MuscleMeat

Michieln's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
gluconeogenese begint toch pas als er een tekort is aan koolhydraten?
Dus deze omzetting vindt toch niet altijd plaats?
Ook bij overschot van eiwit

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Vrijdag 17 januari 2014

k*t training.

Lever 45 Leg Press: 227,5 kg - 12 reps / +3 reps

BB Bench Press: 72,5 kg - 11 reps / na 23 reps gekapt omdat auw bij linkerelleboog

Std Leg Curl: 80 kg - 11 reps

Lever 45 Calf Press: 180 kg - 20 reps / +2 reps

En dat was t voor vandaag, gvd. Tis niet m'n elleboog zelf, maar (denk ik) zo'n pees bij m'n triceps en m'n elleboog aan m'n linkerarm. Ff rust houden dan maar, en anders is every day leg day lol. Heb ik straks bazenpoten en een faggoty upper body

Liever bazenpoten en f**got upper body dan andersom, om eerlijk te zijn.
Beetje jammer van je training ja. Even rust nemen kan je goed doen. good luck!

En hoe is het met je arm?

Doet in principe geen pijn als ik geen kracht/druk moet zetten ofzo, maar ik ga de oefeningen die pijn doen aankomende week even skippen / vervangen met oefeningen die geen pijn doen. Week daarna is deload dus hoop dat ik daarna er weer tegen aan kan

Ok, in! Zag je al veel posten op BB.com forums! Ga je log hier volgen :thumbs:

Vandaag ingeschreven bij nieuwe gym, gewoon squatrack en pull-up dingen daar enzo dus komt wel goed, ziet er ook veel meer uit als een krachthonk dus ben blij als ik daar over 2 weken kan beginnen.

Net getraind en gekeken welke oefeningen ik kon doen, komt in principe neer op leg press, leg curls, leg extensions, calf press, en lateral raises :o dit was echt een workout of peace :o:o:o:o

Deze week dus daar maar een beetje mee aankloten, en miss wat cardio op lage intensiteit, en volgende week deload/tentamenweek. Ga deze twee weken ook niet trainingen loggen want die zijn toch niet interessant.

En vanaf februari een verse start bij die nieuwe gym, hopelijk pijn vrij

Vandaag ingeschreven bij nieuwe gym, gewoon squatrack en pull-up dingen daar enzo dus komt wel goed, ziet er ook veel meer uit als een krachthonk dus ben blij als ik daar over 2 weken kan beginnen.

En vanaf februari een verse start bij die nieuwe gym, hopelijk pijn vrij

Klinkt goed, zijn wel de basisdingen natuurlijk! Alhoewel mijn gym lange tijd ook geen squatrek had. Maar na lang genoeg zeuren hebben we al een tijdje eentje! Ontzettend relaxt.

Zou lekker zijn als je in februari weer pijnvrij kunt starten. Fris starten na deze week + deload week!

Succes de aankomende weken, wat studeer je?
Ik zie je trainingen wel weer tegemoet.

In. Je log totaal gemist de laatste tijd.

Balen van je elleboog :/

Net wat lopen opdrukken en voelde geen pijn oid meer, had ik paar dagen geleden nog wel toen ik dat ook probeerde

Ook druk zetten tegen een muur (ahw push-beweging nabootsen) voelde ik niets. Desondanks deload week deze week, ga een paar keer (3-4x) trainen en dan gewoon alleen eerste setje.

Kan echt niet wachten tot ik in februari bij de nieuwe gym kan beginnen. Ik beslis maandag 3 februari of ik nog even verder ga met recompen, of dat ik een paar maanden ga bulken. Ik wil hoe dan ook 9% oid staan van de zomer (halverwege juli, that is). Dan kan ik eindelijk voor het eerst fatsoenlijk vanaf een laag lichaamspercentage bulken (mogelijk dat ik de bulk/recomp cycles zoals Kelei adviseert ga doen). Sws nooit meer boven de 12% komen.

Ik herken je probleem, heb onlangs ook een tijdje last gehad van mijn elleboog. paar dagen rustig aan en niet getraind en het was weer weg. Erg vreemd.

De motivatie om in een nieuwe sportschool te trainen is er. Bevalt je Kelei schema goed?

Ik herken je probleem, heb onlangs ook een tijdje last gehad van mijn elleboog. paar dagen rustig aan en niet getraind en het was weer weg. Erg vreemd.

De motivatie om in een nieuwe sportschool te trainen is er. Bevalt je Kelei schema goed?
Zeker. Zie niet in waarom ik nog van schema zou veranderen.

Eet je al 10 eieren per dag voor het versnelde heel proces door de AA omega 6 fatty? Dit had me erg goed geholpen met mn heelproces.

Geen 10, wel standaard 6.

Met alle respect, ik ben niet zo'n fan van de artikelen van Victor Mooren.

8-12% is uitstekend voor je testosteron waardes.

Akkoord, zo heeft iedereen natuurlijk zijn eigen kijk op deze sport.

Akkoord, zo heeft iedereen natuurlijk zijn eigen kijk op deze sport.
True natuurlijk

't in dit geval (testosteron waardes) ook niet echt een probleem om tot max 15% te gaan, maar 8-12% is ook prima (te laag is idd ook weer nadelig).

Maar als je nooit droog hebt gestaan is het een verademing om eindelijk in de buurt van de 10% te zitten, dan wil je niet meer terug naar fatty :o

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Net een deload training gedaan, had weinig energie (geen carbs van te voren en sws weinig carbs de laatste tijd) maar voelde geen pijn tijdens het ene setje bij elke oefening. Ook niet bij benchen en chins. Soms voel ik het nog wel een beetje zeuren rondom m'n elleboog maar geen last van gehad tijdens het trainen.

Na het weekend dus mooi beginnen met de bulk :)

Kan ik me voorstellen, dan is 10% een mijlpaal ;).
Happy deload, not.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven