- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nah wil geen pics op internet zetten eigenlijk, misschien in de toekomst ooitKlinkt goed bro,
post je ook update pics?
Doe je tijdens deload geen/weinig carbs?
Op 't moment (ongeveer):
Op 't moment (ongeveer):
- 1 liter volle melk
- 600 ml halfvolle melk
- 6 hele eieren
- 20g kokosolie
- 80g brinta
- 100g kipfilet (muscle meat)
- 6 levertabletten
- avondeten met ouders
Vanaf maandag bulken op 3500 kcal, even kijken of dat genoeg is. Voor de voeding dan, zie OP, alleen rijst pre-WO van 80 naar 100g, en bij de laatste maaltijd 4 sneetjes volkoren brood erbij.
Kokosolie vraag ik me altijd af, ik gooi 10gr op mn macaroni wat ik mee naar werk neem omdat t daar in de magnetron gaat, volledig meetellen?
Verder ben ik jaloers man, ik wil melk kunnen drinken haha
Ik weeg 10g af en eet 't zo opKokosolie vraag ik me altijd af, ik gooi 10gr op mn macaroni wat ik mee naar werk neem omdat t daar in de magnetron gaat, volledig meetellen?
Verder ben ik jaloers man, ik wil melk kunnen drinken haha

Ik weeg 10g af en eet 't zo op
en zou ik volledig meetellen ja
trouwens, die 600ml halfvolle melk wordt in de bulk 1 liter (dus 1 liter vol en 1 liter halfvol), komt er ook nog bij![]()
Kan je wel kaas eten?Als ik er tegen kon zou ik ook zeker een liter dagelijks nemen
)Kan je wel kaas eten?
Als je niet goed tegen lactose kan zijn kaas + whey + roomboter goede vervangers
Als je het voor de eiwitten, vetten en micro's doet ten minste (maar kwa smaak zijn die drie ook heerlijk natuurlijk)

Net besloten dat ik toch nog even door ga met recompen, zal rond de 3200 kcal gaan eten. Kan nu wss ook gewoon in het weekend trainen, nieuwe gym is t/m 14u open en rond 12u ben ik wel wakker genoeg denk ik. Vorige was t/m 13u open, vond ik net te vroeg
Ik ga denk ik mikken op huidplooimetingen van 8mm (navel), 8mm (been) en 6mm (borst). Dan zal ik rond de 9% staan. Betekent dat er nog 3mm af moet bij m'n buik, sta nu op 11/8/6. Begin van m'n recomp (14 oktober 2014) stond ik 16/8/6.
Ga ook gewoon op zoveel mogelijk volume mikken als ik aan kan. Als ik denk door te kunnen tot 40 reps op een oefening, of zelfs 50, ga ik dat gewoon doen. Of als ik een extra oefening erbij aan kan. We gaan het zien.
Hoop met 1 a 2 maanden doel bereikt te hebben, dan kan ik in april en mei nog wat gewicht aanzetten (kilotje of 2) en dan heb ik juni en een stukje in juli om eventueel te zorgen dat ik weer goed droog ben voor de zomer. Als ik van de zomer op 84 kg 9% sta ben ik behoorlijk tevreden
14 oktober 2013: ergens tussen de 80 en 81 kg en huidplooimeting van 16/8/6 (navel/been/borst).Hoe snel/langzaam gaat het recompen bij jou? Daar ben ik wel nieuwsigerig naar, heb er maar bar weinig over/van gehoord.
Lol dan zou ik met mijn 5/7/3 mm op 6-7% staan, wat niet het geval is.
Zou je niet te blind staren op die getalletjes, of het voor- of achteruitgaat is waar het om gaat:
Anyway, goede progressie![]()
volgens die zou ik 7% staan ofzo, ja nooit dus