Mindfields
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Broccoli voor wat vitamientjes. Zink voor testosteron, eet niet echt rood vlees en wil graag rond de 30 mg zink per dag zitten. Koper om zink te balanceren en voor lysyl oxidase. Magnesium voor vrij testosteron, tegen spierkramp en voor een vastere slaap. Heb nooit wat van supplementen gemerkt overigens maar ben overtuigd dat ze wel hun werking hebben binnen m'n lichaam dus ik neem ze gewoon/Wat is precies de reden voor de extra broccoli en koper/zink/magnesium als ik vragen mag. Merk je daar ook echt wat van? Voor de rest knap schema. Wou dat ik de discipline had om het zo strikt aan te pakken.
Zie wel een foutje. Je zou namelijk om 18:00 klaar zijn met trainen maar nu anderhalf uur later nog steeds geen update van je training? waar blijf je dan?>
Ga meestal rond 17u, rond 19u thuis en dan eten. En dan loggen
Groente:Zo dan, groente in jouw schema
Hoe heb jij jouw micro's uitgerekend en waarom suplementeer je magnesium?

NowFoods: http://www.iherb.com/Now-Foods-Vita...S&w=vitamin D3 now foods&rc=1931&sr=null&ic=5

had vandaag overigens nóg wel een paar extra oefeningen kunnen doenVolgens mij wel redelijk, geprobeerd zo diep als mogelijk te gaan en kon m'n rug aardig recht houden.Lekker zeg eerste keer squattenHoe was de techniek? Diep genoeg en bovenrug recht kunnen houden?
En waarom wil je preacher curls gaan doen? Vind het altijd beetje jammer dat je dan op 2/3 van je rom geen weerstand meer hebt.

Zal sws beneden parallel geweest zijn. Itt zo'n gast een kwartier erna, heel cool 100 kg back squatten met halve reps![]()
Haha dit zie ik ook zo vaak, prachtig. Bar vol laden met gewicht, kwart-reps maken. En niet omdat ze daar specifiek op trainen, maar omdat ze teveel gewicht gebruiken en hun vorm verkloten.
Je kan ook curl doen die Kelei altijd zelf deed, in het topic noemde ze het af en toe de 'Kelei-curl'.
Hij stond recht op, zette z'n elleboog aan de voorkant van zn heup en zo curlen, dus dan echt puur op de bicep.
Heb hem zelf nog nooit geprobeerd.
Die zijn echt geweldig!Zal deze week is gaan experimenterenJe kan ook curl doen die Kelei altijd zelf deed, in het topic noemde ze het af en toe de 'Kelei-curl'.
Hij stond recht op, zette z'n elleboog aan de voorkant van zn heup en zo curlen, dus dan echt puur op de bicep.
Heb hem zelf nog nooit geprobeerd.

Lol in mijn vorige gym waren er twee gasten die heel cool een of andere installatie gingen opstellen uit bankjes waar je normaal dumbbell shit op doet weet je wel. Hadden ze die bankjes tegenover elkaar gezet en dan omhoog, zodat je er een barbell op kon leunen.Vrijwel iedere keer dat ik ga trainen zie ik wel iemand quarter squats doen. Iemand die goede squats doet, dat is pas een opmerkelijk gezicht.

losersLol in mijn vorige gym waren er twee gasten die heel cool een of andere installatie gingen opstellen uit bankjes waar je normaal dumbbell shit op doet weet je wel. Hadden ze die bankjes tegenover elkaar gezet en dan omhoog, zodat je er een barbell op kon leunen.
Gingen ze dus mee squatten, heel cool 90 kg, toen 130 kg, toen zelfs 170 kg. Zelfs op 90 kg maakte ze al 1/4 repslosers
crazy shit you see in the gymLol in mijn vorige gym waren er twee gasten die heel cool een of andere installatie gingen opstellen uit bankjes waar je normaal dumbbell shit op doet weet je wel. Hadden ze die bankjes tegenover elkaar gezet en dan omhoog, zodat je er een barbell op kon leunen.
Gingen ze dus mee squatten, heel cool 90 kg, toen 130 kg, toen zelfs 170 kg. Zelfs op 90 kg maakte ze al 1/4 repslosers

dikke peace and prosperity hier, hoop dat ik snel sterker word. Ging ongeveer zo: 5-2-3-3-3-3-3-3-3-3, steeds een minuut ofzo er tussen 

Ja is chill, kan in principe alles doen, buffere gasten, fatsoenlijke muziek enzo, en chillere locatieBevalt de nieuwe sportschool?
Knieën buigen bedoel je mee gebogen houden of buig je ze werkelijk bij de oefening?
Pull ups is bij mij ook een klein probleempje
Cable rows wide is wel lekekre oefening he?
alleen jammer van de incline bench. Had die vandaag geprobeerd met 50 kg ofzo maar dat voelde heeel raar aan. Maar misschien ben ik gewoon slap 

Ja is chill, kan in principe alles doen, buffere gasten, fatsoenlijke muziek enzo, en chillere locatiealleen jammer van de incline bench. Had die vandaag geprobeerd met 50 kg ofzo maar dat voelde heeel raar aan. Maar misschien ben ik gewoon slap
Knieën buigen bedoel ik nog iets minder locken ahw, dat ik mijn reet nog iets verder naar achter kan doen terwijl ik een rechte rug kan houden.
Cable rows zijn nice ja![]()
Rustig bankje op een kleine incline en dan gaan!
Pullups komen vanzelf wel in orde, gewoon door blijven gaan.benchen in het squatrack, gast, briljant. Ga ik proberenAls ik de incline te hoog zet gaan m'n schouders k*tten. Gelukkig kan ik rustig incline benchen in het squat rekRustig bankje op een kleine incline en dan gaan!
Wel lekker dat je nu in die andere gym kunt trainen, motiveert weer meer of niet?Pullups komen vanzelf wel in orde, gewoon door blijven gaan.
srs