XXL Nutrition

Michieln's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
BULK - Cycle 03/03/2014 - 30/03/2014
Deload periode - dag 5/7 - B
Aantal dagen getraind (load): 14/21

Vrijdag 28 maart 2014

Romanian Deadlift (straps): 110 kg - 12 reps / +10 kg, dieper gegaan dan toen ik ergens tussen de 120-130 kg zat, maw betere vorm. Kon net 12 reps halen, en voelde m'n buik ook een stuk beter

Pull-ups: BW - 10 reps / +1 rep

Lever Std Fly: 89 kg - 10 reps / +7 kg

Leg Extension: 103 kg - 12 reps / +2 reps

Cable Std Row (wide grip): 65 kg - 10 reps / +5 kg

BB Standing Calf Raises (smith): niet gedaan, moest deze als laatste nog doen en was al iemand bezig dus ik dacht fak it

DB Lateral Raise: 14 kg - 9 reps / +1 rep

DB Standing Triceps Extension: 18 kg - 12 reps / +1 rep

Lever Preacher Curl: 60 kg - 11 reps / +1 rep

Prima gains hehe

Blijf maar plusjes hier zien. Hoe is het met het bulken?

Blijf maar plusjes hier zien. Hoe is het met het bulken?
Kracht gaat meer dan prima, massa is te kort om iets over te zeggen en om het verschil in de spiegel te zien. Gewicht gaat wat omhoog, maar niet drastisch (althans, zo lijkt het). Al met al tevreden.

Lekker bezig. Wanneer krijgen we nou eindelijk eens foto's te zien? Zo slecht kan je er niet meer uit zien.
Thx. Misschien van de zomer, na de cut :o

BULK - Cycle 31/03/2014 - 27/04/2014
Load periode - dag 1/21 - A
Aantal dagen getraind: 1/1

Maandag 31 maart 2014

BB Front Squat: 68 kg - 7 reps / -2 reps, gestopt na 7 reps omdat m'n knieën niet goed aanvoelde, stond denk ik verkeerd.. Rp setjes gingen prima.

Chin-ups: BW+2 kg - 9 reps / +2 kg. Eindelijk weighted chins :D Voelde heel lekker

BB Bench Press: 72 kg - 8 reps / +2 kg. Pijnvrij, goed. Ga benchen (dag A) afwisselen met incline flyes (dag B), niet elke dag meer benchen.

Std Leg Curl: 103 kg - 12 reps / +1 rep. Soepel.

Lever Std Row (wide grip): 68 kg - 10 reps / +2 reps

BB Standing Calf Raises (smith): 100 kg excl stang - 16 reps / +1 rep

BB Upright Row: 46 kg - 11 reps / +1 rep

Cable Pushdown (v-bar): 35 kg - 9 reps / moeizaam, buik draaide overuren hier :o

BB Curl: 32 kg - 10 reps / Goh, weer is een andere bicep oefening :o Maar ging wel lekker deze, even deze aanhouden (zeg ik nu).

Eerste dag van de nieuwe cycle. Goed begin.

Michiel, where you at?

hier

laatste tijd niet echt kunnen trainen wegens verhuizing etc, druk

ga ook niet meer bulken, ga ik ergens in augustus wel weer doen.
Ik wil -10% staan van de zomer, dus ik ga nu gewoon beginnen met cutten, dan moet dat wel goed komen. Ik stap ook terug op de P/P/L variant van Kelei voor het cutten.

Heb trouwens geen zin om die trainingen te loggen, zo lang ik gewoon kracht behoud zullen ze toch niet erg interessant zijn :o doe om de zoveel tijd wel een update

Michieln's log - Kelei

Vandaag voor de grap is normale deadlifts gedaan

Double overhand grip: 1x130 kg
Mixed grip: 1x140 kg
Straps: 1x150 kg

Niet heel bijzonder, aan de ene kant niet heel sterk ofzo maar aan de andere kant heb ik al best lang geen normale deadlift gedaan en heb ik sowieso maar beperkte tijd gebulkt in m'n carrière..

Front squat trouwens niet echt gedaan, raar pijntje in m'n linker knie al een tijdje, beetje vreemd.

Misschien LE er even uitgooien ivm je knie?

Michieln's log - Kelei

Leg extension kan ik prima doen, nergens last van daarmee. Leg press zelfde

Michieln's log - Kelei

T vreemde is dat ik de twee weken daarvoor nauwelijks getraind heb (lees: 1 keer) :o

Denk dat t komt door verkeerde techniek, laatste keer FSQ daarvoor stond ik verkeerd en moest ik na 7 reps stoppen daarom, begon raar te voelen

Ik ga voortaan de FSQ met een 5RM doen ipv een 10RM. Veel chiller. FSQ hoog in reps is beetje k*t, ook voor de knietjes. Met een 5RM ging het prima, en vond het heerlijk in m'n benen.

Einde mededeling.

Ik wil gaan beginnen met de Full Body 2-Day Split van Kelei, die jij ook gebruikte. Zonder dat ik 18 pagina's hoef te lezen, hoe zijn jouw gains? Ik weet dat je 5 dagen sportte, maar ik ga maar 3 dagen in de week i.v.m. retedrukke studie, vriendin en vrienden. Aflopend in hoeveel aandacht ze nodig hebben, maar in totaal toch best veel :p.

Ik ben gemotiveerd, eet rond m'n caloriebehoefte van 2.500 en ga dan eerst beginnen aan het schema. Heb er net 4 weken uitgelegen met een neusoperatie, dus ga volgende week weer flink aan de bak. Ik denk eraan om rustig te beginnen met 20 reps totaal, zodat ik er weer even in kan komen. En dan van daaruit opbouwen naar meer, meer, meer.

Verder wil ik je log niet hijacken, dus succes met verdere workouts! ;)

Ik wil gaan beginnen met de Full Body 2-Day Split van Kelei, die jij ook gebruikte. Zonder dat ik 18 pagina's hoef te lezen, hoe zijn jouw gains? Ik weet dat je 5 dagen sportte, maar ik ga maar 3 dagen in de week i.v.m. retedrukke studie, vriendin en vrienden. Aflopend in hoeveel aandacht ze nodig hebben, maar in totaal toch best veel :p.

Ik ben gemotiveerd, eet rond m'n caloriebehoefte van 2.500 en ga dan eerst beginnen aan het schema. Heb er net 4 weken uitgelegen met een neusoperatie, dus ga volgende week weer flink aan de bak. Ik denk eraan om rustig te beginnen met 20 reps totaal, zodat ik er weer even in kan komen. En dan van daaruit opbouwen naar meer, meer, meer.

Verder wil ik je log niet hijacken, dus succes met verdere workouts! ;)
Heb er drie maanden effectief op getraind (twee maanden recomp, 1 maand bulk). In de recomp goed kracht gepakt, en vp% ging omlaag. In de bulk ook heel goed kracht gepakt. Resultaten waren er dus zeker :)

Ik ga voortaan de FSQ met een 5RM doen ipv een 10RM. Veel chiller. FSQ hoog in reps is beetje k*t, ook voor de knietjes. Met een 5RM ging het prima, en vond het heerlijk in m'n benen.

Einde mededeling.

Dit doe ik nu ook al een tijdje.

Ik vraag mij af waarom je niet logt tijdens je cut? Gains én verliezen loggen zijn belangrijk. Sinds ik begonnen ben met mijn cut (nu een maand) ben ik 1 kg kwijt en heb absoluut geen kracht verloren met de fullbody van kelei. Zelfs een klein beetje kracht gegaind.

Ik heb de FB variant 2 maanden gedaan tijdens een lichte bulk en dat beviel goed. Goed kracht gepakt. Persoonlijk vind ik het voor een (diepe) cut niet ideaal. Ik kreeg veel last van pezen/gewrichten. Maar dat kan ook aan mijn gestel liggen.

Michieln's log - Kelei

Dit doe ik nu ook al een tijdje.

Ik vraag mij af waarom je niet logt tijdens je cut? Gains én verliezen loggen zijn belangrijk. Sinds ik begonnen ben met mijn cut (nu een maand) ben ik 1 kg kwijt en heb absoluut geen kracht verloren met de fullbody van kelei. Zelfs een klein beetje kracht gegaind.
Geen zin om elke keer dezelfde training te posten, als er iets te melden valt doe ik dat wel.

Ik heb de FB variant 2 maanden gedaan tijdens een lichte bulk en dat beviel goed. Goed kracht gepakt. Persoonlijk vind ik het voor een (diepe) cut niet ideaal. Ik kreeg veel last van pezen/gewrichten. Maar dat kan ook aan mijn gestel liggen.

Ben ook van de fb afgestapt, doe nu de nieuwe variant met 3 sets per oefening en 5 oefeningen per dag. Mik niet op een bepaalde hoeveelheid reps.

Ben ook van de fb afgestapt, doe nu de nieuwe variant met 3 sets per oefening en 5 oefeningen per dag. Mik niet op een bepaalde hoeveelheid reps.

Bevalt dat een beetje? Misschien dat ik hem ooit, als ik eindelijk eens klaar ben met cutten, en wat kan gaan leanmassen/bulken, nog eens probeer.

Bevalt dat een beetje? Misschien dat ik hem ooit, als ik eindelijk eens klaar ben met cutten, en wat kan gaan leanmassen/bulken, nog eens probeer.
Ja vind het wel weer chill

FSQ en dan RDL was wel pittig gister overigens hehe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven