MuscleMeat

Michieln's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waarom post je een foto van mijn biceps?
Der blijft maar zooi bij jou opgaan, netjes. Leg extensions 103kg dayum.

Ja man, facking k*t. Houdt me wel een beetje tegen hier en daar. Ik wil het echter geen complete rust geven want dan kan ik naar mijn idee helemaal geen upperbody meer trainen :o

inb4 johnny bravo in reverse

Snap ik. Maar beter wel goed luisteren naar je lichaam. Beter een week wat minder tot niets dan doorgaan en zo een maand of langer niks kunnen.
Ik voel ook een aanhechting tricpes af en toe, tricep/elleboog pees vooral bij dips als ik te rechtop dip.

Aanhechting triceps heb ik ook last van gekregen sinds dit schema. Ene dag benchen, andere dag dippen en dan ook nog triceps oefeningen erbij, gaat wel hard. Overigens heb ik er nu ook wat last van bij pullups..

Aanhechting triceps heb ik ook last van gekregen sinds dit schema. Ene dag benchen, andere dag dippen en dan ook nog triceps oefeningen erbij, gaat wel hard. Overigens heb ik er nu ook wat last van bij pullups..

Ja het is gewoon een killing schema qua belasting. Pezen, gewrichten (vooral polsen), ik voel ze allemaal wel een keer in de week.
Iets waar ik geen last van had bij bijv push/pull/leg split of SL 5x5. Maar de resultaten zijn er dan wel naar, bij iedereen voor zover ik zie.

• Topic Starter Topic Starter
BULK - Cycle 03/03/2014 - 30/03/2014
Load periode - dag 15/21 - A
Aantal dagen getraind: 11/15

Maandag 17 maart 2014

BB Front Squat: 66 kg - 9 reps / -1 rep, wut, niet de planning dit. Vorm was wel goed denk ik, bleef er sterk op letten. Maar oke, hoop iig na de deload de 70 kg te kunnen pakken.

Chin-ups: BW - 10 reps / -1 rep, heb je soms. Wel mooi gecontroleerde reps gemaakt. Bij de rp setjes gefocust op een extra trage negative steeds

BB Bench Press: laat ik even voor wat het is deze cycle. Vandaag steeds paar reps eruit gepompt, kijken of het nog pijn deed. Eerst stang alleen, toen +10 kg, toen +20kg, +30kg, +40kg (60 kg totaal dus). Ging best prima eigenlijk, pas bij de 60 voelde ik eigenlijk wat, maar was vrij nihil.

Lever Seated Fly: 82 kg - 9 reps / +7 kg

Std Leg Curl: 103 kg - 9 reps / -1 rep, wut

Lever Std Row (wide grip): 61 kg - 12 reps / nog even op 61 gelaten, volgende keer omhoog

BB Standing Calf Raises (smith): 114 kg - 18 reps / +2 reps

BB Upright Row: 44 kg - 12 reps / +1 rep

Cable Pushdown (v-bar): 30 kg - 12 reps / volgende keer verhogen

Cable Curl: 30 kg - 12 reps / rp setjes met 35 kg. Was iets te licht allemaal, was even de oefening uitproberen. Vond 'm maar matig, beetje k*t ROM. Ga even overwegen of ik niet gewoon weer concentration curls ga doen.

http://exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/LVSeatedFly.html

Mixed feels. Nauwelijks last van aanhechting gehad, dat was goed. Paar reps minder hier en daar, kan gebeuren natuurlijk. Zal wel komen omdat ik geen alcohol gehad heb dit weekend, heb altijd mindere trainingen na alcohol vrije weekenden (srs)
Sommige oefeningen wel vooruit.

Lol minder trainen na alcohol?
Explain pls.

Altijd als ik een zaterdag niet drink, heb ik de eerste training na het weekend minder gains in de gym dan wanneer ik wel gewoon drink. Niet dat ik vaak zonder alcohol ga op een zaterdag, maar ik heb het nu al wel een paar keer zo mee gemaakt :o

Is je triceps pees nog steeds aan 't zeiken ja? Damn.
Is het anders geen idee om het oude kelei schema te proberen? Meer rust voor je pees.
Ik hield eerst mijn pink op de barbell grip indicator(dat ringetje), maar nu mijn middelvinger (bij incline nu mijn wijsvinger).
Voelt een stuk beter, mijn triceps verzuren ook minder snel en mijn borst meer. Ik heb geen last meer gehad van mijn triceps aanhechting.

Altijd als ik een zaterdag niet drink, heb ik de eerste training na het weekend minder gains in de gym dan wanneer ik wel gewoon drink. Niet dat ik vaak zonder alcohol ga op een zaterdag, maar ik heb het nu al wel een paar keer zo mee gemaakt :o

Hmm interdasting. Heb je de effecten van je totaal klem zuipen al eens getest op een workout?

Is je triceps pees nog steeds aan 't zeiken ja? Damn.
Is het anders geen idee om het oude kelei schema te proberen? Meer rust voor je pees.
Ik hield eerst mijn pink op de barbell grip indicator(dat ringetje), maar nu mijn middelvinger (bij incline nu mijn wijsvinger).
Voelt een stuk beter, mijn triceps verzuren ook minder snel en mijn borst meer. Ik heb geen last meer gehad van mijn triceps aanhechting.
Ben de laatse tijd ook aan het experimenteren met een wijdere grip, had 'm voorheen relatief smal, eigenlijk iets breder dan schouder wijdte, srs. Mogelijk zat daar ook het probleem. Ga na de deload weer benchen, vanaf het begin met een wijdere grip, kijken hoe het gaat.

Ben de laatse tijd ook aan het experimenteren met een wijdere grip, had 'm voorheen relatief smal, eigenlijk iets breder dan schouder wijdte, srs. Mogelijk zat daar ook het probleem. Ga na de deload weer benchen, vanaf het begin met een wijdere grip, kijken hoe het gaat.

Succes, if all else fails.. creatine!

not srs

Succes, if all else fails.. creatine!

not srs
kaluro why u do dis m8

Load periode - dag 16/21 - B
Aantal dagen getraind: 12/16

Dinsdag 18 maart 2014

Romanian Deadlift: 100 kg - 12 reps / +2 kg. Was met straps, zonder ging weer nergens over. Ga gewoon vanaf 100 kg opbouwen weer met straps, en heel gecontroleerd blijven met de vorm. Merk dan ik dan ook een stuk dieper kan gaan, als in, lager met de bar. En focussen op langzaam omlaag, en wat sneller omhoog.

Pull-ups: BW - 9 reps / voelde lekker

Lever Std Fly: 82 kg - 10 reps / +1 rep

Leg Extension: 103 kg - 10 reps / denk ik. Was begonnen met eerste setje en na 2 reps merkte ik dat ie niet helemaal goed stond ingesteld, had daardoor een wat kortere ROM. Daarna goed gesteld en meteen verder gegaan, en toen 9 reps gehaald. Ik hou het op 10 :o

Cable Std Row (wide grip): 60 kg - 12 reps / +2 reps. Voelt altijd heerlijk deze.

BB Standing Calf Raises (smith): 114 kg - 20 reps / +2 reps

DB Lateral Raise: 14 kg - 8 reps / +2 kg

DB Standing Triceps Extension: 18 kg - 11 reps / +2 reps

Lever Preacher Curl: 60 kg - 10 reps / +1 rep

Tevreden. Ook praktisch geen last van aanhechting gehad.

Lekker! Mooi dat je geen last hebt gehad van je aanhechting, dat scheelt alweer een hoop!

Mirin op je alcohol statement. Bij mij zit het gewoon tussen de oren dat als ik drink dat het trainen ruk gaat :p.
Kan me eigenlijk wel voorstellen dat dit programma een aanslag op je aanhechtingen etc is.

IN :D

Ga je weer volgen man!
Hoe gaat het er nu allemaal mee?

IN :D

Ga je weer volgen man!
Hoe gaat het er nu allemaal mee?
Welkom!

Ja prima eigenlijk, ga voor twee maanden bulken, en ben nu in m'n derde week daarvan. Na die twee maanden cutten om zo droog als mogelijk proberen te raken voor de zomer

Gains zijn goed!

Welkom!

Ja prima eigenlijk, ga voor twee maanden bulken, en ben nu in m'n derde week daarvan. Na die twee maanden cutten om zo droog als mogelijk proberen te raken voor de zomer

Gains zijn goed!

Goed om te horen man!
Altijd leuk shredded de zomer ingaan.
Ga nu zelf bulky de zomer in... :angstig:

Welkom!

Gains zijn goed!

Succes, ik ga ook iets soortgelijks doen. 't hoeft geen 10% ofzo te zijn voor de zomer bij mij, maar ook niet veel hoger dan 12.
Ben benieuwd naar je progressie, jammer dat je besloten hebt geen pics te posten (op onderarm pics na dan :D).

Goed om te horen man!
Altijd leuk shredded de zomer ingaan.
Ga nu zelf bulky de zomer in... :angstig:
2 zomers terug was ik vrij dik, vp van 20%+ (22-24% schat ik).
Vorige zomer eigenlijk ook nog, vp van 17% oid.
Tijd om deze zomer de 10% te halen :D

Succes, ik ga ook iets soortgelijks doen. 't hoeft geen 10% ofzo te zijn voor de zomer bij mij, maar ook niet veel hoger dan 12.
Ben benieuwd naar je progressie, jammer dat je besloten hebt geen pics te posten (op onderarm pics na dan :D).
Mijn driepunts huidplooimeting meet nu ongeveer 11-12, 5, en 8-9 (1cm naast navel, borst, en bovenbeen). Ik heb altijd veel vet rond m'n buik en heupen gehad, op z'n ergst was het (rond april vorig jaar geloof ik) 36-12-12. srs.
Hoop van de zomer rond de 7-4-7 te zitten (inb4 boeing), denk dat ik dan mooi droog sta en eindelijk is een relatief evenredige vet verdeling over m'n lichaam heb :o:D

Load periode - dag 17/21 - A
Aantal dagen getraind: 13/17

Woensdag 19 maart 2014

BB Front Squat: 66 kg - 12 reps / +3 reps

Chin-ups: BW - 11 reps / +1 rep

Lever Std Fly: 82 kg - 10 reps

Std Leg Curl: 103 kg - 10 reps / +1 rep

Lever Std Row (wide grip): 68 kg - 8 reps / +7 kg

BB Standing Calf Raises (smith): 116 kg - 20 reps / +2 kg

BB Upright Row: 46 kg - 9 reps / +2 kg

Cable Pushdown (v-bar): 35 kg - 8 reps / +5 kg

Cable Curl: 35 kg - 12 reps / +5 kg

(y)
(Zin in de deload :o)

Laatst bewerkt:
Goede progressie man! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven