AndroidHealthClinic

Michieln's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sla je de boel snel op als vet, aangezien je maar twee maanden bulkt.
Schommel zelf al 2 jaar tussen de 10% & 12%

• Topic Starter Topic Starter
Sla je de boel snel op als vet, aangezien je maar twee maanden bulkt.
Schommel zelf al 2 jaar tussen de 10% & 12%
Is dat een vraag..?
Ik bulk maar twee maanden omdat ik nog wat tijd wil hebben om begin juli ergens rond de 8-10% te kunnen staan. De laatste keer dat ik gebulkt heb (januari 2013, voor 3 maandjes) heb ik wel wat vet aangezet ja, maar toen was ik ook al wat vettiger. En misschien was dat ook een beetje een dreamer bulk hehe

Geen flauw idee hoe snel dat nu gaat nu mijn vp een stuk lager ligt, maar ik neem het zekere voor het onzekere. Verwacht niet al te veel aan te zetten overigens, metingen zijn geloof ik nog hetzelfde als 3 weken terug, maar wel 1 kg zwaarder ofzo.

Enigste waar ik echt om geef is echt droog staan van de zomer, lijkt me heerlijk als je altijd een beetje een buikje gehad hebt.

Ja was een vraag, maar ik snap jouw punt wel. Als je nog nooit abs hebt gezien kan dat echt een mijlpaal zijn.

Michieln's log - Kelei

Gister feest gehad in Amsterdam, uitermate matige voeding gehad hehe. Morgen of maandag laatste training van de load cycle en daarop aansluitend weekje deload

In other news

Ik heb een kamer van 20m2 in de Rivierenbuurt van Amsterdam :d

Maar de grote vraag is, past er een homegym in?

Hahaha! Zijn daar vast genoeg te vinden.

Ik blijf lekker sociaal doen en ga gewoon naar een sportschool zelf :p

Alleen nog even een goede vinden haha

Ik ben langere tijd op 3 sportscholen geabonneerd geweest (omstebeurd, niet tegelijk)
Elke keer dat ik ging
- moest ik wachten op de dumbells die ik nodig had,
- of waren er niet genoeg schijven over,
- of was het squatrack bezet, of de bench press of de cable crossover of überhaupt een bankje etc.

Toen ben ik uiteindelijk maar overgegaan op een homegym, ik kon er echt niet tegen.
Sportscholen die te veel krachtsporters hebben voor het arsenaal dat ze hebben, brrr...;)

Hmm ok..ja ik kom uit een dorp en sport doordeweeks tussen 18-19.30u en in het weekend rond 9.30u 's ochtends. Dan is het vrijwel altijd lekker rustig hier hehe. Laatst wel bij Basic Fit in Rotterdam Zuid gesport, waar een maatje van me woont. Prima gym, maar dan is het wel wat drukker ja.

Heb zelf deze gevonden: [Link niet meer beschikbaar]

Op 500 m van mijn kamer. 25€ als student p/m. Ga daar is even kijken als ik weer in A'dam ben.

Aangezien ik 2 tot 4 uur college per week heb kan ik op praktisch elk moment op de dag sporten, tussen de middag zal het stukken rustiger zijn. Kan gewoon een mooi tijdstip uitkiezen wanneer het rustig is :D

Studeer jij aan de UvA, Anoniem?

BULK - Cycle 03/03/2014 - 30/03/2014
Deload periode - dag 2/7 - A
Aantal dagen getraind (load): 14/21

Dinsdag 25 maart 2014

BB Front Squat: 68 kg - 9 reps / +2 kg

Chin-ups: BW - 12 reps / +1 rep

Lever Std Fly: 82 kg - 12 reps / +2 reps

Std Leg Curl: 103 kg - 11 reps / +1 rep

Lever Std Row (wide grip): 68 kg - 8 reps

BB Standing Calf Raises (smith): 100 kg excl stang / 15 reps / +4 kg

BB Upright Row: 46 kg - 10 reps / +1 rep

Cable Pushdown (v-bar): 35 kg - 9 reps / +1 rep

DB Concentration Curl: 16 kg - 9 reps / deze er maar weer ingooien ipv incline curl en cable curl

Uiteindelijk 14 van de 21 dagen getraind in de load periode, nog vrij redelijk aangezien ik 6 dagen sowieso niet kon eigenlijk.
Deze week lekker deloaden, gains waren deze training al goed te zien, terwijl ik vorige week woensdag voor het laatst echt getraind had.

Lekker bezig nog steeds!

14 maart - 83.2 kg
21 maart - 83.4 kg
28 maart - 83.3 kg

Laten we maar is nóg meer gaan eten dan :o:o:o:o:o

Je ziet wel flinke krachtgains, misschien dat die van 28 maart gewoon wat laag is uitgevallen (omdat je wat uitgedroogder was of langer hebt uitgeslapen enzo)? Als je voor de zomer nog wilt gaan cutten zou ik wel voorzichtig zijn met kcal verhogingen. Maar gaat lekker brah!

Haha nice, is je fysiek al beetje veranderd of stabiel? Meer eten is altijd goed.

Je ziet wel flinke krachtgains, misschien dat die van 28 maart gewoon wat laag is uitgevallen (omdat je wat uitgedroogder was of langer hebt uitgeslapen enzo)? Als je voor de zomer nog wilt gaan cutten zou ik wel voorzichtig zijn met kcal verhogingen. Maar gaat lekker brah!
Ik hoop op zo'n 0.2-0.3 kg erbij per week. Ga ook nog maar cycle (4 weken) bulken, daarna (eind april t/m ergens in de zomer) cutten. Ik ben volgens mij niet echt vet aangekomen, tenminste niet dat ik echt merk, en ik hoef niet heel drastisch te cutten geloof ik, meerendeel van mijn lichaam is al redelijk droog, alleen nog wat vet rondom m'n buik/heupen eraf. Maar daar heb ik dan 2+ maanden de tijd voor, moet prima te doen zijn lijkt me.

Merk trouwens dat houding e.d. enorm veel doet, als ik er als een zoutzak bij ga staan lijk ik veel dikker dan wanneer ik gewoon normaal sta, netjes borst vooruit en schouders naar achter getrokken ahw :o

Merk trouwens dat houding e.d. enorm veel doet, als ik er als een zoutzak bij ga staan lijk ik veel dikker dan wanneer ik gewoon normaal sta, netjes borst vooruit en schouders naar achter getrokken ahw :o

Ja inderdaad hehe. Ikzelf heb last van lumbale hyperlordose en t lijkt dus sowieso wel altijd alsof mn buik wat uitsteekt. Moar stretches! hoewel ik denk dat het genetisch is.

Doe je ook ab vaccuums?

Nein

Aware me?

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

Haha nice, is je fysiek al beetje veranderd of stabiel? Meer eten is altijd goed.
Die een maand bulk is een beetje kort om veranderingen te zien, zeker omdat ik nu ook geen pomp heb ofzo :p maar heb vooral bij m'n quads al wel het idee dat ze gegroeid zijn.

Sowieso zie ik niet echt snel verschil in de spiegel, maar als ik naar de stats kijk is het wel enorm (huidplooi is nu ongeveer 11/12 - 5 - 8, tegenover 36 - 12 - 12 in april '13). Krachtstats zijn veel hoger. T-shirt maat heb ik XL nodig, L kan wel maar begint al klein te worden, vroeger altijd M maar dat gaat nu never nooit meer passen. Dus in dat opzicht merk ik wel verschil hehe.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven