o

Leg Extension: 89 kg - 12 reps / +7 kg, niet verwacht

Cable Std Row (wide grip): 50 kg - 9 reps / +5 kg

BB Standing Calf Raises: 94 kg - 20 reps / +4 kg

DB Lateral Raise: 12 kg - 12 reps / +1 rep

Cable Bent-over Triceps Extension: 30 kg - 8 reps

Lever Preacher Curl: 53 kg - 9 reps / chiller dan db curls. Vind biceps trainen nog zo leuk eigenlijk :o

Cable Standing Fly: niet gedaan ivm tijd en drukte, moet zo werken.

Lever Std Reverse Fly: niet gedaan^

wel prima tren

Haha die RDL, sterk!! Flat benchen kan inderdaad ook, lijkt me betere optie als het alternatief een belachelijke incline is :o

Flat > incline IMO.

Gister trouwens gewogen, 82.6 kg. 2 weken geleden gestopt met creatine, merk vooralsnog niets van gewichtsverlies ..
driepuntsmeting was 11/5/8 (buik/borst/been)

Zaterdag 8 februari 2014

BB Front Squat: 62 kg - 9 reps / +2 kg. kon nog wel door maar was pas 1 uur wakker en nog een beetje vermoeidheid dat me tegenhield :o heb overigens het gevoel dat m'n lichaam vooralsnog meer de beweging aan het leren is, en aan het leren is om als een geheel dat gewicht omhoog te duwen, en dat m'n quads relatief te sterk zijn waardoor ik het nog niet heel erg voel. No worries, trekt vanzelf recht

Chin-ups: BW - 7 reps / -2 reps. u wat m8, ipv dat ik sterker word, gaan er hier steeds reps af :o:o

BB Bench Press: overgeslagen ivm blessure

Std Leg Curl: 82 kg - 12 reps / +7 kg. nog steeds te makkelijk, niet verwacht overigens

Lever Std Row (wide grip): 54 kg - 10 reps / +1 rep

BB Standing Calf Raises: 100 kg - 17 reps / +6 kg

Lever Lateral Raise: 32 kg - 9 reps / ipv upright row, want dat vind ik een kunt oefening

Cable Pushdown (v-bar): 30 kg - 9 reps / +1 rep

DB Preacher Curl: niet gedaan ivm pijntjes, m.n. onderarmen en triceps :o

Cable Standing Fly: 25 kg - 10 reps / +1 rep

Lever Std Reverse Fly: niet gedaan ivm borst/rug oefeningen balans

Lever Lateral Raise: http://exrx.net/WeightExercises/DeltoidLateral/LVLateralRaise2.html

Overal pijntjes nu :o zo maar is eitjes eten en dan verder met breaking bad kijken

Haha overal pijntjes, lekker..wanneer is deload? Jij gebruikt toch ook een zinc supp & koper erbij of niet? If so, welke neem je?

Trainen vlak na het ontwaken is bij mij ook altijd ruk :o
Goeie training verder.

Maandag 10 februari 2014

Romanian Deadlift: 124 kg - 10 reps / +2 kg, vind 't wel een beetje een kunt oefening zo op een hoog gewicht, voel vooral m'n onderrug.. en zeker met rest-pause wordt dat facking irritant. Wut do? Misschien lager in gewicht om ook grip goed te trainen? Of gewoon zo laten tot het bij trekt?

Pull-ups: BW - 6 reps / +2 reps

BB Bench Press: 70 kg - 10 reps / +1 rep, 40 reps totaal gedaan, had er zin in

Leg Extension: 96 kg - 10 reps / +7 kg

Cable Std Row (wide grip): 50 kg - 11 reps / +2 reps, 40 reps totaal

BB Standing Calf Raises: 100 kg - 18 reps / +1 rep, in de smith gedaan deze keer, was wel wat chiller

DB Lateral Raise: 12 kg - 11 reps / -1 rep

Cable Bent-over Triceps Extension: 30 kg - 7 reps / -1 rep

Lever Preacher Curl: 53 kg - 10 reps / +1 rep

Cable Standing Fly: niet gedaan

Lever Std Reverse Fly: was ik mee begonnen maar voelt niet chill in m'n schouders enzo op het juiste gewicht, ik ga deze en cable flyes schrappen en gewoon extra reps op de benchpress en rows doen.

al met al goede tren

Lekkere training hoor! Die RDL's vind ik zelf ook fijner met een wat lager gewicht. Voel hem dan meer in m'n hamstrings en glutes in plaats van op andere plaatsen. Helemaal bij de laatste reps gaat de techniek anders vrij moeizaam. Voor de reverse flyes doe ik vaak face pulls, vind ik een stuk chiller voelen. Niks voor jou?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven