AndroidHealthClinic

Mijn bizarre exen

KRZA

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
mijn exen:

ik ben in mijn zoektocht naar de ware de meeste vreemde wijven tegengekomen:

De allereerste vriendin waarmee ik echt iets had was anja,
ze woonde ergens in friesland en ik heb haar 2 weken van me hele leven gezien,
Dat wijf is zo wanhopig en eenzaam dat ze nog steeds (na 10 jaar!!!!) probeert mn aandacht te trekken
met leuke emailtjes en verjaardagskaartjes,
Ik vroeg me af hoe anja de stalker aan mijn (email)adres kwam en wat blijkt:
Me moeder is al jaren met haar het schrijven onder mijn naam hahahaha Biaaatch!

Dan heb ik ook nog heel kort iets met diana gehad, waarom duurde het kort? nou hierom:
Diana ziet er vrij goed uit en is 1 van de weinige wijven die JOU versiert ipv andersom,
elke normale vrijgezelle vent met een grijntje testosteron in lichaam gaat hier uiteraard op in.
ze loopt je een partijtje op te geilen waar je helemaal naar van wordt en je mag mee naar huis.
Daar aangekomen wil je natuurlijk gelijk naar boven maar ah ah ah, eerst even kennis maken met haar ouders :eek:
En dan leer Diana kennen hoor, overal in huis hangen portret fotos van dr, alles draait om haar
en dan komt de aap uit de mouw:
Diana vind dat ze fantastisch kan zingen en haar ouders vinden haar nog beter.
Ze wil dat dus ook graag laten horen en gaat dus naast je zitten zingen en jij maar knikken dat je het mooi vind
want je wil naar boven om haar alle hoeken van haar kamer te laten zien.
Ja Diana, echt heel mooi!! ja vind je?? zullen we naar boven gaan dan? nee eerst nog even dit:
De videos van Diana gaan er vervolgens in en de hele huiskamer kijkt mee naar de videos die ze waarschijnlijk
al 100 keer gezien hebben waarin Diana in rokerige kansloze ouwe lullen cafeetjes haar valse stem ten gehore brengt,
na afloop klapt er bijna niemand omdat er ook geen hond is op de dinsdagavond in een rokerige bar vlakbij een winkelcentrum.
Ze zong altijd dat klotenr van Lean Rimes: Can't fight the moonlight!!
Uiteindelijk ga je dan naar boven! JA!! je komt op haar kamer en gaat natuurlijk aan dr zitten,
Maar HO HO HO, er gaat eerst nog een CDtje op en raad eens wie daar opstaat???? JAJA ****in Diana,
Ik dacht bijmezelf: als jij wil nken op je eigen muziek vind ik het goed, dus kleed je potverdomme uit!!
Verder als dr tietjes kom je echter niet en je krijgt de mededeling dat het haar toch iets te snel gaat.
Toen ben ik opgestaan, ben naar de plee geweest en heb extreem over de rand heen gepist en ben vertrokken
om vervolgens NOOIT MEER terug te komen.

Tot slot om jullie niet langer te vervelen: Marieke:
Ze was lief, knap en slim maar oh nee: Ze had een paard!!
je weet het he: bij wijven met een paard komt het paard op de eerste plaats!
ik had al een hekel aan paarden maar nu helemaal!
een van de eerste dingen die ze vroeg was natuurlijk:
Kom je een keer kijken bij paardrijden?
Ik dacht NEE maar ik ging natuurlijk mee en daar zat ik dan,
anderhalf uur kijken naar paardenwijven (types waar ik een hekel aan heb) die allemaal in een rondje rijden
op die stinkende k*tbeesten en echt ook werkelijk niets anders doen dan rondjes rijden.
Zij was zo iemand die zei van: Paarden hebben geen bek maar hebben een mond, en ze hebben geen poten maar benen,
Nou als je die knol nog 1 keer voortrekt dan sla ik die grote tanden uit ze bek en breek ik zn k*nkerpoten!!
En als klap op de vuurpijl, vannacht als jij ligt te slapen onder je paardendekbed,
met je naar paarden stinkende hoofd op je paardenkussen, steek ik een ****in bezemsteel in de schede van die k*tknol van je!!!
Die opmerking werd me niet echt in dank afgenomen dus ook haar kon ik voortaan rekenen tot een van mijn exen,

hebben jullie zelf ook dit soort bizarre dingen meegemaakt?

Laatst bewerkt:
Je bent toch niet jaloers op dat paard,
omdat ie toevallig een grotere.... had :D :D

Hahaha, ja die wijven ook altijd. Het bizarste wat ik heb meegemaakt was dat ik ongeveer een uur nadat ik haar in de kroeg had leren kennen met een meisje in bad belandde, met glaasje wijn enzovoort. Jammer dat ze een paar dagen later het servies van m'n ouders aan scherven gooide.

:roflol: wahahahaha
Ja m'n ene ex stonk nogal (wast zich nooit ofzo?) Na goeie maand gedumpt. Viel me in het begin niet op, maar daarna :eek:
Anders was het enkele maanden later:
- "Hey schat gaan we ff nken"
~ :help: "Ja wacht, even wasknijper op neus zetten"

Hahaha wat een toffe wijffies waren dat zo te horen KRZA !
Ik heb wel ff moeten lachen !

:D :D

• Topic Starter Topic Starter
ik heb nu inmiddels een lekker wijf (vind ik zelf) die vrijwel geen minpuntjes heeft.

hahaha domme wijven

haha.. had er ooit 1tje die helemaal gek was van winnie de poeh (ofzoiets.. zo'n k*t beer iig)

Vreselijk ik voor de 1e x mee naar boven daar.. hele kamer winnie de poeh. Bed, gordijnen, tandenborstel... noem het maarop... naja.. ze was wel behoorlijk geil.. dus dan neem je eea wel voor lief.. maar heeft niet lang geduurd.. haha

Nu ik er over denk.. nog 1tje. Een mokkeltje van vakantie lag ik mee in een tent te vozen. Valt mijn blijk op d'r pols. Heej een rood armbandje.. ik vroeg ben je naar dynamo geweest ofzo?? "nee EO, jongeren dag" :eek: ??? Die evangelische uitspatting heeft 1dag geduurd :D

:roflol:

Tot dusver deze nuttige mededeling van KRZA :)

Als ik al die dingen die ik mee heb moet gaan vertellen kan ik wel een boek schrijven.

Heb namenlijk vanaf m'n 16 t/m 21 een vaste relatie gehad. Paar manden later een ralatie van 4 jaar en weer een maand later een van een half jaar.

Bijna 10 jaar van me leven heb ik dus met een ander gedeeld( das bijna de helft van mijn bestaan)

M'n laatste ex ( sinds 1,5 maand ) is 8 jaar ouder als ik ( ze is dus 32 ), daar heb ik
van alles meegemaakt. Heb 2 maanden bij haar gewoont.

Probleem is dat het echt zo'n coïtus and the city h**r is , waarbij al haar vrindinen voor op mij gingen.

Nou als je die knol nog 1 keer voortrekt dan sla ik die grote tanden uit ze bek en breek ik zn k*nkerpoten!!
En als klap op de vuurpijl, vannacht als jij ligt te slapen onder je paardendekbed,
met je naar paarden stinkende hoofd op je paardenkussen, steek ik een ****in bezemsteel in de schede van die k*tknol van je!!!

:roflol: :roflol: :roflol:

Ontopic: ja ik heb ook wel een aantal exen gehad met wat minpuntjes. Helaas wat zwaardere serieuzere minpunten dan waar wij hier grappen over maken. Mocht me nog een mooie anekdote invallen dan post ik em wel :)

slabek zei:
Nu ik er over denk.. nog 1tje. Een mokkeltje van vakantie lag ik mee in een tent te vozen. Valt mijn blijk op d'r pols. Heej een rood armbandje.. ik vroeg ben je naar dynamo geweest ofzo?? "nee EO, jongeren dag" :eek: ??? Die evangelische uitspatting heeft 1dag geduurd :D

hahahahahahaha die is echt onrein!!

hahahahaha mooi verhaal bro!!!!!!

nee mijn eerste vraag aan een chick is altijd rijd je paard? zo ja loop ik meteen weg.

heeft al heel wat vage situaties opgeleverd :D

Heb zelf ook een vriendin gehad met een eigen paard, tsjezus wat een ongein! Het was echt een super mooi meisje, je zou niet zeggen dat het een paarden-trutje was maar idd het paard ging altijd voor. Paard was er natuurlijk iets langer als mij dus voor haar was het logisch.

En als je dan mee gaat naar dat paard omdat ze het nog EVEN moet verschonen en we daarna ZO weg kunnen, stink je er iedere x weer in, 3 uur later ben je nog niet weg... k*t zooi

Een gegeven paard moet je niet in de mond kijken, je moet er een harde klap tegen z'n reet aan geven zodat ie mooi oprot het weiland in en bij je wijffie vandaan!

Daaaaaag paardje, niet meer terug komen he?!

anderhalf uur kijken naar paardenwijven (types waar ik een hekel aan heb) die allemaal in een rondje rijden
op die stinkende k*tbeesten en echt ook werkelijk niets anders doen dan rondjes rijden
WHAHAHAHA :D:D:D :D

jij maakt je echt om zoveel dingen druk he? SBS6... Ali B ... en nu dit? :D gewéldig :rolflol:

Frenkpie zei:
WHAHAHAHA :D:D:D :D

jij maakt je echt om zoveel dingen druk he? SBS6... Ali B ... en nu dit? :D gewéldig :rolflol:

hahaha ik vind het ook gewoon leuk om die frustraties op een zo'n leuk mogelijke manier te verwoorden :D

KRZA zei:
Diana ziet er vrij goed uit en is 1 van de weinige wijven die JOU versiert ipv andersom

Is dat zo? ? ? :eek:

Het ligt eraan wat je versieren noemt, volgens mij komt het van twee kanten, en meisjes nemen zeker initiatief hoor, al doen ze het misschien wat subtieler dan bepaalde geile hanen. En misschien ben ik wel te verlegen, en neem ik zelf dan te weinig initiatief, maar meisjes versieren net zo goed jongens lijkt me.

Of ben ik nu een verlegen watje? Dat zich dan maar laat versieren? ? ?

UMM ff een vraagje wat is er mis met een meisje met een paard?

hebben jullie waarschijnlijk de verkeerde te pakken gehad.

Mijn vriendin heeft een eigen paard so what?

het is een lekker wijffie maar heeft ook zo haar eigen dingen, beter dan zoon stalker die je 8x op een dag belt.
Het gaat er gewoon om dat je r een beetje moet opvoeden.

Voorbeeldje

Kom je naar me paardrijles kijken?
nee zeg je dan ik ben allergisch voor paarden sow probleem opgelost, en je hoeft nooit meer naar die stinkpaarden. :)

Marc W zei:
Is dat zo? ? ? :eek:

Het ligt eraan wat je versieren noemt, volgens mij komt het van twee kanten, en meisjes nemen zeker initiatief hoor, al doen ze het misschien wat subtieler dan bepaalde geile hanen. En misschien ben ik wel te verlegen, en neem ik zelf dan te weinig initiatief, maar meisjes versieren net zo goed jongens lijkt me.

Of ben ik nu een verlegen watje? Dat zich dan maar laat versieren? ? ?

Op de manier zoals zij dat doet, zijn er maar weinig ;)

Terug
Naar boven