magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training hoor! Die RDL's vind ik zelf ook fijner met een wat lager gewicht. Voel hem dan meer in m'n hamstrings en glutes in plaats van op andere plaatsen. Helemaal bij de laatste reps gaat de techniek anders vrij moeizaam. Voor de reverse flyes doe ik vaak face pulls, vind ik een stuk chiller voelen. Niks voor jou?
Ik probeer altijd zo ver te gaan dat ik of aan de max stretch van m'n hamstrings zit, of ik het gevoel heb dat m'n onderrug anders gaat bollen, meestal komt dat erop neer dat ik de stang tot bij m'n knieschuiven of iets daaronder laat zakken.Alleen in je onderrug, duw je je kont wel ver genoeg naar achter. Ervaar, net als mindfields, wel meer pijn als ik wat lichter dan mijn max gaat.

't zat er echt niet in vandaag, voelde na de chins de triceps facking goed, beetje pijntjes, gewoon geen energie gvd
haha geweldig. Inderdaad, lekkere training

Recomp begon 14 oktober 2013, met een gewicht van 80,1 kg (gewogen op 11 oktober), en een driepuntsmeting van 16/6/8 (buik/borst/been).Enig idee wat je ongeveer hebt bereikt qua vetverlies/gainz in je recomp periode?
Ik twijfel zelf of ik nog langer door moet gaan met recompen of over moet gaan op een bulk van 2 a 3 maanden.
Voeding is duidelijk Kelei approved haha, hoewel red meat wel ontbreekt.![]()
zou ook graag wat fruit en nootjes toevoegen eigenlijk maar geen ruimte voor (kwa kcal en vet balans), dus als ik ooit 4000 kcal per dag moet eten voeg ik dat wel toe 

Hmm is een optie, maar alsnog vrij duur (vergeleken met 100g kip en een zink supplement
). Maar ga het is overwegen!
UhuHmm is een optie, maar alsnog vrij duur (vergeleken met 100g kip en een zink supplement). Maar ga het is overwegen!
Net overigens naar de huisarts geweest, formuliertje voor bloedonderzoek meegekregen. Had van GetXXL een lijstje met punten gekregen die naar zijn mening nuttig waren om te laten controleren, die heeft ie ook meegenomen. Ik moest 'm overigens uitleggen wat SHBG was
Bloeddruk was verder prima, hartslag ook niet onregelmatig ofzo, gewoon heel licht verhoogd en een stuk krachtiger. Voor woensdag ook afspraak voor een hartfilmpje op aanraden van arts.
Ik zie overigens geen testosteron oid op het formulier staan, iemand die weet hoe dat er op staat? Of uberhaupt?
---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------
En hij vond 5000 IU aan vitamine D3 per dag wat veel, 800 IU was ''normaal''Uhu