- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kracht gaat meer dan prima, massa is te kort om iets over te zeggen en om het verschil in de spiegel te zien. Gewicht gaat wat omhoog, maar niet drastisch (althans, zo lijkt het). Al met al tevreden.Blijf maar plusjes hier zien. Hoe is het met het bulken?
Thx. Misschien van de zomer, na de cutLekker bezig. Wanneer krijgen we nou eindelijk eens foto's te zien? Zo slecht kan je er niet meer uit zien.

Voelde heel lekker
Maar ging wel lekker deze, even deze aanhouden (zeg ik nu).hier
doe om de zoveel tijd wel een updateFront squat trouwens niet echt gedaan, raar pijntje in m'n linker knie al een tijdje, beetje vreemd.

.
Heb er drie maanden effectief op getraind (twee maanden recomp, 1 maand bulk). In de recomp goed kracht gepakt, en vp% ging omlaag. In de bulk ook heel goed kracht gepakt. Resultaten waren er dus zekerIk wil gaan beginnen met de Full Body 2-Day Split van Kelei, die jij ook gebruikte. Zonder dat ik 18 pagina's hoef te lezen, hoe zijn jouw gains? Ik weet dat je 5 dagen sportte, maar ik ga maar 3 dagen in de week i.v.m. retedrukke studie, vriendin en vrienden. Aflopend in hoeveel aandacht ze nodig hebben, maar in totaal toch best veel.
Ik ben gemotiveerd, eet rond m'n caloriebehoefte van 2.500 en ga dan eerst beginnen aan het schema. Heb er net 4 weken uitgelegen met een neusoperatie, dus ga volgende week weer flink aan de bak. Ik denk eraan om rustig te beginnen met 20 reps totaal, zodat ik er weer even in kan komen. En dan van daaruit opbouwen naar meer, meer, meer.
Verder wil ik je log niet hijacken, dus succes met verdere workouts!![]()

Ik ga voortaan de FSQ met een 5RM doen ipv een 10RM. Veel chiller. FSQ hoog in reps is beetje k*t, ook voor de knietjes. Met een 5RM ging het prima, en vond het heerlijk in m'n benen.
Einde mededeling.
Geen zin om elke keer dezelfde training te posten, als er iets te melden valt doe ik dat wel.Dit doe ik nu ook al een tijdje.
Ik vraag mij af waarom je niet logt tijdens je cut? Gains én verliezen loggen zijn belangrijk. Sinds ik begonnen ben met mijn cut (nu een maand) ben ik 1 kg kwijt en heb absoluut geen kracht verloren met de fullbody van kelei. Zelfs een klein beetje kracht gegaind.
Ik heb de FB variant 2 maanden gedaan tijdens een lichte bulk en dat beviel goed. Goed kracht gepakt. Persoonlijk vind ik het voor een (diepe) cut niet ideaal. Ik kreeg veel last van pezen/gewrichten. Maar dat kan ook aan mijn gestel liggen.
Ben ook van de fb afgestapt, doe nu de nieuwe variant met 3 sets per oefening en 5 oefeningen per dag. Mik niet op een bepaalde hoeveelheid reps.
Ja vind het wel weer chillBevalt dat een beetje? Misschien dat ik hem ooit, als ik eindelijk eens klaar ben met cutten, en wat kan gaan leanmassen/bulken, nog eens probeer.