magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg al een tijdje, leuke log. Zelf net ook met Kelei begonnen na veel overweging; het leek me wel experiment waardig. Hoe bevalt de Kelei methode nu tijdens je bulk itt je cut - en gezien je ervaringen ermee; zie je jezelf dit schema nog lang hanteren?![]()
schema bevalt prima dus als ik het lichamelijk trek, en dan met name de pezen enzo, zie ik voorlopig geen reden om te switchen
dat dere energy (hoge Hb en Ht waardes u mirin?)

bar gleed gewoon bijna m'n handen uit. Voel verder totaal m'n onderarmen niet, vraag me daarom af of het m'n grip is (wss wel gewoon) of dat de bar wat gladder/verslepener is.Romanian Deadlift: 96 kg - 7 reps / +2 kg.bar gleed gewoon bijna m'n handen uit. Voel verder totaal m'n onderarmen niet, vraag me daarom af of het m'n grip is (wss wel gewoon) of dat de bar wat gladder/verslepener is.

Dit herken ik dus heel erg. Bar glijdt uit de handen zonder dat ik echt m'n onderarmen voel. Denk dat ik ook eens een andere bar ga proberen. Magnesium worden ze vast niet zo blij van![]()
hah welkom (terug)dacht dat ik je al volgde, gvd nieuw log aangemaakt. vond het al zo rustig
trainingen zien er goed uit, ga zo voort man
hoe bevalt kelei?