magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja man, facking k*t. Houdt me wel een beetje tegen hier en daar. Ik wil het echter geen complete rust geven want dan kan ik naar mijn idee helemaal geen upperbody meer trainen
inb4 johnny bravo in reverse
Aanhechting triceps heb ik ook last van gekregen sinds dit schema. Ene dag benchen, andere dag dippen en dan ook nog triceps oefeningen erbij, gaat wel hard. Overigens heb ik er nu ook wat last van bij pullups..
Altijd als ik een zaterdag niet drink, heb ik de eerste training na het weekend minder gains in de gym dan wanneer ik wel gewoon drink. Niet dat ik vaak zonder alcohol ga op een zaterdag, maar ik heb het nu al wel een paar keer zo mee gemaakt![]()
Ben de laatse tijd ook aan het experimenteren met een wijdere grip, had 'm voorheen relatief smal, eigenlijk iets breder dan schouder wijdte, srs. Mogelijk zat daar ook het probleem. Ga na de deload weer benchen, vanaf het begin met een wijdere grip, kijken hoe het gaat.Is je triceps pees nog steeds aan 't zeiken ja? Damn.
Is het anders geen idee om het oude kelei schema te proberen? Meer rust voor je pees.
Ik hield eerst mijn pink op de barbell grip indicator(dat ringetje), maar nu mijn middelvinger (bij incline nu mijn wijsvinger).
Voelt een stuk beter, mijn triceps verzuren ook minder snel en mijn borst meer. Ik heb geen last meer gehad van mijn triceps aanhechting.
Ben de laatse tijd ook aan het experimenteren met een wijdere grip, had 'm voorheen relatief smal, eigenlijk iets breder dan schouder wijdte, srs. Mogelijk zat daar ook het probleem. Ga na de deload weer benchen, vanaf het begin met een wijdere grip, kijken hoe het gaat.
kaluro why u do dis m8

Welkom!IN
Ga je weer volgen man!
Hoe gaat het er nu allemaal mee?
Welkom!
Ja prima eigenlijk, ga voor twee maanden bulken, en ben nu in m'n derde week daarvan. Na die twee maanden cutten om zo droog als mogelijk proberen te raken voor de zomer
Gains zijn goed!

Welkom!
Ja prima eigenlijk, ga voor twee maanden bulken, en ben nu in m'n derde week daarvan. Na die twee maanden cutten om zo droog als mogelijk proberen te raken voor de zomer
Gains zijn goed!
).2 zomers terug was ik vrij dik, vp van 20%+ (22-24% schat ik).Goed om te horen man!
Altijd leuk shredded de zomer ingaan.
Ga nu zelf bulky de zomer in...![]()

Mijn driepunts huidplooimeting meet nu ongeveer 11-12, 5, en 8-9 (1cm naast navel, borst, en bovenbeen). Ik heb altijd veel vet rond m'n buik en heupen gehad, op z'n ergst was het (rond april vorig jaar geloof ik) 36-12-12. srs.Succes, ik ga ook iets soortgelijks doen. 't hoeft geen 10% ofzo te zijn voor de zomer bij mij, maar ook niet veel hoger dan 12.
Ben benieuwd naar je progressie, jammer dat je besloten hebt geen pics te posten (op onderarm pics na dan).

)