MuscleMeat

Michieln's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Klinkt goed bro,
post je ook update pics?

Doe je tijdens deload geen/weinig carbs?

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt goed bro,
post je ook update pics?

Doe je tijdens deload geen/weinig carbs?
Nah wil geen pics op internet zetten eigenlijk, misschien in de toekomst ooit

Heb rijst en wat melk geschrapt omdat ik toch niet echt getraind heb de afgelopen week, minder kcal en carbs nodig

Post je voeding eens, ben benieuwd

Post je voeding eens, ben benieuwd
Op 't moment (ongeveer):
- 1 liter volle melk
- 600 ml halfvolle melk
- 6 hele eieren
- 20g kokosolie
- 80g brinta
- 100g kipfilet (muscle meat)
- 6 levertabletten
- avondeten met ouders

Vanaf maandag bulken op 3500 kcal, even kijken of dat genoeg is. Voor de voeding dan, zie OP, alleen rijst pre-WO van 80 naar 100g, en bij de laatste maaltijd 4 sneetjes volkoren brood erbij.

Op 't moment (ongeveer):
- 1 liter volle melk
- 600 ml halfvolle melk
- 6 hele eieren
- 20g kokosolie
- 80g brinta
- 100g kipfilet (muscle meat)
- 6 levertabletten
- avondeten met ouders

Vanaf maandag bulken op 3500 kcal, even kijken of dat genoeg is. Voor de voeding dan, zie OP, alleen rijst pre-WO van 80 naar 100g, en bij de laatste maaltijd 4 sneetjes volkoren brood erbij.

Kokosolie vraag ik me altijd af, ik gooi 10gr op mn macaroni wat ik mee naar werk neem omdat t daar in de magnetron gaat, volledig meetellen?

Verder ben ik jaloers man, ik wil melk kunnen drinken haha

Kokosolie vraag ik me altijd af, ik gooi 10gr op mn macaroni wat ik mee naar werk neem omdat t daar in de magnetron gaat, volledig meetellen?

Verder ben ik jaloers man, ik wil melk kunnen drinken haha
Ik weeg 10g af en eet 't zo op :o

en zou ik volledig meetellen ja

trouwens, die 600ml halfvolle melk wordt in de bulk 1 liter (dus 1 liter vol en 1 liter halfvol), komt er ook nog bij :o

Als ik er tegen kon zou ik ook zeker een liter dagelijks nemen
Kan je wel kaas eten?

Als je niet goed tegen lactose kan zijn kaas + whey + roomboter goede vervangers

Als je het voor de eiwitten, vetten en micro's doet ten minste (maar kwa smaak zijn die drie ook heerlijk natuurlijk :o)

Kan je wel kaas eten?

Als je niet goed tegen lactose kan zijn kaas + whey + roomboter goede vervangers

Als je het voor de eiwitten, vetten en micro's doet ten minste (maar kwa smaak zijn die drie ook heerlijk natuurlijk :o)

Kaas en whey (en eieren) gebruik ik ook zeker, ben dol op fetakaas (wel de koevariant, geitenfeta is nasty). Eieren eet ik dagelijks minimaal 2. Roomboter vind ik niet zo, gebruik liever kokosolie (op toast <3)

Toast met roomboter vind ik juist hhhhhhhhhnnnnnnnnnnnnnggggggg haha

Net besloten dat ik toch nog even door ga met recompen, zal rond de 3200 kcal gaan eten. Kan nu wss ook gewoon in het weekend trainen, nieuwe gym is t/m 14u open en rond 12u ben ik wel wakker genoeg denk ik. Vorige was t/m 13u open, vond ik net te vroeg :o

Ik ga denk ik mikken op huidplooimetingen van 8mm (navel), 8mm (been) en 6mm (borst). Dan zal ik rond de 9% staan. Betekent dat er nog 3mm af moet bij m'n buik, sta nu op 11/8/6. Begin van m'n recomp (14 oktober 2014) stond ik 16/8/6.

Ga ook gewoon op zoveel mogelijk volume mikken als ik aan kan. Als ik denk door te kunnen tot 40 reps op een oefening, of zelfs 50, ga ik dat gewoon doen. Of als ik een extra oefening erbij aan kan. We gaan het zien.

Hoop met 1 a 2 maanden doel bereikt te hebben, dan kan ik in april en mei nog wat gewicht aanzetten (kilotje of 2) en dan heb ik juni en een stukje in juli om eventueel te zorgen dat ik weer goed droog ben voor de zomer. Als ik van de zomer op 84 kg 9% sta ben ik behoorlijk tevreden

Goed plan hoor :) Gaat je lukken!

Hoe snel/langzaam gaat het recompen bij jou? Daar ben ik wel nieuwsigerig naar, heb er maar bar weinig over/van gehoord.

Net besloten dat ik toch nog even door ga met recompen, zal rond de 3200 kcal gaan eten. Kan nu wss ook gewoon in het weekend trainen, nieuwe gym is t/m 14u open en rond 12u ben ik wel wakker genoeg denk ik. Vorige was t/m 13u open, vond ik net te vroeg :o

Ik ga denk ik mikken op huidplooimetingen van 8mm (navel), 8mm (been) en 6mm (borst). Dan zal ik rond de 9% staan. Betekent dat er nog 3mm af moet bij m'n buik, sta nu op 11/8/6. Begin van m'n recomp (14 oktober 2014) stond ik 16/8/6.

Ga ook gewoon op zoveel mogelijk volume mikken als ik aan kan. Als ik denk door te kunnen tot 40 reps op een oefening, of zelfs 50, ga ik dat gewoon doen. Of als ik een extra oefening erbij aan kan. We gaan het zien.

Hoop met 1 a 2 maanden doel bereikt te hebben, dan kan ik in april en mei nog wat gewicht aanzetten (kilotje of 2) en dan heb ik juni en een stukje in juli om eventueel te zorgen dat ik weer goed droog ben voor de zomer. Als ik van de zomer op 84 kg 9% sta ben ik behoorlijk tevreden

Lol dan zou ik met mijn 5/7/3 mm op 6-7% staan, wat niet het geval is.
Zou je niet te blind staren op die getalletjes, of het voor- of achteruitgaat is waar het om gaat:

Anyway, goede progressie :thumbup:

Hoe snel/langzaam gaat het recompen bij jou? Daar ben ik wel nieuwsigerig naar, heb er maar bar weinig over/van gehoord.
14 oktober 2013: ergens tussen de 80 en 81 kg en huidplooimeting van 16/8/6 (navel/been/borst).
14 januari 2014: schommel tussen de 82 en 83 kg, en huidplooimeting was 11/8/6

Vanaf laatste week december (en een vrij groot deel van januari) deel van was overigens heel rommelig ivm oa vakantie, kerst, oud en nieuw etc, en blessure.

Wel dikke krachtgains gemaakt, solide 10 kg erbij op bench press in 2 maanden, RDL + 15/20 kg oid.

Aangezien ik twee vliegen in 2 klap sla vind ik het eigenlijk nog vrij snel gaan

Lol dan zou ik met mijn 5/7/3 mm op 6-7% staan, wat niet het geval is.
Zou je niet te blind staren op die getalletjes, of het voor- of achteruitgaat is waar het om gaat:

Anyway, goede progressie :thumbup:

Ik hou deze tabel aan: http://www.huidplooimeter.nl/table1.html
Geef iig enige houvast al ga ik vooral af op de spiegel natuurlijk

Zal misschien niet op elk punt kloppen maar geeft iig een betere indicatie dan het standaard tabelletje dat ik bij mn huidplooimeter gekregen heb :o volgens die zou ik 7% staan ofzo, ja nooit dus

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Ben trouwens benieuwd of het recompen sneller gaat nu ik eindelijk weg ben van die k*t gym en naar een gym kan waar ik pull-ups/chins kan doen, en kan squatten lol, i.e. fatsoenlijke oefeningen

Laatst bewerkt:
Denk niet dat je dat andere een gym kan noemen. Aangezien je daar niet kan squaten. :o
VP meten is het enigste meetbare variable dat je hebt. De spiegel spreekt natuurlijk.

Voeding iets aangepast.

Cliffs:
- koper supplement van 2.5 mg ipv lever tabletten. Ben even op onderzoek geweest en ik heb veel te veel twijfel over de koper inhoud van die tabletten, dus ik speel het liever veilig.
- 200 g broccoli per dag toegevoegd
- 200 mg magnesium erbij ipv 400 mg

i73azn.jpg

Micro's (excl. avondeten):

24l4jna.jpg
of
33p4h7m.jpg

Zometeen eerste training bij de nieuwe gym, zal vooral een uitprobeer training worden. Voor het eerst in m'n leven squatten, goh

Wat is precies de reden voor de extra broccoli en koper/zink/magnesium als ik vragen mag. Merk je daar ook echt wat van? Voor de rest knap schema. Wou dat ik de discipline had om het zo strikt aan te pakken.

Zie wel een foutje. Je zou namelijk om 18:00 klaar zijn met trainen maar nu anderhalf uur later nog steeds geen update van je training? waar blijf je dan?>

Zo dan, groente in jouw schema :D
Hoe heb jij jouw micro's uitgerekend en waarom suplementeer je magnesium?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven