AndroidHealthClinic

Michieln's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vrijdag 28 februari 2014

Romanian Deadlift: 12x82 kg (zonder straps). daarna paar rest-pause setjes met 84 kg. daarna 8x94 kg, grip begaf het. Met 94 kg r.p. afgemaakt tot 30 reps, is nog steeds veel te licht maar ga even grip trainen

Pull-ups: BW - 8 reps / +1 rep

BB Bench Press: 70 kg - 10 reps

Leg Extension: 96 kg - 10 reps

Cable Std Row (wide grip): 55 kg - 9 reps / +5 kg

BB Standing Calf Raises (smith): 104 kg - 16 reps / +4 kg

DB Lateral Raise: 10 kg - 12 reps / 12 kg was bezet en had geen zin om te wachten, heel strikt geweest met vorm, voelde goed, haalde de 12 reps net met strikte vorm

Cable Bent-over Triceps Extension: 30 kg - 9 reps / +5 kg

Lever Preacher Curl: 53 kg - 10 reps

prima tren.
morgen carnaval, zondag of uitbrakken of wéér carnaval, maandag beginnen met bulken :D

nette workout.
Ik moet nog 3 weken wachten voor ik ga bulken, ik ben jaloers :P..
Denk je dat je grip goed genoeg vooruit gaat door enkel high rep(10+) romanian deadlifts te doen?
Uit ervaring heb ik gemerkt dat zware deadlifts (1x5, meerdere malen per week) mijn grip meer goed heeftgedaan dan high rep varianten.

Want mijn onderarmen verzuren bij high rep en ik heb gemerkt dat wanneer ik low reps doe, ze veel minder snel verzuren met hetzelfde high rep gewicht, iets wat ik met high reps niet echt heel erg heb ervaren.
low rep -> meer kracht -> minder snel verzuren -> ??? -> profit :cool:

Als ik mijn grip voor de RDL op hogere reps wil trainen lijkt het me zinniger om daadwerkelijk met hogere reps te trainen hehe

Carnaval was awesome trouwens, gains were made, sloots gon sloot ("we gaan even naar de wc" brb nooit meer teruggezien :roflol: )

Weet niet eens meer echt hoe ze eruit zag lol, alleen dat ze blond en lekker was. Primaaa

Als ik mijn grip voor de RDL op hogere reps wil trainen lijkt het me zinniger om daadwerkelijk met hogere reps te trainen hehe

Carnaval was awesome trouwens, gains were made, sloots gon sloot ("we gaan even naar de wc" brb nooit meer teruggezien :roflol: )

Weet niet eens meer echt hoe ze eruit zag lol, alleen dat ze blond en lekker was. Primaaa

Goed voor de testo aanmaak.. :D!
Gewoon positief denken, ze waren flauw gevallen door je sexy looks en schwarzenegger fysiek.. ze kwamen de volgende ochtend pas weer bij, wet panties all over.

Test is al relatief hoog

Couldn't care less verder overigens haha

Haha :XD ben je nu brak of? valt het wel mee

Wel beetje slecht haha, maar ben functioneel brak, niet dat ik op bed moet liggen ofzo xD

Aaaaal kind of gainz.
Eindelijk aan de bulk, hoe hoog is je kcal overschot?

200x200px-ZC-d1970461_post-25067-And-Here-We-Go-Joker-gif-Imgur-x71M.gif

:D

BULK - Cycle 03/03/2014 - 30/03/2014
Load periode - dag 2/21 A

BB Front Squat: 60 kg - 12 reps / +2 reps

Chin-ups: BW - 10 reps

BB Bench Press: 70 kg - 10 reps

Std Leg Curl: 96 kg - 11 reps / +7 kg

Lever Std Row (wide grip): 61 kg - 8 reps / +7 kg

BB Standing Calf Raises (smith): 104 kg - 18 reps / +2 reps

BB Upright Row: 42 kg - 12 reps / +2 kg

Cable Pushdown (v-bar): 30 kg - 10 reps / +1 rep

DB Incline Curl: 14 kg - 11 reps

lekkere tren.
voeding voor bulk post ik zo nog

was vrijdag trouwens 82,5 kg. vp% nog steeds hetzelfde. 5 weken en nog steeds geen creatine gewicht verloren

Bulk bulk bulk good luck buddy! Lekkkere training trouwens! Ik heb ook geen reet gemerkt in gewicht sinds ik met Creatine gestopt ben.

Bulk bulk bulk good luck buddy! Lekkkere training trouwens! Ik heb ook geen reet gemerkt in gewicht sinds ik met Creatine gestopt ben.
Wel wat kwa kracht? Ik daar ook niet eigenlijk, alleen bench press is 2,5 kg lager

Hier pics van voeding, en complete bloedwaardes:

Voeding. Kwa vet balans wat hoog in verzadigd vet, maar dat zal nog een stuk minder worden ivm avondeten (moeder gebruikt becel bakboter :o).
90u0br.jpg

Micros (excl avondeten)
http://nutritiondata.self.com/
http://mijn.voedingscentrum.nl/nl/dashboard/
http://cronometer.com/
k9jt55.jpg
2e3bn6o.jpg
ipoyrr.jpg

Bloedwaardes. Cholesterol is wat hoog maar HDL en triglyceriden zijn dikke prima (hele lage TG/HDL ratio, en dat is een van de beste voorspellers), bloed suiker en bloed druk ook. Zal meer te maken hebben met hoge verzadigde vet inname en lage meervoudig onverzadigde vet inname. Boeit dus verder niet.
j669li.jpg

Respectievelijke kcal inname. Prima training zo te zien. Neem morgen ff jouw voeding door, meestal wel interessant bij jou.

Lekkere tren :thumb: Ik merk vooralsnog ook geen verlies van kracht of gewicht na stoppen crea..

Respectievelijke kcal inname. Prima training zo te zien. Neem morgen ff jouw voeding door, meestal wel interessant bij jou.
Zat in de recomp op 3100-3200 kcal (met 650 kcal van avondeten meegerekend), in dat opzicht is m'n overschot niet eens heel groot :o

Lekkere tren :thumb: Ik merk vooralsnog ook geen verlies van kracht of gewicht na stoppen crea..
Als ik helemaal geen gewichtsverlies ga merken, ook niet na 6-8 weken, zie ik geen reden meer om nog creatine te nemen in de toekomst.. Dan ben ik helemaal true natural bodydilder

TMG is trouwens betaine. http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren/now-foods/tmg-1000-mg-trimethylglycine/
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23967897

Vanmorgen gewogen, gisteravond een basketballtraining gehad dus pas echt goed gezweet en vocht verloren. En guess what.. Ik weeg 89,5.. haha.. Dus merk crea toch wel, ben niet onder 91 geweest voor weken toen ik wel aan de crea zat.

Ik merkte ook geen krachtverlies met de Creatine. Dus zowel geen verlies in gewicht als kracht, ik laat het er lekker uit.

Ben heel benieuwd naar je bulk. Inb4 -2 reps op de chinups bij elke workout (:P)

BULK - Cycle 03/03/2014 - 30/03/2014
Load periode - dag 3/21 - B
Aantal dagen getraind: 2/3

Woensdag 5 maart 2014

Romanian Deadlift: 94 kg - 12 reps / +4 reps. Grip is een b*ch :o na 20 reps ofzo gleed de bar gewoon zowat m'n handen uit, uwotm8. Verder veel te makkelijk voor rug en hamstrings..

Pull-ups: BW - 7 reps / -1 rep

BB Bench Press: 70 kg - 7 reps / -3 reps. Voelde raar aan, mss lag ik verkeerd ofzo. Maar oke, ik dus door. Kwam na 20 reps de sportschool eigenaar praatje maken, 10 minuten lang :o Daarna nog 9-3-3 gedaan. Snel vergeten :roflol: Heb overigens geprobeerd incline te benchen in het powerrack, maar dan moet ik de bar van veel te ver achter me omhoog tillen, ga ik niet doen. Db's wil ik niet, en ook niet incline op 45 graden. Dan maar elke dag flat benchen :o

Leg Extension: 96 kg - 11 reps / +1 rep

Cable Std Row (wide grip): 55 kg - 10 reps / +1 rep

BB Standing Calf Raises (smith) : 104 kg - 20 reps / +2 reps

DB Lateral Raise: 12 kg - 11 reps

DB Standing Triceps Extension: 10 kg - 12 reps / veeeel te licht. Was overigens begonnen met cable overhead extensions, maar dat ding voelt de ene keer chill aan en de andere keer heel stroef, heel raar en k*t. Dus ik ga deze voortaan doen.

Lever Preacher Curl: 53 kg - 11 reps / +1 rep

Rare tren .. vrijdag volgende training, kan morgen niet.

Haha lekker rest/pause stijl bij je BP :roflol: Zie wel veel plusjes staan! :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven