XXL Nutrition

Mijn allereerste cutschema

ikbengek

Cool Novice
Waardering
0
Omdat ik mijn vetpercentage vrij hoog vind, namelijk 22% wil ik nu serieus beginnen met cutten .

Heb vandaag met behulp van een huidplooimeter alles gemeten en er bleek dat mijn vet% 22 is.

Leeftijd 31
Huidige gewicht 93
Vetvrije massa 72

Ik fitness 2x per week alleen bovenlichaam

Mijn Dagelijkse caloriebehoefte berekend op [Link niet meer beschikbaar] en dat moet zijn: 2336 calorieen.

Caloriebehoefte om een pond per week af te vallen: 1836.

Heb mijn cutschema op ongeveer 2000 calorie gehouden. omdat ik van plan ben om minimaal 4x per week te gaan cardioeen. Is dat een goede uitgangspunt? En is mijn schema goed?

cut.jpg

Zit je in een rolstoel dat je alleen UB traint?

• Topic Starter Topic Starter
Heb extreme o-benen en slijtage in de kniegewricht.

Wil de knieen niet extra belasten.

Ok fair enough.

je weegt 94, ga dr van uit dat je geen AAS gebruikt, dus gooi je vetten eens omhoog. KH naar beneden vet omhoog, richting de 70 gram per dag:) Ook als natty zou ik je eiwitten toch wel opschroeven naar 200 gram per dag.

voor de rest zou je prima moeten afvallen als je in een tekort zit :)

Ok fair enough.

je weegt 94, ga dr van uit dat je geen AAS gebruikt, dus gooi je vetten eens omhoog. KH naar beneden vet omhoog, richting de 70 gram per dag:) Ook als natty zou ik je eiwitten toch wel opschroeven naar 200 gram per dag.

voor de rest zou je prima moeten afvallen als je in een tekort zit :)

Ik ga vanuit dat je je goede vetten bedoeld. Dan ga ik wat meer olijfolie gebruiken of ik gooi
wat noten in me schema totdat het 70 gram wordt. En een extra shake of meer eiren naar binnen werken.

Zal ik op dat basis mijn schema veranderen?

Lunch eet je 3 ei-eiwitten, tover die gewoon om in hele eieren? tot je op een leuk aantal vetten & eiwitten komt ;)

Dat zou lekker zijn alleen krijg je weer de discussie van gezond of ongezond. Want dan kom ik rond de 21 hele eiren per week.

Zou ik dat misschien vervangen door een blikje tonijn op olijfolie basis?

Heb het aangepast.. of iemand mij kan adviseren????

new_schema.jpg

Gezond/ongezond geloof ik niet zo in (mbt eieren) ik zit rond de 50 eieren per week en voel me prima.

Ik vind je schema dr prima uitzien hoor:) 1 keer per week wegen om je progressie te tracken, val je niet genoeg af? > minder eten en/of meer cardio :)

Gelukkig dat het goed is ben blij:) super bedankt!

50 eiren per week? Wwwooww. Monster :eek:

Als je je vetten ergens anders wil halen kan je ook voor pinda's od gaan. Zitten ook weer wat vezels in, want die zitten wel wat aan de lage kant.

Terug
Naar boven