KRZA
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
mijn exen:
ik ben in mijn zoektocht naar de ware de meeste vreemde wijven tegengekomen:
De allereerste vriendin waarmee ik echt iets had was anja,
ze woonde ergens in friesland en ik heb haar 2 weken van me hele leven gezien,
Dat wijf is zo wanhopig en eenzaam dat ze nog steeds (na 10 jaar!!!!) probeert mn aandacht te trekken
met leuke emailtjes en verjaardagskaartjes,
Ik vroeg me af hoe anja de stalker aan mijn (email)adres kwam en wat blijkt:
Me moeder is al jaren met haar het schrijven onder mijn naam hahahaha Biaaatch!
Dan heb ik ook nog heel kort iets met diana gehad, waarom duurde het kort? nou hierom:
Diana ziet er vrij goed uit en is 1 van de weinige wijven die JOU versiert ipv andersom,
elke normale vrijgezelle vent met een grijntje testosteron in lichaam gaat hier uiteraard op in.
ze loopt je een partijtje op te geilen waar je helemaal naar van wordt en je mag mee naar huis.
Daar aangekomen wil je natuurlijk gelijk naar boven maar ah ah ah, eerst even kennis maken met haar ouders
En dan leer Diana kennen hoor, overal in huis hangen portret fotos van dr, alles draait om haar
en dan komt de aap uit de mouw:
Diana vind dat ze fantastisch kan zingen en haar ouders vinden haar nog beter.
Ze wil dat dus ook graag laten horen en gaat dus naast je zitten zingen en jij maar knikken dat je het mooi vind
want je wil naar boven om haar alle hoeken van haar kamer te laten zien.
Ja Diana, echt heel mooi!! ja vind je?? zullen we naar boven gaan dan? nee eerst nog even dit:
De videos van Diana gaan er vervolgens in en de hele huiskamer kijkt mee naar de videos die ze waarschijnlijk
al 100 keer gezien hebben waarin Diana in rokerige kansloze ouwe lullen cafeetjes haar valse stem ten gehore brengt,
na afloop klapt er bijna niemand omdat er ook geen hond is op de dinsdagavond in een rokerige bar vlakbij een winkelcentrum.
Ze zong altijd dat klotenr van Lean Rimes: Can't fight the moonlight!!
Uiteindelijk ga je dan naar boven! JA!! je komt op haar kamer en gaat natuurlijk aan dr zitten,
Maar HO HO HO, er gaat eerst nog een CDtje op en raad eens wie daar opstaat
? JAJA ****in Diana,
Ik dacht bijmezelf: als jij wil nken op je eigen muziek vind ik het goed, dus kleed je potverdomme uit!!
Verder als dr tietjes kom je echter niet en je krijgt de mededeling dat het haar toch iets te snel gaat.
Toen ben ik opgestaan, ben naar de plee geweest en heb extreem over de rand heen gepist en ben vertrokken
om vervolgens NOOIT MEER terug te komen.
Tot slot om jullie niet langer te vervelen: Marieke:
Ze was lief, knap en slim maar oh nee: Ze had een paard!!
je weet het he: bij wijven met een paard komt het paard op de eerste plaats!
ik had al een hekel aan paarden maar nu helemaal!
een van de eerste dingen die ze vroeg was natuurlijk:
Kom je een keer kijken bij paardrijden?
Ik dacht NEE maar ik ging natuurlijk mee en daar zat ik dan,
anderhalf uur kijken naar paardenwijven (types waar ik een hekel aan heb) die allemaal in een rondje rijden
op die stinkende k*tbeesten en echt ook werkelijk niets anders doen dan rondjes rijden.
Zij was zo iemand die zei van: Paarden hebben geen bek maar hebben een mond, en ze hebben geen poten maar benen,
Nou als je die knol nog 1 keer voortrekt dan sla ik die grote tanden uit ze bek en breek ik zn k*nkerpoten!!
En als klap op de vuurpijl, vannacht als jij ligt te slapen onder je paardendekbed,
met je naar paarden stinkende hoofd op je paardenkussen, steek ik een ****in bezemsteel in de schede van die k*tknol van je!!!
Die opmerking werd me niet echt in dank afgenomen dus ook haar kon ik voortaan rekenen tot een van mijn exen,
hebben jullie zelf ook dit soort bizarre dingen meegemaakt?
ik ben in mijn zoektocht naar de ware de meeste vreemde wijven tegengekomen:
De allereerste vriendin waarmee ik echt iets had was anja,
ze woonde ergens in friesland en ik heb haar 2 weken van me hele leven gezien,
Dat wijf is zo wanhopig en eenzaam dat ze nog steeds (na 10 jaar!!!!) probeert mn aandacht te trekken
met leuke emailtjes en verjaardagskaartjes,
Ik vroeg me af hoe anja de stalker aan mijn (email)adres kwam en wat blijkt:
Me moeder is al jaren met haar het schrijven onder mijn naam hahahaha Biaaatch!
Dan heb ik ook nog heel kort iets met diana gehad, waarom duurde het kort? nou hierom:
Diana ziet er vrij goed uit en is 1 van de weinige wijven die JOU versiert ipv andersom,
elke normale vrijgezelle vent met een grijntje testosteron in lichaam gaat hier uiteraard op in.
ze loopt je een partijtje op te geilen waar je helemaal naar van wordt en je mag mee naar huis.
Daar aangekomen wil je natuurlijk gelijk naar boven maar ah ah ah, eerst even kennis maken met haar ouders

En dan leer Diana kennen hoor, overal in huis hangen portret fotos van dr, alles draait om haar
en dan komt de aap uit de mouw:
Diana vind dat ze fantastisch kan zingen en haar ouders vinden haar nog beter.
Ze wil dat dus ook graag laten horen en gaat dus naast je zitten zingen en jij maar knikken dat je het mooi vind
want je wil naar boven om haar alle hoeken van haar kamer te laten zien.
Ja Diana, echt heel mooi!! ja vind je?? zullen we naar boven gaan dan? nee eerst nog even dit:
De videos van Diana gaan er vervolgens in en de hele huiskamer kijkt mee naar de videos die ze waarschijnlijk
al 100 keer gezien hebben waarin Diana in rokerige kansloze ouwe lullen cafeetjes haar valse stem ten gehore brengt,
na afloop klapt er bijna niemand omdat er ook geen hond is op de dinsdagavond in een rokerige bar vlakbij een winkelcentrum.
Ze zong altijd dat klotenr van Lean Rimes: Can't fight the moonlight!!
Uiteindelijk ga je dan naar boven! JA!! je komt op haar kamer en gaat natuurlijk aan dr zitten,
Maar HO HO HO, er gaat eerst nog een CDtje op en raad eens wie daar opstaat
? JAJA ****in Diana,Ik dacht bijmezelf: als jij wil nken op je eigen muziek vind ik het goed, dus kleed je potverdomme uit!!
Verder als dr tietjes kom je echter niet en je krijgt de mededeling dat het haar toch iets te snel gaat.
Toen ben ik opgestaan, ben naar de plee geweest en heb extreem over de rand heen gepist en ben vertrokken
om vervolgens NOOIT MEER terug te komen.
Tot slot om jullie niet langer te vervelen: Marieke:
Ze was lief, knap en slim maar oh nee: Ze had een paard!!
je weet het he: bij wijven met een paard komt het paard op de eerste plaats!
ik had al een hekel aan paarden maar nu helemaal!
een van de eerste dingen die ze vroeg was natuurlijk:
Kom je een keer kijken bij paardrijden?
Ik dacht NEE maar ik ging natuurlijk mee en daar zat ik dan,
anderhalf uur kijken naar paardenwijven (types waar ik een hekel aan heb) die allemaal in een rondje rijden
op die stinkende k*tbeesten en echt ook werkelijk niets anders doen dan rondjes rijden.
Zij was zo iemand die zei van: Paarden hebben geen bek maar hebben een mond, en ze hebben geen poten maar benen,
Nou als je die knol nog 1 keer voortrekt dan sla ik die grote tanden uit ze bek en breek ik zn k*nkerpoten!!
En als klap op de vuurpijl, vannacht als jij ligt te slapen onder je paardendekbed,
met je naar paarden stinkende hoofd op je paardenkussen, steek ik een ****in bezemsteel in de schede van die k*tknol van je!!!
Die opmerking werd me niet echt in dank afgenomen dus ook haar kon ik voortaan rekenen tot een van mijn exen,
hebben jullie zelf ook dit soort bizarre dingen meegemaakt?
Laatst bewerkt:

wahahahaha
"Ja wacht, even wasknijper op neus zetten"