AndroidHealthClinic

Michieln's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Alleen in je onderrug, duw je je kont wel ver genoeg naar achter. Ervaar, net als mindfields, wel meer pijn als ik wat lichter dan mijn max gaat.

Lekkere training hoor! Die RDL's vind ik zelf ook fijner met een wat lager gewicht. Voel hem dan meer in m'n hamstrings en glutes in plaats van op andere plaatsen. Helemaal bij de laatste reps gaat de techniek anders vrij moeizaam. Voor de reverse flyes doe ik vaak face pulls, vind ik een stuk chiller voelen. Niks voor jou?

face pulls <3

• Topic Starter Topic Starter
Alleen in je onderrug, duw je je kont wel ver genoeg naar achter. Ervaar, net als mindfields, wel meer pijn als ik wat lichter dan mijn max gaat.
Ik probeer altijd zo ver te gaan dat ik of aan de max stretch van m'n hamstrings zit, of ik het gevoel heb dat m'n onderrug anders gaat bollen, meestal komt dat erop neer dat ik de stang tot bij m'n knieschuiven of iets daaronder laat zakken.

Lekkere training! Ik heb ook last van het niet voelen van mijn hams. Ik heb het idee dat mijn vorm wel goed is maar ik vrij flexibel ben.

Dinsdag 11 februari 2014

BB Bench Press: 70 kg - 10 reps

Chin-ups: BW - 8 reps / +1 rep

en dat was 'm :mad::mad::mad::mad::mad:

vannacht facking slecht geslapen, tussen 2 en 5 wakker gelegen :( 't zat er echt niet in vandaag, voelde na de chins de triceps facking goed, beetje pijntjes, gewoon geen energie gvd

NICETRAINBRO! xD

Justin-Timberlake-Blank-Stare.gif

Ga vanaf maandag 3 maart bulken, heb schoon genoeg van dat recompen en cutten. Twee a drie maandjes bulken, en dan cutten voor de zomer. Als de vet gains beperkt blijven heb ik aan 2 maanden cutten wel genoeg denk ik. Anders wordt het 2 maand bulk, 1 maand recomp, 2 maand cut oid. Zie wel. Iig bulken.

Voeding denk ik als volgt, wat vinden jullie?

1L volle melk
100g brinta
6 hele eieren
100g rijst
200g broccoli
100g kipfilet
15g kokosolie
500g magere kwark
4 sneetjes volkoren brood
20g roomboter

Komt neer op ongeveer 180g eiwit, 280g kh (waarvan 200g complex) en iets meer dan 100g vet (waarvan zo'n 60g verzadigd). Kleine 2900 kcal. Komt nog wel avondeten bij op, zal waarschijnlijk gemiddeld 3500 kcal zijn oid.

2900? Vind dat vrij veel voor wat ik daar in dat lijstje zie staan

Maar op zich prima voeding toch

Mindfields approved :thumbs: Nee ziet er goed uit! Beetje vergelijkbaar met wat ik dagelijks vreet..dat komt ex. avondeten neer op:

200g kip
150g rijst
100g havermout
5 hele eieren
500ml volle melk
50g noten
500g kwark
25g cacao nibs
250g groente
1 banaan

En dan nog wat kokosolie voor in te bakken en whey bij het ontbijt. Zit in totaal rond de 3000 kcal per dag.

Zuivel <3 easy en cheap.
Ziet er wel compleet uit zo.

Enig idee wat je ongeveer hebt bereikt qua vetverlies/gainz in je recomp periode?

Ik twijfel zelf of ik nog langer door moet gaan met recompen of over moet gaan op een bulk van 2 a 3 maanden.

Voeding is duidelijk Kelei approved haha, hoewel red meat wel ontbreekt. ;)

Enig idee wat je ongeveer hebt bereikt qua vetverlies/gainz in je recomp periode?

Ik twijfel zelf of ik nog langer door moet gaan met recompen of over moet gaan op een bulk van 2 a 3 maanden.

Voeding is duidelijk Kelei approved haha, hoewel red meat wel ontbreekt. ;)
Recomp begon 14 oktober 2013, met een gewicht van 80,1 kg (gewogen op 11 oktober), en een driepuntsmeting van 16/6/8 (buik/borst/been).

7 februari 2014 was ik 82,6 kg, en de driepuntsmeting was 11/5/8. Gewicht schommelt laatste tijd tussen de 81,5 en 83 kg.

Sowieso wel een heel stuk sterker geworden. Afgelopen tijd is wel een behoorlijk stuk rommeliger (vanaf half december eigenlijk al), niet altijd consistent kunnen trainen ivm vakantie, feestdagen, blessure of andere dingen. Ook redelijk veel gecheat, veel zaterdagen gewoon gezopen enzo, absoluut geen perfecte omstandigheden. Ik denk dat ik veel meer had kunnen bereikt als ik super strikt was geweest en verder nergens last van had gehad, maar ach..

Rood vlees is me te duur :o zou ook graag wat fruit en nootjes toevoegen eigenlijk maar geen ruimte voor (kwa kcal en vet balans), dus als ik ooit 4000 kcal per dag moet eten voeg ik dat wel toe :o

Hmm is een optie, maar alsnog vrij duur (vergeleken met 100g kip en een zink supplement :o). Maar ga het is overwegen!

Net overigens naar de huisarts geweest, formuliertje voor bloedonderzoek meegekregen. Had van GetXXL een lijstje met punten gekregen die naar zijn mening nuttig waren om te laten controleren, die heeft ie ook meegenomen. Ik moest 'm overigens uitleggen wat SHBG was :o

Bloeddruk was verder prima, hartslag ook niet onregelmatig ofzo, gewoon heel licht verhoogd en een stuk krachtiger. Voor woensdag ook afspraak voor een hartfilmpje op aanraden van arts.

Ik zie overigens geen testosteron oid op het formulier staan, iemand die weet hoe dat er op staat? Of uberhaupt?

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

En hij vond 5000 IU aan vitamine D3 per dag wat veel, 800 IU was ''normaal'' :o Uhu

Hartfilmpje, waarom dat dan?

Weet ik veel (http://nl.wikipedia.org/wiki/Elektrocardiogram). Stelde de huisarts voor.

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Is trouwens wegens hartkloppingen (heel licht verhoogde hartslag, maar vooral krachtige kloppingen). Was vergeten dat ik dat in Kaluro zn log gezegd had en niet hier

Hmm is een optie, maar alsnog vrij duur (vergeleken met 100g kip en een zink supplement :o). Maar ga het is overwegen!

Net overigens naar de huisarts geweest, formuliertje voor bloedonderzoek meegekregen. Had van GetXXL een lijstje met punten gekregen die naar zijn mening nuttig waren om te laten controleren, die heeft ie ook meegenomen. Ik moest 'm overigens uitleggen wat SHBG was :o

Bloeddruk was verder prima, hartslag ook niet onregelmatig ofzo, gewoon heel licht verhoogd en een stuk krachtiger. Voor woensdag ook afspraak voor een hartfilmpje op aanraden van arts.

Ik zie overigens geen testosteron oid op het formulier staan, iemand die weet hoe dat er op staat? Of uberhaupt?

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

En hij vond 5000 IU aan vitamine D3 per dag wat veel, 800 IU was ''normaal'' :o Uhu

Succes, ben benieuwd wat er uit komt.
800IU is misschien normaal in een tropisch land dicht bij de evenaar.. :cool:

De Albert Heijn heeft frequent aanbiedingen, 3x500g rundgehakt voor 4 euro bijvoorbeeld, echt cheap dan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven