AndroidHealthClinic

Michieln's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Herkenbaar dat lullen :o. Achja je hebt het beter naar je zin dan bij de vorige gym volgens mij.
Ondanks de minnen zie ik toch weer wat plussen.

Volg al een tijdje, leuke log. Zelf net ook met Kelei begonnen na veel overweging; het leek me wel experiment waardig. Hoe bevalt de Kelei methode nu tijdens je bulk itt je cut - en gezien je ervaringen ermee; zie je jezelf dit schema nog lang hanteren? :)

• Topic Starter Topic Starter
Volg al een tijdje, leuke log. Zelf net ook met Kelei begonnen na veel overweging; het leek me wel experiment waardig. Hoe bevalt de Kelei methode nu tijdens je bulk itt je cut - en gezien je ervaringen ermee; zie je jezelf dit schema nog lang hanteren? :)

Leuk dat je meeleest!

Bulk er pas net een paar dagen mee dus het is nog te kort om daar iets over te zeggen hehe

Heb na augustus een paar maanden gecut op het oude schema en dat ging heel goed. Vanaf midden oktober twee maanden recomp gedaan, 2-3% verloren en zelfs wat gewicht gewonnen (zal vooral vocht zijn), en veel kracht gewonnen.

December tm februari heel rommelig en onregelmatig getraind en gegeten, niet echt gains gemaakt. Dus vanaf nu weer proberen consistent te zijn :) schema bevalt prima dus als ik het lichamelijk trek, en dan met name de pezen enzo, zie ik voorlopig geen reden om te switchen

BULK - Cycle 03/03/2014 - 30/03/2014
Load periode - dag 5/21 - A
Aantal dagen getraind: 3/5

Vrijdag 7 maart 2014

BB Front Squat: 62 kg - 10 reps / +2 kg

Chin-ups: BW - 10 reps

BB Bench Press: 70 kg - 10 reps / mehh, volgende keer een iets smallere grip hanteren, volgens mij iets chiller, ook voor m'n triceps pees

Std Leg Curl: 96 kg - 12 reps / +1 rep

Lever Std Row (wide grip): 61 kg - 9 reps / +1 rep

BB Standing Calf Raises (smith): 106 kg - 18 reps / +2 kg

BB Upright Row: 44 kg - 10 reps / +4 kg

Cable Pushdown (v-bar): 30 kg - 10 reps

DB Incline Curl: 14 kg - 12 reps / +1 rep

Net als afgelopen trainingen echt totaaaal niet moe na de training :o dat dere energy (hoge Hb en Ht waardes u mirin?)

verder prima tren, hoop alleen wel binnenkort is een keertje reps op de bp te gaan toevoegen.

Load periode - dag 6/21 - B
Aantal dagen getraind: 4/6

Zaterdag 8 maart 2014

Romanian Deadlift: 96 kg - 7 reps / +2 kg. :o:o:o bar gleed gewoon bijna m'n handen uit. Voel verder totaal m'n onderarmen niet, vraag me daarom af of het m'n grip is (wss wel gewoon) of dat de bar wat gladder/verslepener is.

Pull-ups: BW - 7 reps / als 5e gedaan, last van triceps pees. 10 reps totaal gedaan daarom. Volgende keer wide neutral grip ipv pronated proberen.

BB Bench Press: 70 kg - 11 reps / +1 rep. 11e rep met de grootst mogelijke moeite lol, kont beetje van 't bankje af, telt niet helemaal vind ik eigenlijk. Voelde m'n triceppees aan m'n linkerarm wel weer vrij goed hierna, vraag me af of het door de bench komt. Misschien moet ik 'm juist veel breder pakken, dat ik een soort van 90 graden hoek bij m'n ellebogen heb

Leg Extension: 96 kg - 11 reps

Cable Std Row (wide grip): 55 kg - 11 reps / +1 rep, lekker

BB Standing Calf Raises (smith): 106 kg - 20 reps / +2 reps, prima, elke training steeds paar reps erbij

DB Lateral Raise: 12 kg - 12 reps / +1 rep

DB Standing Triceps Extension: 14 kg - 12 reps / +4 kg

Lever Preacher Curl: 53 kg - 11 reps

Ben zelf niet zo'n fan van brede bench. Aangezien dat mijn schouder verkloot. Gaat wel hard zo met Kelei's programma of niet?

Tja ik ga een beetje experimenteren met grip wijdte, heb het idee dat zoals ik het nu doe ik m'n pezen blijf vernken..

Romanian Deadlift: 96 kg - 7 reps / +2 kg. :o:o:o bar gleed gewoon bijna m'n handen uit. Voel verder totaal m'n onderarmen niet, vraag me daarom af of het m'n grip is (wss wel gewoon) of dat de bar wat gladder/verslepener is.

Dit herken ik dus heel erg. Bar glijdt uit de handen zonder dat ik echt m'n onderarmen voel. Denk dat ik ook eens een andere bar ga proberen. Magnesium worden ze vast niet zo blij van :o

Dit herken ik dus heel erg. Bar glijdt uit de handen zonder dat ik echt m'n onderarmen voel. Denk dat ik ook eens een andere bar ga proberen. Magnesium worden ze vast niet zo blij van :o

Wat ik merk is dat het beter word naarmate je overdreven gaat knijpen in de bar. in plaats van "gewoon" proberen vast te houden echt zo hard mogelijk knijpen in die bar. Maar weet niet of dat het per se is.

Load periode - dag 8/21 - A
Aantal dagen getraind: 5/8

Maandag 10 maart 2014

BB Front Squat: 62 kg - 12 reps / +2 reps

Chin-ups: BW - 10 reps

BB Bench Press: 70 kg - 10 reps / breder gepakt, ellebogen flink ingetukt, voelde veeel beter zo. Kon m'n pees voelen (soms) maar was verder niet hinderlijk.

Std Leg Curl: 103 kg - 8 reps / +7 kg. Zwaar

Lever Std Row (wide grip): 61 kg - 10 reps / +1 rep

BB Standing Calf Raises (smith): 110 kg - 15 reps / +4 kg

BB Upright Row: 44 kg - 11 reps / +1 rep

Cable Pushdown (v-bar): 30 kg - 11 reps / +1 rep

DB Incline Curl: 16 kg - 7 reps / +2 kg, maar te zwaar, rp setjes weer met 14 gedaan. Volgende week weer 14 doen en evt opbouwen naar 15 reps ipv 12

zhAHlcC.gif

Voeding ook weer aangepast trouwens, post zo nog wel.

En ik heb iodoral besteld, iodine supplement. Ben ff op onderzoek gegaan over die hartkloppingen enzo, en kwam uit op wat verhoogde TSH waardes (3,5 mU/l), wat richting hypothyroidisme neigt. Hoewel het binnen de lab range was, is die range schijnbaar sub-optimaal en zit je beter rond de 1,0 oid. Gevolg van verhoogde waardes kunnen (oa) zijn: hartkloppingen en verhoogd cholesterol. Tadaa. Op T-Nation hele topics en stickies hierover, dus ik ga iodine proberen. We gaan kijken wat het wordt.

Nice training, ben benieuwd naar je ervaring met iodoral.
Heb al veel interessante posts van je gelezen!

Wat houdt TSH precies in, een waardoor heb je zo'n hoge waarde gekregen?
Verder zie ik wel een leuke training :D, dat gif :roflol:

TSH = Thyroid Stimulating Hormone. Schildklierhormoon. Ref waardes zijn doorgaans rond de 0.5-5.0, maar boven de 3.0 neig je al richting hypothyroidisme, beter zit je tussen de 0.5 en 2.0 (1-1.5 is ideaal).

http://tnation.t-nation.com/free_on..._performance_bodybuilding_trt/thryroid_basics

Hypothyroidisme (te weinig TSH, dus te hoge waardes) kan simpelweg door een jodium (iodine) tekort komen. Ook andere oorzaken, maar ik dacht laat ik met het simpelste beginnen. Als ik geen verandering merk, misschien weer laten prikken voor meer waardes (T3, T4, blabla)

Zware training ouwe.

dacht dat ik je al volgde, gvd nieuw log aangemaakt. vond het al zo rustig

trainingen zien er goed uit, ga zo voort man
hoe bevalt kelei?

dacht dat ik je al volgde, gvd nieuw log aangemaakt. vond het al zo rustig

trainingen zien er goed uit, ga zo voort man
hoe bevalt kelei?
hah welkom (terug) :D

Ja goed, ging goed in de cut, en zowel in de recomp als de bulk bijna altijd bij minstens de helft van de oefeningen wel elke training een rep erbij ofzo, dus altijd wel vooruitgang. Resultaten zijn goed en dat houdt de motivatie ook hoog :)

Laatste twee bloedwaardes terug:

Vitamine D = 101 nmol/l
SHBG = 32 nmol/l (18,3 - 54,1)

Zit dus allebei goed. Vanacht nauwelijks geslapen overigens, lukte gewoon niet, k*t hartkloppingen.
Morgen telefonisch consult met huisarts, hopelijk kan ik 'm overtuigen tot een vervolg onderzoek van schildklierhormoon waardes.. Ben daar nu wel benieuwd naar.

Bloeddruk trouwens vanochtend ook nog is gemeten: 124/77. Ook perfect. wazmetmij

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Load periode - dag 9/21 - B
Aantal dagen getraind: 6/9

Dinsdag 11 maart 2014

Romanian Deadlift: 96 kg - 12 reps / +5 reps, hard geknepen, voelde m'n onderarmen

Pull-ups: BW - 8 reps / +1 rep, dat underarm pump tho

BB Bench Press: 70 kg - 11 reps / +1 rep

Leg Extension: 96 kg - 12 reps / +1 rep

Cable Std Row (wide grip): 55 kg - 12 reps / +1 rep

BB Standing Calf Raises (smith): 110 kg - 17 reps / +2 reps

DB Lateral Raise: 12 kg - 12 reps

DB Standing Triceps Extension: 16 kg - 11 reps / +2 kg

Lever Preacher Curl: 53 kg - 12 reps / +1 rep

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

brb nauwelijk geslapen 's nachts
brb best veel energie de hele dag voor een nacht zonder veel slaap
brb heel veel energie tijdens trainen
brb overal gains
brb totaal niet moe na de training
brb confused
brb brb

Lol wtf, nice train

Load periode - dag 10/21 - A
Aantal dagen getraind: 7/10

Woensdag 12 maart 2014

BB Front Squat: 64 kg - 12 reps / +2 kg, en meteen weer 12 reps, nice

Chin-ups: BW - 11 reps / +1 rep

BB Bench Press: 70 kg - 10 reps / -1 rep. zat niet goed met grip, schouder voelde raar, last van pees, heb het na die 10 reps er maar bij gelaten, beetje rust.

Std Leg Curl: 103 kg - 9 reps / +1 rep

Lever Std Row (wide grip): 61 kg - 11 reps / +1 rep

BB Standing Calf Raises (smith): 110 kg - 19 reps / +2 reps

BB Upright Row: 44 kg - 11 reps / alleen eerste setje omdat pijnlijk

Cable Pushdown (v-bar): 30 kg - 11 reps

DB Incline Curl: 14 kg - 12 reps / maar 2 rp setjes gedaan omdat pijnlijk

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Hier een onderarm foto voor jullie :roflol:

syq9w3.jpg

was toen even aan het genieten van dat dere vascularity and forearm pump

Laatst bewerkt:
Nice veins

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven